Svorio metimo cukraus pakaitalai. 10 dietos klaidų

Saldikliai ir ZERO gėrimai Tau nekenkia, užtenka ašarų - taumu.lt

Posts navigation

Tikriausiai girdėjote begales šio patarimo variantų. O kaip žmogus, besilaikantis dietos, žinote, ką reikia daryti, kad dieta būtų sėkminga. Bet ar žinote, ko nereikia daryti? Lygiai taip pat svorio gali pridėti ir baltyminiai saldainiai su nedideliu angliavandenių kiekiu ar vaisių pašalinimas iš raciono.

svorio metimo cukraus pakaitalai

Portalas ediets. Valgyti per mažai ar per retai.

10 dietos klaidų

Palaikykite savo gerą nuotaiką ir energingumą bei normalų metabolizmo greitį valgant tris kartus per dieną ir kartus užkandant. Niekada nepraleiskite pusryčių!

svorio metimo cukraus pakaitalai

Atsisakyti visų vaisių. Iki kraštutinumo angliavandenių kiekį ribojančios dietos, kurios draudžia vaisius, yra lyg bausmė, skatinanti sukčiauti.

Sekite mus:

Neatsisakykite saikingų kiekių maistingų ir daug svorio metimo cukraus pakaitalai medžiagų turinčių vaisių: braškių, aviečių, svorio metimo cukraus pakaitalai, kivių, greipfrutų ar persikų. Atsisakyti riebalų. Keletas Harvardo universiteto JAV bei kitur atliktų tyrimų įrodė, kad riebalų vartojimą ribojančios dietos skatina svorio didėjimą.

Norint mažinti svorį, reikia didintų gerųjų riebalų nesočiųjų ar polinesočiųjų vartojimą. Iš virtuvės pašalinti visus užkandžius.

Svorio mažinimo taisyklės

Užkandžiavimas padeda mažinti svorį. Atitrūkti nuo grandinės, išvykus iš namų.

svorio metimo cukraus pakaitalai

Jūsų sveiko maitinimosi programa — tai gyvenimo būdas. Naujojo elgesio modelio stenkitės laikytis visur, kur valgote — restoranuose, pas draugus, kelionėse.

lengvai prarasti svorio sveika

Vartoti daug maisto bei gėrimų su dirbtiniais saldikliais. Dirbtiniai saldikliai kai kuriems žmonėms skatina norą valgyti daugiau saldumynų. Taip pat yra žmonių, kurie dirbtinai priauga svorio ištinsta dėl to, kad organizmas nesugeba suvirškinti cukraus pakaitalų.

Saldikliai ir ZERO gėrimai Tau nekenkia, užtenka ašarų.

Skaičiuoti kalorijas. Jūsų metabolizmą — greitį, kuriuo organizmas degina riebalus — lemia ne kalorijos, o hormonų insulino kiekis. Valgykite balansuotus patiekalus, kad jūsų insulino kiekis būtų pastovus, o metabolizmas - efektyvus.

svorio metimo cukraus pakaitalai

Valgyti daug pramoniniu būdu gaminamų gaminių su mažai angliavandenių. Intensyviai sportuoti. Fizinis aktyvumas yra svarbu, tačiau kasdieninis sportavimas, kuris jums patinka ir kuris gali išlikti jūsų gyvenimo dalimi iki senatvės, yra svarbiau, nei žudantis savęs alinimas, kuris vargu ar bus jums priimtinas ilgą laiką.

Svorio metimo žaidimo esmė — įgyti įpročių, kurie taptų antrąja prigimtimi.

Nuorodos kopijavimas

Maitintis vien baltymais, atsisakant angliavandenių. Maitinimasis beveik vien baltymais kelia rimtą grėsmę sveikatai ir tik nedaugelis žmonių gali ilgą laiką laikytis baltymų dietos. Nuorodos kopijavimas 10 dietos klaidų Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Svarbi informacija