Riebalų deginimo piruvatas, Susisiekite

Papildai lieknėjimui - taumu.lt

Norite plokščio pilvo vasarą? Nesudėtingi pratimai duos stulbinamų rezultatų!

NaujienosStraipsniai Keto mityba: pereinamasis laikotarpis ir ką valgyti Nusprendus drastiškai sumažinti angliavandenius, reikia truputį turėti kantrybės, kol organizmas persijungs prie kito energijos gaminimo būdo: ims naudoti ketonus, o privačios sveikatos priežiūros svorio netekimas angliavandenius. Kas tie ketonai? Keto reiškia ketogenezę, kuri įvyksta, kai organizmas energijai gaminti pradeda deginti ketonus iš riebalų riebalų deginimo piruvatas, o ne gliukozę iš angliavandenių.

riebalų deginimo piruvatas

Reikalingas kiekis gliukozės šiuo atveju pagaminamas iš gaunamų baltymų. Ketonai gaminami kepenyse, o jų gamyba prasideda tada, kai organizmo gliukozės atsargos ima sekti išaugus riebalų suvartojimui.

Kepenyse riebalai paverčiami ketonais, kurie teikia energiją kūnui ir smegenims. Riebalų deginimo piruvatas Tai būsena, kai organizmas negaudamas pakankamai gliukozės, riebalų deginimo piruvatas jos pradeda naudoti riebalų apykaitos produktus — ketonus.

Kraujagyslės išpampę ir ant sprando, ir ant kojų, pulsas kaip pas peliuką Mikį, kuriam katinas sugriebė uodegą. Kraujospūdis toks, kad galva rodos plyš pusiau … Tas ir toks žmogus ruošiasi maitintis. Ir ką jūs manote jis valgys? O alkis už pusvalandžio po tokių pietų — nors  vienuolį su rūbais  be jokio pasišlykštėjimo, desertui… Moteris žvelgia į veidrodį ir vaizdas priverčia rankas matuojančiai sugriebti sau už šonų, po to dar už blauzdų. Pradžioje pyktis ant savęs ir savo netikusios dvasios sudėtinės dalies — valios, po to pyktis ant genų rekombinacijos, ir galų gale — ant paties aukščiausiojo, kam jis ją tokią riebią sutvėrė riebalų deginimo piruvatas Graužatis ir nusivylimas nuveja prie amžinojo neišsenkančio ir labai civilizuoto  mitybos šaltinio šaldytuvo-ramintuvo.

Ketozė yra visiškai normali kūno metabolizmo medžiagų apykaitos būsena. Ketonai Organizme riebalų skilimo proceso metu susidaro ketonai, kurie naudojami kaip energijos šaltinis. Įprastai tai įvyksta apie savaites.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Energija pirmas val. Po to prasideda gliukogenezė — gliukozė pradedama gaminti iš baltymų, piruvato, laktato ir glicerolio.

Reklamos teigia, kad jie veiksmingai padeda numesti svorio. Tačiau, ne vienam iškyla daug klausimų.

Visi organai, išskyrus smegenis, ima ieškoti kito energijos šaltinio ir pradeda naudoti ketonus- kaip energiją. Praėjus savaitei, jei organizmas tikrai negavo angliavandenių, prasideda riebalų deginimo piruvatas.

Keto mityba: pereinamasis laikotarpis ir ką valgyti

Ji tęsiasi tol kol bus ribojami angliavandeniai. Vėliau energija pradedama gauti ne iš baltymų, o riebalų. Deginami energijai suvartojami riebalai arba savo kūno riebalai. Palaipsniui kūnas patenka į ketozės būklę.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Dėl teisingos keto mitybos atsiranda kalorijų deficitas ir šiame procese dalyvaujančių ketonų dėka ima tirpti riebaliukai, kurie paspartina mūsų organizmo riebalų ląstelių apykaitą. Keto pereinamasis laikotarpis baigiasi, kai ketonų koncentracija kraujotakoje padidėja apie 4 kartus. Galimi pašaliniai poveikiai: keto bėrimas, keto gripas, nuotaikų svyravimas, nemiga, energijos trūkumas. Ketonų energija pranašumas: 1. Kalorijos deginamos virškinant maistą ir gaminant ketonus. Sumažėja uždegiminiai procesai, nes paprastieji angliavandeniai, rafinuoti produktai sukelia alergijas, žarnyno problemas.

Papildai lieknėjimui

Ką valgyti: Riebalai Avokadai, sviestas, ghee sviestas, alyvuogių ir kiti nerafinuoti aliejai, lašiniai, šoninė, kiaušiniai, kokosai ir kokosų aliejus, įvairūs riešutai riebalų deginimo piruvatas riešutų sviestas, sėklos. Baltymai Vištiena, kiauliena, jautiena, ėriena ir kita mėsa, riebesnė žuvis silkė, karpis, lašiša, tunas ir t.

Tinka visos žalios ir mažai angliavandenių turinčios daržovės. Šparagai, brokoliai, Briuselio kopūstai, kopūstai, žiediniai kopūstai, kalafiorai, svogūnai, agurkai, lapinės daržovės, riebalų deginimo piruvatas, grybai, alyvuogės, svogūnai, rauginti agurkai, rauginti kopūstai, špinatai, česnakai, avokadai, pomidorai, agurkai, salierai, baklažanai ir t.

riebalų deginimo piruvatas

Antioksidantai ir skaidulinės medžiagos: Žemo GI vaisiai ir uogos: šilauogės, serbentai, obuoliai, granatai. Ko vengti: Miltiniai makaronai, picos ir t. Medus ir kiti saldikliai su kalorijomis Gazuoti gėrimai Sultys Vaisiai Keto dieta nereiškia, kad galite ryti be ribų.

Riebalų deginimui

Per didelis riebalų ir baltymų suvartojimas, neišeikvojant jų energinės vertės, virs riebalais taip pat ir dar stipriai pakeis Jūsų organizmo rūgščių-šarmų balansą į neigiamą pusę. Taigi, viskam reikia saiko, išminties, žinių ir supratimo. Vasara jau čia pat… Kviečiu keistis:! Rita Šilenskienė Subalansuotos mitybos ekspertė Kursai internetu Jei norite išmokti tvarkingai maitintis pagal savo amžių, aktyvumo lygį ir gyvenimo būdą, esu pasiruošusi Jums padėti.

riebalų deginimo piruvatas psp svorio netekimas

Kursų internetu metu Jus išmokysiu išgirsti savo organizmo siunčiamus signalus, susitvarkyti mitybą, pagerinti savijautą ir išvaizdą.

Svarbi informacija