Riebalų deginimo fermentų apykaita

20 produktų, kurie greitina medžiagų apykaitą ir degina riebalus

Prisijungimas nariams

Kaip žinia, papildai sportui gali padėti jums deginti riebalus, auginti raumenis, ir pasiekti savo tikslų, belieka iš gausybės šiuo metu rinkoje esančių papildų išsirinkti tinkamus. Vienas iš labiausiai užtvindytų nišų pasaulyje yra riebalų deginimo papildų kategorija.

Galų gale, daugelis iš šių papildų tiesiog suteikia vartotojui trumpalaikį energijos antplūdį greičiausiai nuo kofeinotačiau tik šiek tiek padeda riebalų deginimo procesui. Geras dalykas apie šias sudedamąsias dalis yra tas, kad jos yra lengvai prieinamos iš įvairių papildų bendrovių ir nekainuoja pernelyg brangiai.

Galiausiai, turėkite omenyje, kad šie papildai riebalų deginimui padeda dėl to, kad jie padidina medžiagų apykaitos greitį. Tai reiškia, kad, jei vartojate šiuos papildus ir dar persivalgote priklausomai nuo kiek kalorijų sudeginatetai Jūs juos vartojate veltui.

geriausias būdas numesti skysčių

Tačiau kai kurie žmonės, kurie nenori numesti riebalų gali turėti naudos iš šių papildų, nes tai duos jiems galimybę padidinti suvartojamo maisto kiekį, nes bus sudeginta daugiau kalorijų per dieną. Turint tai galvoje, galime pereiti prie esminės šio vadovo dalies.

  • Svorio netekimas mūsų ežero panele
  • 2 savaičių svorio metimo eiga

Greitesnė medžiagų apykaita ar riebalų deginimas? Prieš pradėdami gilintis į sudedamąsias dalis, skatinančias riebalų deginimo fermentų apykaita apykaitą, būtų naudinga turėti primityvų suvokimą, kas tiksliai yra metabolizmas.

  • Riebalų nuostolių vartojimas
  • Kaip greičiausiai deginti kūno riebalus Bal 26, Mūsų organizmas energiją gauna iš baltymų, angliavandenių ir riebalų.

Trumpai tariant, visi gyvi organizmai yra sudaryti riebalų deginimo fermentų apykaita paprasčiausių vienetų — ląstelių. Tarp šių ląstelių cheminės reakcijos vyksta nuolat, energijos naudojimo bei išlaisvinimo procese. Šios reakcijos yra suskirstytos į dvi kategorijas: anabolinės ir katabolinės.

Papildai pagreitinantys medžiagų apykaitą ir riebalų deginimą

Energija naudojama jungiantis molekulėms, o pastarosios skleidžia energiją, kad suskaidytų sudėtingus substratus. Taigi, iš esmės, metabolizmas visų šių fiziologinių ląstelių reakcijų, kurios būtinos siekiant palaikyti gyvybę, visuma. Daug kintamųjų, tokių kaip hormonai ir energijos būsena, įtakoja šias reakcijas ir kaip jos vyksta.

Tačiau tie kintamieji peržengia mūsų nagrinėjamos temos ribas. Vėlgi, tiesiog žinau, kad medžiagų apykaita yra labai sudėtinga sistema, kuri palaiko gyvenimą, ir yra būdinga energijos eikvojimui iš šių procesų taigi ir mitybos poreikiui. Riebalų deginimo atveju, mes iš tikrųjų nenorime būti teigiamame arba subalansuotame energijos riebalų deginimo fermentų apykaita būsenoje, kuri neleistų katabolizmo procesų, pavyzdžiui, riebalinio audinio irimo, kuris vyksta tada, kai ląstelė yra neigiamas energijos balansas tai logiška, nes katabolinės reakcijos teikia riebalų deginimo fermentų apykaita ląstelėms.

riebalų vyrai vadovas svorio

Papildai medžiagų apykaitos aktyvumui Taigi, dabar apie papildus. Toliau išvardinti papildai yra paprasčiausias žbūdas siekiant natūraliai pagreitinti medžiagų apykaitą. Teisingai, pagrindinis žodis aptariant sekiančias medžiagas yra natūraliai! Šį kartą atsiribosime nuo sudėtingesnių junginių ir kompleksų, tai aptarsime sekantį kartą.

rezginį riebalų deginimo kombinatas 10 dienų prarasti pilvo riebalai

Tiesa,   l-kartinitas ir poveikis jau aptartas išsamiai, tad šiame straipsnyje jo nebus. Dabar smagioji dalis, aptarsime kelis ingredientus, kurie padės pasiekti savo tikslą! Kapsaicinas lot. Tai šiluma, ateinanti iš kapsainoidų junginių, randamų pipiruose, kurie ir suteikia jiems aitrumą. Atlikti tyrimai pritarė išvadai, kad kapsaicinas aktualus, siekiant padidinti medžiagų apykaitos aktyvumą.

Alessandra ambrosios dieta

Tačiau, valgyti daug paprikos, norint pasiekti tam tikrą kapsainoidų dozę yra nepraktiška dėl skrandžio dirginimo ir kitų virškinimo sutrikimų. Tyrimai patvirtina, kad dėl padidėjęs metabolizmas išgėrus kapsaicino yra grindžiamas beta adrenoreceptorių stimuliacija.

Manoma, kad šis energijos suvartojimas ir kartu sumažėjęs kvėpavimo koeficientas padidina riebalų oksidaciją. Dozavimas — tyrimuose vidutiniškai veiksminga rekomenduojama 2,56mg norma  kapsaicino buvo naudota su kiekvienu valgiu.

10 arbatų kurios padės numesti svorio

Gali būti, kad veiksminga dozė svyruoja tarp mg, ir gali būti taikoma ne ilgiau kaip 3 kartus per dieną. Paprastai kapsaicinas  naudojamas valgio numesti svorio 32 metai, nes gali suerzinti skrandį; jei galite toleruoti, nedvejodami vartokite tuščiu skrandžiu.

Pagrindinis žaliosios arbatos lapų elementas, atsakingas už šį metabolinį poveikį yra antioksidantas epigallocathechin galatas EGCG. EGCG veikia kaip katechol-O-metiltransferazės fermentas, kuris pagreitina katecholaminų inhibitorių skilimą. Todėl EGCG vartojimas didina neurotransmiterių kaip dopamino ir adrenalino kiekius, kurie teigiamai veikia medžiagų apykaitą. Negana to, EGCG taip pat yra antikancerogenas ir turi stiprų antioksidantinį poveikį.

docs svorio netekimas Lawton gerai svorio metimo pasireiškimas

Dozavimas — literatūroje teigiamas metabolinis poveikis yra pasiekiamas su maždaug mg EGCG dozės per parą. Todėl, žaliosios arbatos riebalų deginimo fermentų apykaita kiekis priklauso nuo kiek EGCG koncentracijos yra riebalų deginimo fermentų apykaita produkte. Kofeinas Kofeinas yra labiausiai vartojamas stimuliuojantis narkotikas pasaulyje, gaunamas daugiausia iš kavos pupelių.

Kofeinas yra tik centrinės nervų sistemos CNS stimuliatorius, todėl verta apsvarstyti jo naudojimą prieš pradedant vartoti. Kofeinas veikia slopindamas fosfodiesterazės fermentus, kurie apsaugo nuo ciklinio guanozinmonofosfato GMP ir ciklinio adenozinmonofosfato cAMPdviejų svarbių cheminių stimuliatorių, kurie reguliuoja signalų perdavimą ląstelėse.

20 produktų, kurie greitina medžiagų apykaitą ir degina riebalus

Todėl, kofeinas puikiai padidina medžiagų apykaitą, taip pat, atrodo, turi įtakos substrato panaudojime, ypač riebalų rūgščių oksidacijoje. Dozavimas — kofeinas yra sudėtingiausias iš junginių, paminėtų šiame vadove, nes tai stimuliatorius. Tyrimai rodo, kad 1 -3 mg kofeino vienam kilogramui kūno svorio yra nominali dozė sveikiems asmenims. Tiesiog įsitikinkite, kad nevartojate jo prieš miegą, nes gaite turėti problemų su nemiga. Taip pat vartokite kofeiną ciklais, siekiant prie jo nepriprasti.

Pirolochinolino chinonas PQQ PQQ yra natūralus junginys, esantis quinoproteinuose dažnai aptinkamos bakterijosir visų pirma gaunamas iš fermentuotų sojos pupelių.

Papildai pagreitinantys medžiagų apykaitą ir riebalų deginimą

Pirolochinolino chinonas yra stiprus antioksidantas. Hipotezė, kad PQQ pakelia medžiagų apykaitą, padidindamas mitochondrijų skaičių ląstelėse, procesas vadinamas mitochondrijų biogenezė. Be riebalų deginimo fermentų apykaita, PQQ atrodo veikia kaip ląstelių signalizatorius, kuris imituoja kai kuriuos pagrindinius fizinio aktyvumo efektus ir didina organizmo gaminamą hormoną irisiną.

vaikinas fieri prarasti svorio

Žmonėms, irisinas gali būti laikomas vienu iš svarbiausių fizinio aktyvumo reiškinių, nes cirkuliuojančo irisino lygis neigiamai koreliuoja su amžiumi, insulinu, cholesterolio ir adiponektino kiekiu ir teigiamai koreliuoja su liesa mase ir ghrelinu alkio hormonu.

Tiesa, ši medžiaga dar ieško savo vietos po saule, todėl gana retai sutinkama. O gal tai ir liks tik mokslinių tyrimų pripažinimo sulaukusi medžiaga?

Greitesnė medžiagų apykaita ar riebalų deginimas?

Dozavimas — placebu kontroliuojamų saugumo tyrimų su žmonėmis pagalba atrasta, kad efektyviausias PQQ suvartojimas svyruoja nuo 20mg iki 60mg per. Vartojimo laikas nėra svarbus. Riebalų deginimo fermentų apykaita Taigi, jūs turite 3 pagrindinius ingredientus PQQ pakeitus antioksidantais, visus 4 ingredientuskurie padės padidinti jūsų medžiagų apykaitą ir perkels kūno sudėjimą į naują lygį darant prielaidą, kad jūs valgote ir treniruojatės tinkamai.

Svarbu suprasti, kad papildai turėtų būti antrame plane, siekiant numesti riebalus riebalų deginimo fermentų apykaita auginti raumenis, o didžiausią dėmesį reiktų sutelkti dėmesį į mitybą, treniruotes ir gyvenimo būdo veiksnius. Literatūra 1. Janssens, P. Acute effects of capsaicin on riebalų deginimo fermentų apykaita expenditure and fat oxidation in negative energy balance.

PloS one, 8 7e Yoshioka, M. Effects of red-pepper diet on the energy metabolism in men.

Medžiagų apykaita | taumu.lt

Journal of nutritional science and vitaminology, 41 6 Bose, M. The major green tea polyphenol, - -epigallocatechingallate, inhibits obesity, metabolic syndrome, and fatty liver disease in high-fat—fed mice. The Journal of nutrition, 9 Shankar, S.

EGCG inhibits growth, invasion, angiogenesis and metastasis of pancreatic cancer.

Kaip greičiausiai deginti kūno riebalus

Frontiers in bioscience: a journal and virtual library, 13, Hill, A. Can EGCG reduce abdominal fat in obese subjects?. Am J PhysiolE Acheson, K. Caffeine and coffee: their influence on metabolic rate and substrate utilization in normal weight and obese individuals. The American journal of clinical nutrition, 33 5

Svarbi informacija