Svorio metimo tikslo nustatymo lapas.

svorio metimo tikslo nustatymo lapas

Tikslai ir planavimas 4 Komentarai Įsivaizduok tokią situaciją: kelionės tolimoje šalyje metu patenki į laukinės genties nelaisvę. Genties narys tave uždaro į didžiulę palapinę, pilną bulvių, duoda tau kažką panašaus į skustuką ir ženklais parodo — skusk.

Na, tikslą kaip ir turi — skusti bulves. Kaip manai, kiek bulvių nuskustum, kol atsibostų arba pradėtum jas valgyt, arba ieškoti kito užsiėmimo?

Main Navigation

Dabar įsivaizduok, kad atsiranda draugiškas antropologas, kuris tau maloniai paaiškina, kad šią gentį sudaro gan tingūs kanibalai, kurie, pagavę į nelaisvę užsienietį, sprendžia, ką su juo daryti, taip: jei iki saulėlydžio nuskusi jiems daugiau bulvių, nei sveri, bus iškelta puota ir visi jas valgysit kartu.

Jei mažiau — vis tiek bus iškelta puota, bet jie valgys tave. Taigi, tikslas vis dar yra tas pats — skusti bulves.

  • Omo lieknėjimo kava
  • Еще произнося эти несколько хвастливые слова, он уже опровергал самого .
  • Cr- pikolinatas 200 mc svorio
  • Geriausias riebalų deginimo diapazonas

Kaip manai, ar dabar noriau ir atkakliau skusi bulves? Kaip matai, antruoju atveju tikslas yra labai aiškus.

svorio metimo tikslo nustatymo lapas aš prieš svorio metimą

Žinoma, ką, kodėl, kaip ir iki kada turi jį atlikti — tokie ir turėtų būti tikslai, kuriuos išsikeliame patys sau. Deja, dažnai mes tik labai abstrakčiai įsivaizduojam, ko norėtume pasiekti, todėl neretai nuo norų taip ir nepavyksta pereiti prie veiksmų.

Kaip efektyviai koreguoti kūno svorį? Kelio ženklai, 2

Taigi, kaip jau galėjai nuspėti iš straipsnio pavadinimo, čia išsamiai kalbėsiu apie tai, kaip tinkamų tikslų pagalba norą greičiau paversti į realybę.

Straipsnyje taip pat rasi, kokios kritikos galima aptikti tikslų atžvilgiu ir kaip į ją atsižvelgus galima tikslus patobulinti. Kad nesipainiotume, apibrėžkime, kas yra tikslas.

svorio metimo tikslo nustatymo lapas stengiasi numesti svorio būdamas 43 metų

Tai veiksmo rezultatas, kurio sąmoningai siekia asmuo. Tai neatitikimas tarp esamo ir trokštamo, kuris kreipia mūsų elgesį reikiama kryptimi. Štai kuo tikslai gali pasitarnauti mūsų labui: Kreipia dėmesį ir pastangas link veiklų, susijusių su tikslu ir tolyn nuo veiklų, su tikslu neturinčių nieko bendro.

  • Kaip apie nusprendžiant kartu su sveikos mitybos įpročius paremti nustatant tikslus svorio išvykimo?
  • Kaip efektyviai koreguoti kūno svorį? Kelio ženklai | Sveika dieta
  • Valgau ir lieknėju?
  • Atsakė, kada lieknėjimas naudingas, o kada – kenkia

Reguliuoja pastangų intensyvumą. Daugelyje situacijų leidžia mums būti atkaklesniems vardan tam tikro rezultato. Skatina ieškoti įvairių strategijų rezultatui pasiekti, tiek tarp turimų žinių, tiek tarp naujų. Tad geras tikslas suteikia energijos veikti, nurodo veikimo kryptį ir greičiau leidžia pasiekti trokštamą rezultatą.

svorio metimo tikslo nustatymo lapas

Taigi, iš pirmo žvilgsnio, tikslai — gėris. Tačiau tam, kad tikslas būtų iš tiesų būtų naudingas, reikia tinkamai jį suformuluoti. Miniu SMART, nes jį nesudėtinga prisiminti ir taikyti, o ir pats jį ilgą laiką sėkmingai naudoju pavyzdžiui, kai kūriau šį tinklapį ir rašiau šį straipsnį.

Super lengvas lieknėjimo būdas!

Taigi, protingas tikslas yra: Konkretus specific. Turi būti aišku, ko konkrečiai siekiama bei kaip to pasieksi. Išmatuojamas measurable.

Proto architekto tikslų kėlimo vadovėlis: kaip tinkamai nustatyti tikslą, kad jis tikrai veiktų

Reikia rodiklių, pagal kuriuos įvertinsi, ar jau pasiekei tikslą. Pasiekiamas attainable. Tikslas turi būti realus, atitinkantis tavo galimybes.

svorio metimo tikslo nustatymo lapas

Prasmingas relevant. Tikslas turi atitikti tavo svarbiausias vertybes, įsitikinimus, poreikius. Apribotas laike time-bound. Turi būti numatytas tikslo įvykdymo terminas. Labai labai skubantiems turėtų užtekti ir tokio sąrašiuko!

ka valgyti kad numesti svorio

Daugeliui tikslų jis nesunkiai pritaikomas. Tačiau straipsnio šioje vietoje nebaigiu ir labai rekomenduoju perskaityti visą straipsnį. Kai ką nors labai paprasto ir struktūruoto bandom pritaikyti chaotiškame ir nenuspėjamame gyvenime, dažnai pamatome, kad viskas ne taip jau ir paprasta. Todėl toliau detaliai aptarsiu, ką daryti, kad išsikelti tikslai tikrai veiktų, pateiksiu blogai ir gerai suformuluotų tikslų pavyzdžių bei atsiliepsiu į dažniausiai nurodomus tikslų kėlimo trūkumus ir pavojus.

Tikslo siekimą gerokai palengvintų žinojimas: Koks turi būti galutinis rezultatas. Svarbu galvoje turėti aiškų tikslo rezultato vaizdinį.

populiacijoje

Šiuo atveju — galbūt žmogui būti geresniu reikštų skirti daugiau laiko šeimai, o visai konkretus tikslas būtų dažniau aplankyti senelius, tarkim, bent kartą per savaitę. Ir, jei įmanoma, geriausia rezultatą formuluoti teigiamai.

Apie tą kažką ir galvok! Ką turi padaryti, kad pasiektum rezultatą.

kad padėčiau man numesti svorio

Svorio metimo tikslo nustatymo lapas yra itin svarbi dalis — turi numatyti, kokių veiksmų imsiesi, kad pasiektum savo tikslą. Tarkim, svorio metimo tikslo nustatymo lapas bent kartą per savaitę senelius aplankyti žmogus galėtų iš anksto pasižymėti dienas, kada turi laisvo laiko, ir skirti tą laiką aplankymui.

ka valgyti kad numesti svorio

Optimalu būtų ir pagalvoti, su kokiomis kliūtimis gali susidurti ir kaip jas spręsi. Galbūt kuri nors savaitė bus labai užimta ir nebus laiko važiuoti pas senelius, kurie gyvena pakankamai toli? Tuo atveju gal geriau tiesiog jiems paskambinti?

svorio metimo tikslo nustatymo lapas šešių savaičių liekna

Svarbi informacija