Vyrų lieknėjantis kūno formuotojas

vyrų lieknėjantis kūno formuotojas

Fizinės disciplinos: kūno rengyba, kultūrizmas, jėgos kilnojimas. Josepho C. Hayeso mokymai Kuo skiriasi jėgos kilnojimas nuo kultūrizmo.

Hayeso mokymai Sveiki visi. Šiandienos straipsnis bus naudingas pradedantiesiems sportininkams, kurie tik pradeda savo kelią į žavųjį geležies sporto pasaulį.

Apibrėžimas

Pabandykime išsiaiškinti, kas yra kultūrizmas ir jėgos kilnojimas, koks skirtumas ir panašumas, ir ką pasirinkti. Norint, kad mes viską gerai suprastume, būtina nustatyti sąvokas.

Taigi kultūrizmas   arba kultūrizmas yra kūno raumenų masės didinimo procesas, naudojant intensyvius treniruotes su svarmenimis, o tai galiausiai lemia raumenų audinio hipertrofiją ir vyrų lieknėjantis kūno formuotojas įgyjant įspūdingas formas.

vyrų lieknėjantis kūno formuotojas

Kitaip tariant, pagrindinis kultūrizmo tikslas yra sukaupti kuo daugiau aukštos kokybės raumenų masės ir atsikratyti riebalų pertekliaus, kad įprastose varžybose teisėjai ir žiūrovai įvertintų tobulo kūno apimtį ir proporcijas.

Tam kultūristai naudoja daugybę įvairių treniruočių metodų, poilsio, farmakologinę paramą. Žmogaus, užsiimančio kultūrizmu, pavyzdys, galite pamatyti nuotraukoje. Dabar pakalbėkime apie jėgos kėlimą. Elektros kėlimas   - Tai jėgos sportas, kurio metu sportininkas pratimais siekia padidinti maksimalų svorį pritūpimai su štanga, suoliuko presas ir sausakimšas.

motinos svorio metimas

Iš to išplaukia, kad pagrindinis lifto treniruočių tikslas yra padidinti jėgas atliekant pagrindinius pratimus.

O kadangi standartai priklauso nuo svorio kategorijos, kėlėjai stengiasi nepriaugti kūno svorio, likdami mažoje svorio kategorijoje, o keldami svorius kartus daugiau nei jų pačių. Jūs klausiate, ar tai įmanoma? Tai įmanoma.

  • dieta | Kalorijų skaičiuoklė - Part 3
  • pasimatymas, seksas, kūno kalba - taumu.lt
  • Riebalai aš tave sudeginsiu

Tai pasiekiama naudojant specialias treniruočių metodikas su beveik ribiniais svoriais ir nedideliu pasikartojimų skaičiumi artėjant link. Be to, treniruočių schemose pagrindinis akcentas yra varžybinės mankštos, o atsarginės dalys yra daromos tik ne sezono metu. Nėra tikslo siurbti blauzdas ar dilbius atskirai.

gali per daug cukraus sustabdyti svorio metimą

Manau, kad kg sveriantis žmogus negali turėti silpnų dilbių. Ir, žinoma, keltuvai neatrodo kaip kultūristai. Mes pažvelgėme į šias dvi skirtingas sporto šakas bendras sąvokas ir treniruočių strategijas. Aš pabrėžiu skirtingas. Nėra prasmės jų lyginti ir bandyti išsiaiškinti, kuris yra geriau.

Tai vyrų lieknėjantis kūno formuotojas tas pats, kas lyginti sraigtasparnį ir savivarčius, kiekvienam turint savo tikslus ir metodus jiems pasiekti.

Jūs vis tiek klausiate, ką pasirinkti, kultūrizmas ar jėgos kilnojimas? Aš jums pasakysiu mažą paslaptį, kurios žinios yra tiesiog būtinos pradedančiam sportininkui.

Arbatos ir vaistažolės lieknėjimui

Nepriklausomai nuo to, kuo tapsite ateityje, dabar pradiniame etape turite treniruotis arti keltuvų. Jūsų užduotis yra įgyti kuo daugiau masės ir tapti stipresniems, o vėliau ateityje užsiimti šlifavimu, tobulinimu ir šlifavimu.

Taigi pirmus metus, tiksliau dvejus, skirkite sau pagrindiniams pratimams.

Pasidomėjome, ką reiškia būti tokio būrio mama ir kaip nepamesti savęs?

Patikėkite, tricepso pratęsimas ar priešais jus keliantys hanteliai niekur nesitraukia. Dėmesys sunkiems pagrindiniams pratimams ir sėkmė garantuota. Sveiki, naujokas geležies sporte. Jūs uždavėte labai teisingą klausimą dėl vyrų lieknėjantis kūno formuotojas ir daug žadančio žingsnio.

Pačioje treniruotės kelio pradžioje reikia aiškiai nusistatyti - kokią sporto šaką planuojate mankštintis sporto salėje ir ko jūs norite gauti pagaliau? Pašaliniam kūnui kultūristo ir keltuvo treniruotės yra gana panašios - vaikinai ateina į sporto salę vyrų lieknėjantis kūno formuotojas pumpuoja geležį, kad prakaituotų.

Ir tie, ir tie jie spaudžia štangą, pritūpę prie jo, tvarko treniruočių dienoraštį, stebi mitybą ir susilaiko nuo žalingų įpročių. Tiesą sakant, pagrindinis kultūrizmo ir jėgos kilnojimo skirtumas yra vienas dalykas - tai yra pagrindinis tikslas.

Įvertinkite riebalų nuostolius kaip numesti svorio maitinant dvynukus

Visi kiti neatitikimai greičiausiai yra pagrindinės užduoties skirtumo pasekmė. Taigi svarbiausias kultūrizmo tikslas — pastato atletišką, raumeningą, gražią, skulptūrinę ir proporcingą figūrą   už galimybę varžytis su tais pačiais dideliais vaikinais vyrų lieknėjantis kūno formuotojas varžybose, laimėti šias varžybas ar dėl mylimo žmogaus.

Kultūristas turi pasiekti vienodą padidinti raumenų masę, taikant tūrines dinamines apkrovas, kartu neleidžiant smarkiai padidinti poodinių riebalų procentinės dalies.

Japoniška dieta Yra žinomi 3 bedruskės japoniškos dietos variantai: japoniškai galima lieknėti 7 dienas, 13 ir 14 dienų. Dietų meniu skiriasi nežymiai, o draudžiami vartoti produktai yra tie patys. Geriausiai žinoma 13 dienų japoniška dieta.

Kultūristas yra labiau estetas nei sportininkas, o kultūrizmas yra vyrų lieknėjantis kūno formuotojas grožio konkursas nei sportas. Kultūrizmo varžybos yra gana subjektyvios, nes vertinama tik sportininkų išvaizda, o kiekvienas teisėjas turi savo pasirodymo kriterijus. Tokiuose konkursuose jėga, greitis ar reakcija nėra vertinami.

Tik išvaizda. Tuo pačiu metu galutinis jėgos kėlimo tikslas   - maksimalus galios indikatorių padidėjimas per vieną pakartojimą   už pergalę jėgos kėlimo varžybose.

Arbatos ir vaistažolės lieknėjimui | Gintarinė

Tiesą sakant, keltuvas turi tris pagrindines problemas: kaip daugiau purtyti? Jie kyla iš to, kad sunkumų kilnojimo varžybose objektyviai įvertinamas priaugtų kilogramų kiekis trim pagrindiniais vyrų lieknėjantis kūno formuotojas ant horizontalaus vyrų lieknėjantis kūno formuotojas gulintis presas, keltuvas ir pritūpimai su štanga ant pečių.

Tas, kuris iš viso užaugino daugiau, laimėjo. Viskas yra paprasta ir aiški, skirtingai nuo kultūrizmo. Jėgos jėgos pakėlėjas bet kokiomis teisėtomis nhs 5 savaitės svorio metimas turi padidinti pagrindinio judesio darbinį svorį, išlaikydamas kūno svorį savo svorio kategorijoje. Jėgos padidėjimas kartu su raumenų masės padidėjimu kultūristo keliu nėra geriausia išeitis, nes tai lems perėjimą prie sunkesnės svorio kategorijos, kur varžovai jau bus stipresni, o standartai - aukštesni.

Vyriški ir moteriški signalai: ar sulauksite antrojo pasimatymo?

Remdamiesi pagrindinėmis šių jėgos sporto šakų sportininkų užduotimis turime rimtų treniruočių proceso, mitybos ir gyvenimo būdo skirtumai. Pateikkime šiuos skirtumus prie lentelės. Parametras Elektros kėlimas Pageidaujamas rezultatas Padidinkite raumenų masę   atsižvelgiant į estetines proporcijas. Tam natūralus kultūristas turėtų stengtis padidinti jėgos rodiklius visuose naudojamuose pratimuose.

Norint padidinti maksimalų svorį, reikia žaisti kuo daugiau raumenų grupių Pasikartojimų skaičius dirbant 6— Vyrų lieknėjantis kūno formuotojas gali augti, kai naudojasi palepinimu - nuo 20 pakartojimų ir aukštesnių nuo 1 iki 5 priklausomai nuo mokymo programos Poilsio laikas tarp komplektų nuo 30 sekundžių iki 3 minučių nuo 3 minučių ir daugiau Dalyvauja raumenų skaidulos Greitai. Chemikai gali padidinti raumenų masę augindami lėtus pluoštus Greitai Pagrindinis mitybos principas Nustatomas maistinių medžiagų kalorijų kiekis ir pusiausvyra tarpinis tikslas   Raumenų augimas ar riebalų deginimas Kalorijų kiekį ir maistinių medžiagų balansą lemia rezultatai, gauti padidinti raumenų jėgą išlaikant svorio kategoriją arba tikslingą perėjimą prie žemesnės ar aukštesnės kategorijos Gyvenimo būdas HLS-labas : HLS-labas : Vyrų lieknėjantis kūno formuotojas lentelės analizė atskleidžia du esminius skirtumus, kylančius iš kartingo ir silovikų, būtent: pasikartojimų skaičius darbiniuose metoduose ir poilsio laikas tarp rinkinių.

Kitų parametrų skirtumai nėra tokie reikšmingi arba jų visai nėra. Dėl daugybės pakartojimų ir trumpo poilsio tarp komplektų kultūrizmo treniruotės yra didelės apimties, o tai geriausiu būdu lemia raumenų audinio hipertrofiją. Priešingai, jėgos kilnojimo treniruotės yra nedidelės apimties, o tai leidžia sutelkti dėmesį į raumenų jėgos didinimą, nemažėjant raumenų masei.

Žinoma, lentelė neparodo visų skirtumų, nes yra daugybė būdų, kaip pakeisti treniruočių procesą ar mitybą, norint įveikti sąstingį kiekvienoje iš šių sporto šakų. Kai kurie iš jų yra gana įprasti, pavyzdžiui, mikro ir makro pakartotinis patvirtinimas. Tuo pačiu metu keltuvas nenaudos Džo Vaderio treniruočių principų, o kultūristas nenaudos stiprintuvo ar pusiau pritūpimų. Kalbėjome apie skirtumus, rasime bendrų bruožų. Mano manymu, didžiąją dalį kultūrizmo ir sunkvežimio kelia darbas nesėkmingai.

Tik darbas esant ribotai jėgai gali sukelti organizmo reakcijas, dėl kurių padidėja raumenys ar jėgos rodikliai.

Profesionalus mitybos planas sudaromas pagal nuotaiką?!

Na, žinoma, natūralus kultūrizmas ir jėgos kilnojimas sujungia nuolatinio poreikį padidėja darbinis svoris   ant kriauklių. Be farmakologijos mažai tikėtina, kad tiesus žmogus sugebės rimtai padidinti raumenis dirbdamas su vaikų hanteliais daugkartojantį stilių. Beje, bendri kultūristo ir stipraus vyro treniruočių bruožai ir skirtumai gali duoti atsakymą į klausimą, apie kurį ne visi kada nors pagalvojo.

Atsakymas pateiktas atskirame straipsnyje, o pats klausimas suformuluotas jo pavadinime. Tai skamba paprastai: kodėl mūsų trapiam kūnui reikia didelių raumenų? Elektros kėlimas ir kultūrizmas yra susijusios jėgos sporto šakos. Tuo pačiu metu iš principo abu sportininkai atrodo labai įspūdingai, nors sportas turi savo ypatybes.

  1. Pašalinti kūno riebalus per savaitę
  2. Namai » Lieknėjimas » Kaip tai padaryti savarankiškai sporto salėje.

Palyginimas Pagrindinis skirtumas tarp šių atletiškumo tipų užsibrėžtuose tiksluose: jei kultūrizmas yra skirtas tiems, kurie siekia kūno grožio, kurį galima pademonstruoti daugybėje varžybų, tada jėgos kilnotojai iškelia užduotį išsiugdyti kuo daugiau raumenų jėgos ir tiksliai tai parodyti. Tiesą sakant, likusius šių galios sporto rūšių skirtumus lemia būdai pasiekti pagrindinį tikslą.

Powerlifter nukreipia visas pastangas, kad išgautų kuo daugiau jėgų. Kultūrizmo varžybos Atsižvelgiant į tai, kad kultūrizmo ir jėgos kilnojimo tikslai yra visiškai skirtingi, skiriasi ir jų treniruočių programa. Taigi jėgos kilnojimui pakanka daryti 2 kartus per savaitę 1—1,5 valandos, atliekant 3—4 pratimus 1—3 pratimais. Norint pasiekti rezultatą, kultūristui vyrų lieknėjantis kūno formuotojas daryti 3—5 dienas per savaitę 2—3 valandas, atliekant 8—10 pratimų 3—5 požiūriams.

vyrų lieknėjantis kūno formuotojas mamamiamakeup svorio netekimas

Patys šių sporto šakų pratimai taip pat skiriasi. Kalbant apie mitybą, ji abiems yra vienoda. Bet vis dėlto kultūristai su juo vyrų lieknėjantis kūno formuotojas pagarbiau: jų dienos racionas visada yra subalansuotas, apima valgius, o kalorijos yra griežtai skaičiuojamos. Kalbant apie varžybas. Abiejose sporto šakose jie vyksta gana dažnai, ir labai lengva atskirti, kur yra jėgos kilnotojai ir kultūristai.

Prieš jus yra krūva raumenų, blizgių aliejumi ir užtikrinančių tolygų įdegį, taip pat beveik nematomus diržus? Čia yra kultūristas. Ta pati krūva, bet prakaituota ir paslėpta po specialiais marškiniais ant suoliuko specialios jo siūlės padidina pakeliamą svorį beveik 15 kg?

Tai yra jėgos pakėlėjas. Tinklalapio išvados Skirtingas treniruočių tikslas: statybininkai stato gražų kūną, kėlėjai įgyja jėgų. Būdai tikslui pasiekti: kitoks treniruočių režimas, pratimai ir požiūris į mitybą.

Skirtumas varžybose: statybininkai tiesiog scenoje demonstruoja muziką, kėlėjai atlieka pratimus su kuo daugiau svorio. Esu tikras, kad kiekvienas iš mūsų, fanatiškai sportuojantis sporto salėje, ne kartą galvojo, ką pasirinkti - kultūrizmą ar jėgos kilnojimą. Norėdami atsakyti į šį klausimą, turite išsiaiškinti, kuo kultūrizmas skiriasi nuo jėgos kilnojimo ir kas jums tinka labiausiai. Nepaisant panašumų, kultūrizmas ir jėgos kilnojimas turi keletą esminių skirtumų. Atrodytų, kad abu vyrų lieknėjantis kūno formuotojas vyrų lieknėjantis kūno formuotojas darbas sporto salėje vyrų lieknėjantis kūno formuotojas geležimi.

Tačiau iš esmės visa tai juos vienija, nes šios dvi sporto šakos yra skirtingos. Kultūrizmas, pažodžiui, stato kūną. Žmogaus, užsiimančio kultūrizmu, tikslas yra suformuoti didelius ir drąsius raumenis, laikantis tam tikrų proporcijų. Kultūrizmo varžybos labiau primena grožio varžybas, nes sportininkai demonstruoja savo kūną, o ne raumenų funkcionalumą.

Elektros kėlimas   Tai jėgos sportas, kurio esmė - lavinti maksimalią raumenų jėgą, norint įveikti vyrų lieknėjantis kūno formuotojas svorį, atliekant tris pagrindinius pratimus: pritūpimai su štanga lieknėjimo serija pečių, suoliuko atspaudimas gulint ant horizontalaus suolo ir tempimas vyrų lieknėjantis kūno formuotojas štanga, kurio bendri rezultatai lemia sportininko kvalifikaciją.

Štai kodėl jėgos kėlimas taip pat vadinamas jėgos kėlimu. Kaip matai, šiame sporte svarbu jėga, o ne dydis, proporcingumas ir raumenų reljefas. Dauguma bando derinti šias dvi sporto šakas, nes visi nori turėti ne tik didelius, bet ir stiprius raumenis.

Svarbi informacija