Svorio metimo tikslų apdovanojimai,

svorio metimo tikslų apdovanojimai

Vieni riebalai iškraipo kūno proporcijas, kiti — didina ligų riziką: kaip juos atskirti Kalorijos — svarbiausia mažinant svorį.

Norint numesti svorio, reikia suvartoti mažiau kalorijų, nei išeikvojate. Tik nebūtina jų skaičiuoti.

ma huang riebalų degintojas

Skaičiuojant kalori jas, skaitant etiketes, nustatant porcijų dydžius išeikvojama daug laiko, bet dažniausiai vis tiek išlieka nemenka klaidų tikimybė. Galite daug svorio metimo tikslų apdovanojimai pamatyti savo mitybos įpročius ir geriau suvokti, ką valgote. Sąmoningiau galvodami apie mitybą, valgysite sveikiau. Žinoma, skaičiuoti kalorijų nebūtina, tačiau tai gali padėti žengti tinkama linkme.

Kodėl taip sunku numesti svorio?

Jei nenorite nė galvoti apie kalorijų skaičiavimą, pasvarstykite, kaip išvengti cukraus ir apdorotų maisto produktų, o vietoj jų rinktitės daug maisto medžiagų turinčius neapdorotus produktus. Nusistatykite tikslą Kad numestumėte svorio, reikėtų nusistatyti realų tikslą ir apdovanoti save už pasiekimus. Tikslas turi būti asmeninis, konkretus, realus ir išmatuojamas: Asmeninis — turite tikėti savo tikslu ir išties norėti jį pasiekti. Konkretus svorio metimo tikslų apdovanojimai turite aiškiai apibrėžti, ką norite pasiekti.

52 metų vyras numeta svorio prarasti riebalus 1 savaitę

Realus — tikslas turi būti realus ir pasiekiamas pagal kūno formas ir gyvenimo svorio metimo tikslų apdovanojimai. Išmatuojamas — turite stebėti pažangą ir būseną, kad žinotumėte, kiek jau pasiekėte. Maisto ir treniruočių dienoraštis padės stebėti pokyčius ir pamatyti, ar pasiekėte tikslą.

  • pažadas, nauji metai, svorio metimas, kantrybė, dieta, tikslas - taumu.lt
  • 40 lengvų būdų, kaip numesti svorio | taumu.lt
  • Svorio metimas. Papildai. Mityba - taumu.lt diskusijų forumas
  • Taip pat skaitykite:  Nekrinta svoris: ką darote ne taip?
  • Lieknėjimo makiažo pamoka
  • Pagrindinės lieknėjimo taisyklės ir klaidos, dėl kurių nekrinta svoris | Žmonėtaumu.lt
  • Deginti riebalus ir mesti svorį

Tikslas taip pat turėtų būti: Sutartas — papasakokite kam nors apie savo tikslą pavyzdžiui, treneriui ar draugui ir jį užrašykite. Tai rodys įsipareigojimą keistis ir sėkmės tikimybė bus daug didesnė. Apibrėžtas laiko atžvilgiu — kai apsisprendžiate siekti tikslo, turėtumėte išsiaiškinti prioritetus, sukurti planą ir nustatyti, per kiek laiko turėtumėte jį pasiekti.

Apdovanojantis — apdovanojimas pasiekus tikslą padės išlaikyti motyvaciją ir susitelkimą. Apdovanojimas gali būti paprastas — už pasiektus savaitės tikslus nueiti į kiną ar nusipirkti naujus sportbačius pasiekus pusmečio tikslą.

Pranešti klaidą

Išsklaidykite keturis mitus apie svorio metimą Apie svorio metimą sklando daugybė mitų ir jie gali trukdyti siekti savo užsibrėžtų tikslų. Štai tiesa apie keturis dažniausiai girdimus su svorio metimu susijusius mitus: 1 mitas. Sportuojant tuščiu skrandžiu, svoris krinta greičiau Sportuojant tuščiu skrandžiu, pavyzdžiui, iš pat ryto, organizmas gali būti priverstas sudeginti daugiau riebalų nei angliavandenių energijai gauti, tačiau nebūtinai greičiau atsikratysite svorio. Nortumbrijos universiteto tyrėjai paprašė 12 vyrų savanorių atlikti vidutinio intensyvumo treniruotę ant bėgimo svorio metimo tikslų apdovanojimai 10 val.

Tyrimo duomenys parodė, kad tie, kurie sportavo tuščiu skrandžiu, sudegino iki 20 proc. Tyrimo metu sportininkai treniruodavosi arba nevalgę, arba vartoję angliavandenių. Po šešių savaičių tie, kurie sportavo nevalgę, sudegindavo daugiau kalorijų iš riebalų ir padidino riebalus deginančių enzimų kiekį raumenyse. Tik tai nereiškia, kad atsikratysite daugiau riebalų!

hadardo svorio sirupas

Buvo nustatyta, svorio metimo tikslų apdovanojimai sportavusieji prieš pusryčius per dieną suvartodavo tiek pat kalorijų kaip ir tie, kurie sportuodavo papusryčiavę. Taigi jei norite atsikratyti riebalų, sportuodami tuščiu skrandžiu teoriškai sudeginsite jų daugiau, bet tai nebūtinai padės greičiau atsikratyti kilogramų. Svarbiausia — kiek kalorijų per dieną gausite ir kiek jų sudeginsite.

Tokį pilvą gali turėti daugelis – tiesiog nedarykite pagrindinių mitybos klaidų - DELFI Sveikata

Visos kalorijos lygios Iš esmės visos kalorijos pagal suteikiamą energiją yra lygios. Tačiau tai, kiek energijos gausite iš maisto, priklausys nuo to, iš kur gausite kalorijų iš baltymų, angliavandenių ar riebalų.

  • Tyrimas: numesti svorį lengviau, jei už tai mokama - DELFI Gyvenimas
  • Vo2 max riebalų nuostoliai
  • Pašalinti riebalus iš plieno
  • Geriausias papildas norint greitai numesti riebalus

Kitaip tariant, kalorijų iš vištienos ar brokolių — ne tas pats, kas kalorijų iš cukraus. Skirtingi maisto produktai nevienodai veikia organizmą, net jei kalorijų skaičius toks pats.

Jei norite įgyvendinti ambicingus tikslus, derinkite drausmę su gudravimu

Suvartoti baltymai, angliavandeniai ir riebalai organizme virškinami, absorbuojami ir suskaidomi. Vienos suvartotos kalorijos naudojamos maistui virškinti ir jam versti organizmui reikalinga energija.

Tai vadinama terminiu maisto poveikiu, arba termogeneze. Pavyzdžiui, organizmas sunaudoja daugiau kalorijų suvirškinti ir suskaidyti baltymams nei angliavandeniams ar riebalams. Be to, turite įvertinti skirtingų maisto medžiagų poveikį sotumo pojūčiui kaip sočiai jaučiatės jų suvartoję. Baltymai pasotina labiausiai, o rafinuotieji angliavandeniai — mažiausiai.

Nuorodos kopijavimas

Kai kurios kalorijos gali paveikti hormonus smegenyse ir skatinti valgyti daugiau. Pavyzdžiui, cukrus paveikia tam tikras smegenų sritis ir skatina persivalgyti. Baltymai, riebalai ir žemo GI angliavandeniai neskatins noro valgyti daugiau. Trumpai tariant, matuojant tik kiekį, visos kalorijos lygios, tačiau, metant svorį ir rūpinantis sveikata, kalorijos tampa nevienodomis. Turėtumėte galvoti apie kalorijų kokybę, o ne tik jas skaičiuoti. Turite išeikvoti kalorijų, kodėl sulėtėja svorio metimas svorio metimo tikslų apdovanojimai 0,5 kg svorio kalorijų, prilygstančių 0,5 kg svorio, yra tarsi visų dietų dogma, svorio metimo tikslų apdovanojimai šis skaičiavimas nėra visai tikslus.

40 lengvų būdų, kaip numesti svorio

Šie skaičiai paimti iš nedidelio tyrimo, atlikto šeštajame dešimtmetyje. Tam nėra mokslinio pagrindo, visai neatsižvelgiama į jūsų kūno sandarą, svorį ar medžiagų apykaitą. Suvartoti kalorijų mažiau, kad atsikratytume 0,5 kilogramo, gali pavykti tik pirmas 10 ar 12 dienų, kol netenkate ir skysčių.

Kai svoris nukrinta ir kūno masė tampa mažesnė, darydami tą patį išeikvojate mažiau kalorijų.

Pagrindinės lieknėjimo taisyklės ir klaidos, dėl kurių nekrinta svoris

Po tam tikro laiko svoris nebekrinta, net jei mažinate kalorijų skaičių po tiek pat — sumažėjus kūno svoriui ir gaunant mažiau kalorijų, medžiagų apykaita sulėtėja. Taip organizmas išsaugo energiją, kai jos gaunama nedaug. Tyrimu buvo atskleista, kad žmonių, kurie laikosi griežtai riboto kalorijų skaičiaus dietos, medžiagų apykaita lėtesnė.

svorio metimo tikslų apdovanojimai

Be to, kai organizmui trūksta kalorijų, deginate ne tik riebalus, bet ir baltymus. Taigi metant svorį mažėja ne tik riebalų, bet ir raumenų masė. Iš tikrųjų riebalai tukina ne daugiau nei kitos maisto medžiagos, gal net mažiau.

ar pirmiausia deginate cukrų ar riebalus?

Riebalai — svarbi organizmo dalis. Jie gal ir kaloringi, tačiau sotūs, todėl organizmas greičiau pajunta sotumą ir suvalgote mažiau, jei tik renkatės natūralius riebalų gausius produktus pavyzdžiui, pieną, sūrį, riešutus, žuvįo ne labai apdorotus pavyzdžiui, sausainius, pyragus ir tortus. Kitaip nei paprastai manoma, riebalai gali netgi padėti numesti svorio, nes leidžia reguliuoti apetitą.

Komentuoti:

Rafinuotieji angliavandeniai ir cukrus nesuteikia sotumo jausmo ir gali skatinti valgyti daugiau. Norėdami numesti svorio, užuot vengę riebalų, vartokite natūralius neapdorotus — pavyzdžiui, sviestą, alyvuogių aliejų, riešutus, sėklas, riebią žuvį, svorio metimo tikslų apdovanojimai ir sumažinkite cukraus bei rafinuotųjų angliavandenių kiekį. Mityba sportuojantiems.

Svarbi informacija