Svorio netekimas ką valgyti

Klientų pasiekimai - Motyvuoti atletai

svorio netekimas ką valgyti

Norint atsikratyti nepageidaujamų kilogramų, pirmiausia reikia nepamiršti, kad tai būtina daryti sveikai, kitaip su antsvoriu galima netekti ir brangios sveikatos. Pagrindinė sveiko gyvenimo taisyklė — nuosekli, reguliari mityba 5 kartus per dieną, derinama su fiziniu aktyvumu.

svorio netekimas ką valgyti

Keli patarimai, kaip numesti svorio Svarbiausia — nepersivalgyti. Norint numesti svorį, visada turi būti jaučiamas nedidelis alkis; Valgyti kuo liesesnius produktus — vietoje gyvulinių riebalų geriau rinktis aliejų, bet ir jį svorio svorio netekimas ką valgyti ką valgyti saikingai, mėsą valgyti liesą vietoje kiaulienos — jautieną, triušieną, vištieną tik be odelėspieną ir pieno produktus — kuo mažesnio riebumo; Valgyti kuo mažiau saldumynų ir cukraus; Dienos racioną kuo labiau papildyti šviežiomis daržovėmis ir vaisiais, kadangi juose gausu vitaminų, mineralinių medžiagų ir maistinių skaidulų, kurios padeda iš organizmo pašalinti riebalus; Vengti druskos ir aštrių prieskonių, nes jie žadina apetitą, o norint numesti svorio labai svarbu kontroliuoti suvalgomo maisto kiekį; Apriboti alkoholio ir kofeino vartojimą; Geriausia valgyti nedidelėmis porcijomis, bet dažnai, taip nuslopinant apetitą; Valgyti lėtai ir gerai kramtant maistą; Suvalgius pirmą patiekalą, palaukti 10 — 15 minučių.

Kaip greitai numesti svorio ir padailinti kūno linijas?

Tuomet antro patiekalo jau norėsis mažiau; Valgyti kuo ilgiau — bent 20 — 30 minučių net tiesiog užkandžiaujant ; Gerti daug skysčių tik ne gazuotų gėrimųypač paprasto geriamojo vandens. Per dieną reikėtų mažais gurkšneliais išgerti 8 — 10 stiklinių vandens, tačiau to negalima daryti valgio metu; Likus pusvalandžiui iki valgymo, išgerti dvi stiklines vandens, kadangi taip gali būti sumažintas apetitas; Mažinti suvartojamų ir didinti sunaudojamų kalorijų kiekį sportuojant, daugiau judant ir pan.

ar netenkate riebalų per kaklelį?

Mitybos piramidė.

Svarbi informacija