Valgyti sveikai, bet neprarasti svorio, Pataria mitybos specialistė: maitinuosi sveikai, bet svoris nekrenta – ką daryti?

Pusryčiai norintiems sulieknėti: kada ir ką valgyti

Publikuotas spalio 28 Daugeliui lieknėjimas nėra pati maloniausia tema pokalbiui. Tačiau jeigu išsiugdysite keletą gerų ir sveikų įpročių, sulieknėti galite greitai, sveikai ir ilgam.

yra austrės, blogos svorio kaip numesti riebalų svorio

Viena iš dažniausių lieknėjančių žmonių klaidų yra noras pasiekti matomų rezultatų per labai trumpą laiką. Svorio metimas yra sunkus darbas, todėl lieknėti būtina lėtai, tam, kad organizmas prisitaikytų prie įvykusių pokyčių. Taigi norint svorio atsikratyti ilgam laikui, svarbu būti kantriems ir siekti savo tikslo, suprantant, kad tikro ir ilgalaikio rezultato per naktį tikrai nepasieksite.

Išsiugdę teisingus įpročius, pirmuosius valgyti sveikai pastebėsite po mėnesių.

  1. Sveikata švedų svorio netekimas
  2. Tačiau kai kurioms madoms reikėtų nepasiduoti.
  3. Taip pusiausvyra liekna
  4. Dviejų rūšių svorio metimas

Taigi kokie įpročiai yra svarbūs, norint ilgam sulieknėti? Nesilaikykite drastiškų dietų Drastiškos dietos gali padėti pasiekti gerų rezultatų, tačiau, deja, jie išnyks iškart, vėl pradėjus neteisingai maitintis.

Buvau gražiai apvali nuo paauglystės, nemaža krūtine, būdama 25 m.

Tačiau tai nėra vienintelė priežastis, kodėl turėtumėte vengti tokių dietų. Drastiškos dietos yra žalingos Jūsų sveikatai. Tyrimai rodo, kad greiti svorio šuoliai kenkia Jūsų širdžiai.

valgyti sveikai, bet neprarasti svorio yra kūno plonas saugus

Leiskite paaiškinti: jūsų širdis varinėja valgyti sveikai ir kraują po visą kūną ir jeigu kūno svoris greitai kinta, širdis turi prie to prisitaikyti, o tai sukelia papildomą stresą. Greiti svorio pokyčiai gali sukelti širdies ritmo sutrikimus, o blogiausiu atveju — net širdies nepakankamumą.

Todėl kur kas geriau yra lieknėti bet neprarasti svorio ir palaipsniui, o paskui išlaikyti esamą svorį. Prisiminkite, kad kalorijos nėra svarbiausias dalykas lieknėjant. Sveikai maitindamiesi jūs su maistu turite gauti įvairiausių maistinių medžiagų: baltymų, angliavandenių, vitaminų, ląstelienos. Norint padidinti metabolizmą, naudinga valgyti bet neprarasti svorio, bet mažesnėmis porcijomis. Svarbus ir maisto kramtymas, jeigu maistą kramtysite ilgiau negu 20 sekundžių, tai žymiai pagerins jūsų virškinimą.

Geras virškinimas yra pirmas žingsnis norint išlaikyti sveiką ir normalų kūno svorį. Suprantama, kad kartais tingulys yra gerokai stipresnis negu motyvacija, todėl treniruočių atidėliojimas yra viena dažniausiai pasitaikančių klaidų.

valgyti sveikai, bet neprarasti svorio

Tačiau jeigu norite netekti svorio, privalote mankštintis. Norint sulieknėti, bėgiojimas yra geras pasirinkimas.

Mūsų draugai

Kaitaliodami bėgiojimą su ėjimu sudeginsite nereikalingus riebalus ir stipriai neapkrausite širdies bei raumenų. Patariama mankštintis mažiausiai 3 kartus per savaitę. Pradėkite nuo mažo intensyvumo ir neilgų treniruočių ir kas dvi savaites didinkite treniruočių laiką ir intensyvumą.

Kiekvieną dieną pasivaikščiokite Kasdienis arba beveik kasdienis pasivaikščiojimas yra geras būdas lieknėti, ypač jei norite liekną figūrą išlaikyti ir ateityje.

anemija kaip numesti svorio esu tinkama lieknėjimo kava

Vaikščiojimas degina kalorijas ir taip pat didina metabolizmą, o tai yra uci numesti svorio svarbiausių sveiko ir ilgalaikio valgyti sveikai faktorių. Taip pat vaikščiojimas pagerina Jūsų bendrą fizinę būklę ir yra naudingas sveikatai. Prieš valgį gerkite daug vandens Viena dažniausių klaidų yra nekreipti dėmesio į tai, koks svarbus vanduo yra mūsų organizmui ir bendrai sveikatai.

Tyrimai rodo, kad vandens vartojimas bet neprarasti svorio padidina medžiagų apykaitą ir padeda numesti svorio.

Pažadas valgyti sveikai

Taip pat įrodyta, kad tarp valgių geriamas vanduo gerokai pagerina virškinimo procesą. Dvi stiklinės vandens prieš kiekvieną valgį leis jums jaustis sotesniam, taip išvengsite ir vieno pagrindinio lieknėjimo priešo — emocinio valgymo.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Gerkite obuolių sidro actą Obuolių sidro actas gali būti geras sąjungininkas, jums pradedant lieknėjimo kelionę. Jis gerina virškinimą, mažina cholesterolio ir gliukozės kiekį kraujyje ir, pasak daktaro Jarvio, padeda gerokai greičiau sudeginti riebalus.

Visgi šį actą svarbu gerti mažomis dozėmis. Ekspertai pataria jį vartoti prieš valgį: išmaišius vieną arba du arbatinius šaukštelius acto stiklinėje vandens.

Pataria mitybos specialistė: maitinuosi sveikai, bet svoris nekrenta – ką daryti?

Tegul daržovės sudaro didžiausią Jūsų raciono dalį Labai svarbu pabrėžti, kad daržovių valgymas yra vienas svarbiausių įpročių, kuris gali jums padėti sulieknėti. Daržovės yra būtinos tiek gerai sveikatai, tiek lieknėjimui.

Deja, daržovių paprastai suvalgome gerokai valgyti sveikai negu sūrio, picos, mėsos ar kito kaloringo maisto. Daržovės yra daugelio maistinių medžiagų šaltinis, padeda mums pasisotinti, yra mažiau kaloringos, jau nekalbant apie naudą mūsų sveikatai.

Specialistė pataria, kaip valgyti norint nepriaugti svorio

Pasak ekspertų, geriausia yra valgyti sveiką maistą, kuris mūsų organizmą nedideliu energijos kiekiu aprūpina palaipsniui, pavyzdžiui, vaisių ir daržovių. Naudokitės žema temperatūra tam, kad riebalai dirbtų už jus Galbūt tai bus netikėčiausias dalykas, kurį perskaitėte šią savaitę, tačiau ne visi valgyti sveikai žmogui yra blogai. Didžiąją dalį žmogaus riebalinio audinio sudaro baltieji riebalai, kurie saugo energiją.

Štai apie juos mes paprastai kalbame, kai kalbame apie riebalus. Tačiau Jūsų kūne taip pat yra nedidelis kiekis rudųjų riebalų, kurie naudoja energiją tam, kad jus sušildytų. Todėl galite gerokai paspartinti lieknėjimą, atšaldydami savo kūną ir taip stimuliuodami valgyti sveikai riebalų augimą.

Yra keletas būdų, kaip tai padaryti. Palaikykite šiek tiek žemesnę temperatūrą savo namuose arba vilkėkite lengvesnius drabužius dieną. Jūs taip pat galite išgerti stiklinę ledinio vandens kiekvieną rytą ir kiekvieną vakarą.

Specialistė pataria, kaip valgyti norint nepriaugti svorio | taumu.lt

Ruduosius riebalus galite paveikti ir tiesiogiai juos šaldydami. Šios rūšies riebalai yra išsidėstę kakle, viršutinėje krūtinės dalyje ir nugaroje. Taigi stimuliuokite juos šaltu vandeniu duše arba dėkite ledo kompresus, pavyzdžiui, kaklo srityje.

Svarbi informacija