Svorio netekimas riebalai jaučiasi minkštesni

svorio netekimas riebalai jaučiasi minkštesni

Linkedin Jan Kwasniewski teigia, kad norint numesti svorį ir išlaikyti tobulą kūną, būtina valgyti daug riebalų turinčių maisto produktų, bet sumažinti angliavandenių kiekį.

Tai ir padidėjęs cirkuliuojančio kraujo kiekis, didėjanti placenta ir gimda, gausėjantys vaisiaus vandenys. Tad dėl priaugtų 10—15 kg nėra ko krimstis. Per kiek laiko svoris nukrenta Visiškai normalus svoris tampa tik baigus maitinti.

Riebalų dietos analizės tikslas - nustatyti vitaminų ir mineralų kiekį, baltymų, riebalų ir angliavandenių santykį, siekiant nustatyti žmonių mitybos saugumą. Mitybos esmė - naudoti mažiau angliavandenių, nenutraukiant neriboto kiekio baltymų natūralių baltymų, kuriuose yra daug riebalų ir nesočiųjų augalinių riebalų. Principai: Maitinimas 3 kartus per dieną apie bet kokius užkandžius nekalbamatačiau galima pavalgyti ir nenorėti, tada jis bus 2 kartus per dieną Mažiausiai 1,5 l vandens sunaudojama, Leidžiama naudoti šiuos produktus: kiaulienos, riebalinės mėsos, subproduktų, kiaušinių sunku patikėti, bet jūs galite valgyti vnt.

Per dieną! Pasiūlysiu susipažinti su pavyzdiniu meniu dviem dienoms likusi dalis yra žemiau ekrano kopijose : Įdomu, kad kiekio apribojimų nėra - valgyti, kiek tinka!

Dieta be riebalų

Bet tik pagrindiniuose valgiuose! Įdomu pažvelgti į makro ir mikronutrenų pusiausvyrą. Visų pirma, trūksta B grupės vitaminų, išskyrus B Vitaminų trūkumas sukelia nervų, širdies ir kraujagyslių sistemos, odos ir gleivinės sutrikimus.

E vitamino trūkumas taip pat sukelia neurologinius sutrikimus nervinis asmuo, kuris valgo didžiulį kiekį riebaus maisto, yra baisi nuotrauka Vitaminas C, kuris yra būtinas mūsų imuninei sistemai, taip pat nėra papildomas valgiais, kurie gali sukelti dantenų kraujavimą nėra pakankamai dantų prarastigeležies netinkamumą.

ar juoda kava verčia mesti svorį riebalų degintojo poveikis laikotarpiams

Be to, riebalinėje mityboje asmuo negauna vitaminų D ir K. Jei D vitaminas gali būti gaunamas deginant saulę, vitaminas K, be maisto, patenka į organizmą, o jo trūkumas sukelia kraujo krešėjimo laiko padidėjimą.

Nuo mineralų iki žmogaus, sėdinčio ant riebaus mitybos, nėra pakankamai magnio, jodo.

Draudžiami produktai Šie produktai turi būti pašalinti iš dietos: paukštienos riebalų veislės antis, žąsys ; riebios mėsos kiaulienos, ėrienos, veršienos ; didelio riebumo pieno produktai; subproduktai širdis, plaučiai, kepenys, inkstai ; dešros; riebios žuvys lašiša, silkė, tunas, karpiai ir tt. Dieta ir sportas Mažai riebalų turinti mityba užtikrina tinkamą mitybą, todėl nėra jokių fizinio krūvio apribojimų. Priešingai, bet koks fizinis krūvis turės teigiamą poveikį svorio praradimo procesui, sugriežtins odą ir padės sukurti gražią, ploną ir reljefinę kūną. Riebalų dietos meniu Būtina palaipsniui patekti į riebalų neturinčią dietą, gydymo nevalgius procedūra turėtų būti nekenksminga ir kuo patogesnė. Maistas be riebalų reiškia leistinų produktų naudojimą virintoje, žaliavinėje arba keptoje formoje, svorio netekimas riebalai jaučiasi minkštesni būdu nenaudojant kepimo produktų ant augalinių ar gyvūninių riebalų.

Ilgalaikis šių mineralų trūkumas sukelia baltymų sintezės sutrikimą, lėtina medžiagų apykaitą, padidina širdies ir kraujagyslių ligų atsiradimo riziką.

Gaunamų atskirų vitaminų ir mineralų skaičius viršija normą: todėl vitaminas A yra daugiau kaip 7 kartus, vitaminas B 12, Co-3 kartus, vitaminas PP, Na, Se - 2 kartus. Makronutrenų skaičiaus analizė rodo, kiek per dieną suvartojama kalorijų, baltymų ir riebalų.

Labiausiai tikėtina, kad neteksite svorio ant šios dietos, bet, priešingai, atsigausite! Didelis riebalų kiekis turi neigiamą poveikį organizmui: padidėja cholesterolio kiekis kraujyje, didėja kraujo krešėjimas kraujagyslių trombozė nėra pats maloniausias dalykasbaltymų absorbcija, kalcio pablogėjimas, slopinama skrandžio sekrecija ir kasos ir žarnyno aktyvumas.

Dieta Tinkama mityba

Yra žinoma, kad nervų ląstelės ir smegenų ląstelės gali gauti energiją tik iš angliavandenių, jų rezultatų trūkumas silpnumo, apatijos, psichinių procesų lėtėjimo. Taigi, Kwasniewski riebalų dieta neleidžia numesti svorio jei, žinoma, praleidžiant trečiąjį valgį, tai yra įmanoma svorio netekimasyra tiek vitaminų, tiek mineralų trūkumas, kuris yra kupinas sutrikimų organizme, ir viskas - problemų su virškinimo traktu.

Taigi, nesvarbu, kaip viliojantis Jan Kwasniewskio pažadas buvo numesti svorio, suvartojant neribotą riebalų kiekį, turėtumėte apsvarstyti, ar esate pasiruošęs paaukoti savo sveikatą. Su sveiką gyvenimo būdą arba laikydamiesi daugelio dietų, kad svorio netekimas būtų riebūs maisto produktai. Taip yra dėl to, kad riebalų kiekio maiste sumažinimas gerokai sumažina jo kasdieninį kalorijų kiekį ir turi teigiamą poveikį sveikatai.

Dauguma mitybos specialistų mano, kad pirmasis žingsnis yra sumažinti riebalų mėsos, didelio riebumo pieno produktų ir kitų gyvūninių riebalų šaltinių vartojimą. Norint užtikrinti normalų kūno funkcionavimą, užtenka naudoti keletą naudingų augalinių aliejų.

Priešingai nei visoms šioms dogmoms, iš pirmo žvilgsnio yra visiškai absurdiška vadinamoji riebaus mityba, siūlanti pereiti prie labiausiai riebalų turinčių maisto produktų naudojimo ir beveik visiško angliavandenių atmetimo - ne tik žalingi paprasti, bet ir naudingi sudėtingi. Riebalų masės praradimo metodo protėvis yra lenkų dietologas Jan Kwasniewski, kuris kelis dešimtmečius svorio netekimas riebalai jaučiasi minkštesni sveikoje mityboje. Šio gydytojo klinikoje pacientai pagerina savo išvaizdą ir sveikatą, valgo daugiausia labai riebią mėsą ir pieno produktus.

Užkandžiai nedraudžiami, šitai valgykite šviežių daržovių. Grikiai Kalbėjimas apie mitybą būtų neišsamus, nenurodant grikių.

Be to, toks požiūris į problemų sprendimą daugeliu atvejų suteikia neįtikėtinus rezultatus, tačiau su sąlyga, kad bus laikomasi visų rekomendacijų. Jums reikia palaipsniui pereiti prie riebalų.

Kwasniewski riebalų dietos analizė

Pirmąsias kelias dienas tik vienas patiekalas turėtų būti pakeistas rekomenduojamais patiekalais, po to du, o galiausiai visiškai atsisakant įprastos dietos, pereikite prie naujos sistemos. Tik toks požiūris į patekimą į riebalų dietą padės išvengti streso ir svorio netekimas riebalai jaučiasi minkštesni teigiamą poveikį ne tik svoriui, bet ir visam organizmui.

Pasak mitybos specialisto, rezultatai turėtų pasirodyti gana greitai - pajusite energijos ir optimistiškumą, pagerins sveikatą ir sveikatą, taip pat pradės kūno svorio normalizavimo procesą prie genetinės normos.

Toliau laikomasi metodikos, svoris bus išlaikytas pasiektame lygyje, todėl pernelyg plonumas ar išsekimas nekelia grėsmės asmeniui. Tai, kad riebaus mityba iš tikrųjų veikia, liudija faktas, kad Kwasniewskyje yra keli milijonai pasekėjų, kurie daugelį metų laikosi savo mitybos sistemos ir pasižymi tinkama figūra ir gera sveikata.

Svarbiausia, kad ši mityba yra baltymų riebalai, nes jis yra pagrįstas dideliu riebalų kiekiu gyvūninės kilmės baltymuose.

Angliavandenių produktai: svorio netekimas

Pasak autoriaus, angliavandeniai sukelia nutukimo vystymąsi, nes gyvuliai nėra šeriami daugiausia su riebalų praradimas noobs maistu, kuris yra jų pagrindinis šaltinis. Ir riebalai naudojami ne tik energijai, bet ir yra ląstelių membranų statybinė medžiaga, dalyvauja gaminant hormonus ir kitus gyvybiškai svarbius procesus.

svorio netekimas riebalai jaučiasi minkštesni

Todėl pagrindinė papildomų kilogramų vartojimo priežastis yra tik angliavandeniai, todėl jų suvartojimas turėtų būti sumažintas apie 50 gramų per dienąkad būtų lengviau organizmui apdoroti riebalus.

Nesant angliavandenių svorio netekimas riebalai jaučiasi minkštesni meniu, šios reakcijos yra sutrikdytos, dėl to atsiranda ketoninių kūnų, susidarančių iš pažeistų riebalų molekulių, ir vadinamosios ketozės.

svorio netekimas riebalai jaučiasi minkštesni paprasti būdai, kaip padidinti svorio metimą

Su šia sąlyga žmogus jaučia mieguistumą ir koncentracijos pablogėjimą. Kūnas pradeda suskaidyti baltymus, reikalingus palaikyti raumenų audinį. Taigi, visiškai angliavandenių riebalų dietos gali būti pavojingos sveikatai ir bent jau minimalus angliavandenių kiekis turi būti bet kuriame meniu.

Pasak dr. Kwasniewskio, pagrindinė nutukimo priežastis yra neteisingas baltymų, riebalų ir angliavandenių mitybos santykis.

Riebalų dieta

Todėl riebaus mityba yra mažai angliavandenių maisto sistema, kurioje vyrauja riebalai ir griežtai svorio netekimas riebalai jaučiasi minkštesni angliavandenių ir baltymų pusiausvyros, atitinkamai iš viso 1: 3,5: 0,8. Pagal autoriaus idėją, norint pasiekti norimą rezultatą, be dietos sudėties turite laikytis keleto taisyklių: valgykite kartus per dieną tik geresni pusryčiai ir pietūs, bet jei norite, galite valgyti vakarienębe snacking, kad su dideliu kalorijų kiekiu maisto bus ilgalaikis sotumas ir užkirsti kelią alkiui; daugiausia naudoti tuos produktus, kurie lengvai virškinami ir suteikia daug energijos Kvasnevsky apima tik gyvūninius baltymus ir riebalus ; suvokti maistą, kruopščiai kramtyti, ramioje atmosferoje, nesijaudindami skaitydami, kalbėdami ar žiūrėdami televizorių; po valgymo turėtumėte pailsėti bent 15 minučių - atsigulti arba ramiai sėdėti, o po 2—3 val.

Riebalų dietos svorio netekimui pagal savo veiklos principą praktiškai nesiskiria nuo kitų esamų svorio mažinimo metodų, tačiau turi keletą privalumų, kurie išreiškiami šiais veiksmais ir rezultatais: svorio netekimas riebalai jaučiasi minkštesni vyksta patogiai fiziškai ir psichologiškai, nes nėra alkio jausmo ir griežtų suvartojamo maisto kiekio, įskaitant riebaus maisto, apribojimus; dėl angliavandenių vartojimo trūkumo organizmas pradeda naudoti turimus riebalus kaip energijos šaltinį; maisto riebalai skatina glikogeno naudojimą; kūno svoris grįžta į normalią reikšmę, nes svorio trūkumas, perteklius sumažėja; inkstai pradeda tinkamai veikti, pagerėja cukriniu diabetu sergančių pacientų būklė; atkuriama hormonų pusiausvyra, pašalinamos alerginės apraiškos, ypač bronchinės astmos atveju; didina aktyvumą, ištvermę, našumą.

Kwasniewskio požiūriu viskas riebalų metode yra visiškai paprasta, aiški ir optimali.

Nenormalus svorio netekimas - medicininės apžiūros signalas

Tačiau ne kiekvienas žmogus gali atlaikyti tokią mitybą. Galų gale, jis turi įsisavinti didelį kiekį kalorijų turinčio maisto, kuriame praktiškai nėra angliavandenių patiekalų, kurie labai apsunkina virškinimą, sukelia sunkumą skrandyje ir bendras negalavimas.

Dėl šios priežasties riebaus mitybos dažnai sunku kritikuoti.

Svarbi informacija