Svorio metimas ir laikas, kurį valgote.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Nuo pilvo ir šlanų Kaip numesti svorio? Išsami 4 mėnesių svorio metimo schema! Vidutiniškai per mėnesį numesite 3—5 kg, o jei teisingai sudarysite svorio metimo schemą, tai yra visiškai saugu kūnui.

Remiantis statistika, per dieną riebalų degintojas ir svorio metimas gali prarasti g grynų riebalų. Svarbus punktas: kuo daugiau svorio, tuo lengviau mesti svorį dėl greito skysčių praradimo.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Jei sveriate apie 70 kg, mesti svorį bus sunkiau, nes kūnas nemano, kad šie kilogramai yra nereikalingi ir nenoriai dalijasi su jais. Kaip numesti svorio? Atsakymai į esminį klausimą.

Bet prieš pradedant svorio metimą, rekomenduoju pasitarti su specialistu, nes yra daug individualių savybių. Ir kurį valgote ligų, kurios rodo tam tikrą dietą. Negalima traktuoti naujos valgymo schemos kaip dietos Tai yra viena pagrindinių problemų, norinčių per trumpą laiką numesti daug kilogramų. Ir tai lemia, kad iškart numetus svorį svoris grįžta.

6 protarpinio badavimo būdai: kurio laikytis lengviausia, o svoris krenta greičiausiai

Net ir praradę svorį, grįžę prie įprastos dietos, labai greitai priaugsite svorio. Nauja dieta yra sistema, kurios ir toliau laikysitės.

svorio metimas ir laikas, kurį valgote

Kalorijų dienos dieta Kalorijų skaičiavimui yra daugybė formulių. Jie atsižvelgia į svorį, ūgį, lytį, amžių, fizinio aktyvumo koeficientą, tačiau neatsižvelgia į svarbiausią dalyką — medžiagų apykaitos procesų greitį. Ir tai yra svarbiausia svorio metimo procese. Aš patariu pirmiausia apskaičiuoti metabolizmo greitį pagal Harr iso -Benedikto formulę. Bet tai nėra galutinis skaičius: jūs valgysite atsižvelgdami į kalorijų deficitą, kad kūnas išleistų daugiau nei gauna.

Laikykitės protingos mitybos ir jums pavyks. Priešingu atveju jums gresia padidėjęs streso hormonų lygis, sulėtėjusi medžiagų apykaita ir prarasta raumenų, o ne riebalų masė. Jūs negalite badauti!

procentų svorio per savaitę

Apskaičiuojant individualų dienos raciono kurį valgote kiekį, padeda kūno rengybos apyrankės. Taip pat patariu bent pirmą kartą vesti maisto dienoraštį, kad vizualiai įvertintumėte, kiek ir ko valgote.

Tam galite naudoti programas: jie disciplinuoja ir parodo, kiek kalorijų yra tam tikrame svorio metimas ir laikas kiekyje. Kiekvieną mėnesį perskaičiuokite dienos kalorijas. Dėmesys pilnatvės ir alkio jausmams Taip atsitinka, kad pagal visus skaičiavimus jis pasirodė kcal, bet kurį valgote jis katastrofiškai mažas, tu esi alkanas.

svorio metimo stovyklos vyresniems suaugusiems

Taigi kalorijas reikia padidinti. Įprastas valgis turėtų būti, kas  2—3 valandas. Taip pat su vandeniu: jei esate ištroškęs, gerkite! Jei ne, neverskite jėgų. Gerai, jei per dieną pavyks išgerti 1,5—2 litrus vandens. Stenkitės nevalgyti per dažnai kas 1—1,5 valandos. Tai išprovokuoja gliukozės kiekio kraujyje padidėjimą ir padidina insulino gamybą, o tai savo ruožtu sulėtina riebalų svorio metimas ir laikas procesą.

Ilgi intervalai tarp valgymų apie valandaspriešingai, pradeda šį procesą. Šiuo metu galite gerti vandenį, bet svorio metimas ir laikas. Pusryčiai Rinkitės maistą, kuris gerai prisotinamas. Kai kuriems tai yra baltyminis maistas omletas, varškės sūris, graikiškas jogurtaskai kuriems — angliavandeniai grūdai.

kaip numesti svorio prieš tuokiantis

Aš rekomenduoju pradėti rytą su stikline vandens ir paskui pasidaryti vaisių ir daržovių kokteilį pvz. Tada po minučių galite pradėti kaip tu prarandi riebalus pusryčius.

Svorio metimas ir laikas dietinis maistas dažniausiai nekelia nei sotumo jausmo, nei pasitenkinimo valgant. Štai kodėl dietologai sako, kad svarbu vartoti daugiau daržovių, grūdų, riešutų ir kitų maisto produktų, kuriuose pilna skaidulų, baltymų ir kitų svorį numesti padėsiančių maistinių medžiagų. Šie maisto produktai padės išvengti nuolatinio alkio jausmo ir leis mėgautis maistu, tuo pat metu atsikratant nereikalingų kilogramų: Brokoliai Skaidulos — viena svarbiausių maistinių medžiagų sulieknėti norinčio žmogaus dietoje. Moterims rekomenduojama norma yra tarp 25 ir 30 g. Ši daržovė jų turi net 16 g!

Po jo nenorėsite valgyti 2—3 valandas. Pusryčių pasirinkimas: omletas su pomidorais ir brokoliais galite pridėti šiek tiek tarkuoto sūrioviso grūdo duonos duona. Užkandis Geras pasirinkimas yra vaisiai. Bet geriau jų nejungti su kitais produktais, kitaip slopinamas virškinimas ir prasideda fermentacijos procesas.

svorio metimas ir laikas, kurį valgote

Į varškę galite pridėti pusę obuolio, bet vaisių salotos ar kokteilis yra kurį valgote užkandis. Savo alkį galite patenkinti riešutais ir pieno produktais. Pietūs Pietums turėtų būti baltymų, riebalų ir angliavandenių. Ir geriau pradėti nuo salotų, nes tai yra ląstelienos šaltinis suteikia sotumo jausmą.

Paprastai po jo suvalgysite mažiau nei įprastai. Jei esate įpratę valgyti sriubą priešpiečiams, tada rinkitės lengvus augalinius patiekalus, venkite riebių, sodraus boršto, sultinių, druskos miesos ir kt. Taip pat būkite atsargūs su grietinėlės sriubomis — jos svorio metimas ir laikas labai kaloringos.

Garnyrui rekomenduoju patiekalus su gyvuliniais ar augaliniais baltymais. Produktų suderinamumas kurį valgote turi didelę reikšmę.

Kaip numesti svorio?

Raudonąją mėsą geriau valgyti su daržovėmis, ruduosius ryžius — su žuvimi. Klausia ne tik moterys, bet ir vyrai. Po pietų gali būti antras užkandis, tada kurį valgote neturėsite laukinio apetito. Pietų pasirinkimas: rudi ryžiai, žuvis ir šviežios salotos, pagardintos nerafinuotu augaliniu aliejumi. Vakarienė Vakarienei gali būti daržovių virtų arba žalių ir paukštienos, žuvies ar ankštinių augalų — skaidulų ir baltymų mišinio.

Patariu papietauti likus 3 valandoms iki miego. Taip pat šiuo metu reikia atsisakyti angliavandenių, kad nepadidėtų insulino kiekis ir netrukdytų augimo hormono gamybai — suaugusiesiems jis yra atsakingas už riebalų deginimą. Didžiausias šio hormono gaminimas yra valandos po užmigimo.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Vakarienės variantas: kalakutienos krūtinėlė ir daržovių troškinys. Saldaus sekmadienio taisyklė Kartą per savaitę leiskite sau valgyti ne dietą. Kai žmogus žino, kad turi tokį svorio metimo kvapai, jam lengviau išlaikyti gerą formą. Priešingu atveju gedimo tikimybė yra didelė.

Be to, vienas valgymas per savaitę neturi jokios įtakos svorio metimo procesui. Po dviejų mėnesių svorio metimo tempas gali sulėtėti. Yra keletas priežasčių: nustojote laikytis režimo arba kūnas yra pripratęs prie kurį valgote aktyvumo, o medžiagų apykaita — suvartojama energija. Arba praktikuokite baltymų ir angliavandenių dienas.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Kūnas patirs lengvą stresą, o svorio metimo procesas bus atnaujintas. Svarbu: jei aprašyta valgymo schema jums tinka, o jūs ir toliau numetate svorio, jums nereikia atlikti mitybos eksperimentų.

prarasti kūno riebalus kiek laiko

Apsvarstykite menstruacinio ciklo fazę Antroje fazėje ir menstruacijų metu svoris paprastai padidėja dėl skysčių kaupimosi ir hormonų persiskirstymo. Tai fiziologiškai normalus reiškinys, todėl sulėtėjęs svorio metimas gali būti susijęs su juo apie kitus faktus apie menstruacijas skaitykite nuorodą — apytiksliai red.

Pasninko dienos — kartą per savaitę Tai yra geras perkrovimas! Patartina rinktis lengvas dienas, be treniruočių ir valgyti daržoves, žoleles ir vaisius, atsisakyti gyvūninės kilmės produktų. Bet jei pasninko dienos jus išprovokuoja baisiu alkio jausmu, geriau jų atsisakyti. Taigi šis metodas jums kurį valgote. Treniruotės Aerobinis pratimas turėtų būti prioritetas.

Kardio treniruotės padidina kalorijų sąnaudas, stiprina širdies ir kraujagyslių sistemą, didina efektyvumą. Pastarąją lemia formulė: — jūsų amžius. Tai būtina normaliam riebalų deginimui. Taip pat svarbi užsiėmimų trukmė — 60 minučių 3—4 kartus per savaitę. Tai gali būti lengvas bėgimas ar greitas ėjimas. Taigi, atsakėme į kurį valgote, kaip numesti svorio ir džiaugtis gražia figūra.

Svarbi informacija