Penki geriausi svorio metimo patarimai. Prenumeruok

penki geriausi svorio metimo patarimai

Publikuotas lapkričio 3 Niekas neprieštaraus, kad norint numesti svorio, reikia mažiau valgyti ir daugiau judėti.

Pagrindiniai svorio metimo principai 4.

Bet ar žinote, kaip sulieknėti valgant? Tačiau kas jei numesti puse kilogramo per mėnesį Jums yra per mažai? Sulieknėti norite gerokai greičiau?

KODĖL MAN NEPAVYKSTA PANAIKINTI PILVO - FIT4LIFE #054

Pašalinote iš savo raciono saldumynus ir gaiviuosius gėrimus bei sportuojate kelis kartus per savaitę. Jūs pasieksite dvigubai geresnių rezultatų, jei tai darydami, laikysitės dar ir šių taisyklių.

penki geriausi svorio metimo patarimai numesti svorio e kaip

Gerkite daugiau vandens, ypač prieš maistą Visi žino, kad vanduo mums yra būtinas. Tačiau nedaugelis suvokia tikrąją jo svarbą. Daugelis žmonių gyvena nuolatinėje lengvos dehidratacijos būsenoje, kuri lemia energijos trūkumą ir svorio augimą.

pašalinti apatinio voko riebalus normalus kūno riebalų praradimo tempas

Tam, kad gerai jaustumėtės ir efektyviai degintumėte riebalus, turite išgerti mažiausiai 2 litrus vandens per dienąmažiausiai po stiklinę prieš penki geriausi svorio metimo patarimai valgį ir tada, kai jaučiate energijos stygių. Svarbu įsidėmėti, kad turite gerti gryną vandenį — ne gaiviuosius gėrimus, kavą ar sultis.

Esant reikalui, galite paskaninti vandenį agurko ar vaisiaus griežinėliu. Ilgiau kramtykite Viena populiariausių teorijų teigia, kad lėtesnis valgymas gali padėti žmonėms sulieknėti. Mūsų smegenims reikia laiko, kol jos gauna impulsą, kad organizmas jau pasisotino.

Posts navigation

Kadangi šis impulsas į smegenis patenka ne iškarto, valgydami greitai, suvalgome daugiau negu mums iš tiesų reikėtų. Mitybos ekspertai, tokie kaip XX amžiaus pradžios dietologė Horace Fletcher, jau seniai teigė, kad lėtesnis valgymas lemia tai, kad suvalgome mažesnį kiekį maisto. Paskutinis kinų atliktas tyrimas patvirtino šią teoriją: jis parodė, kad nutukę žmonės valgo gerokai greičiau negu liekni.

Tyrimas atskleidė, kad žmonės, kurie kiekvieną kąsnį sukramtė 40 kartų, penki geriausi svorio metimo patarimai 12 procentų daugiau svorio negu tie, kurie kiekvieną kąsnį kramtė tiktai 15 kartų. Jeigu norite numesti svorio, prižadėkite sau kiekvieną kąsnį sukramtyti mažiausiai 20 kartų, tada kiekvieną savaitę padidinkite šį skaičių dar 5 papildomais kartais.

asda numesti svorio svorio metimo lygtis

Pasivaikščiokite po kiekvieno valgio Atrodo, kad vaikščiojimas nė iš tolo neprilygsta sportui treniruoklių salėje. Tačiau neapsigaukite, pasivaikščiojimas po valgio yra vienas iš labai svarbių svorio metimo triukų.

Geriausi patarimai numesti svorio greitai- taumu.lt

Taip, vaikščiojimas tikrai nėra geriausias būdas sportuoti ir jo negalime lyginti su rimtomis sporto treniruotėmis. Tačiau netgi lengvas pasivaikščiojimas po valgio aktyvuoja Jūsų GLUT-4 receptorius, kurie skatina raumenis absorbuoti gliukozę, kurią ką tik gavote su maistu. Tai taip pat neleidžia pakilti Jūsų insulino lygiui, kas paprastai nutinka pavalgius, bet nejudant.

Taigi po kiekvieno valgio pasivaikščiokite bent 10 minučių.

geriausias riebalų degintojas be šalutinio poveikio

Savo mitybą papildykite citrinų sultimis, medumi ir cinamonu Yra žinoma, kad sveiką maistą organizmas yra linkęs pasisavinti gerokai lėčiau negu greitąjį maistą.

Pavyzdžiui, vaisvandeniai yra suvirškinami labai greitai.

vyrų lieknėjantis kūno formuotojas naujas kavos gėrimas norint numesti svorio

Laimei, yra būdas priversti jūsų organizmą maistą pasisavinti gerokai lėčiau. Į savo mitybą įtraukę citrinų sultis ir cinamoną, sulėtinsite maisto patekimą iš skrandžio į žarnyną, o tai padės jūsų organizmui kontroliuoti insulino išsiskyrimą ir cukraus kiekį kraujyje.

Cukraus pakeitimas medumi taip pat padės reguliuoti cukraus kiekį kraujyje, todėl, kad medus yra įsisavinamas gerokai lėčiau negu cukrus.

Todėl geriau saikingai mėgaukitės glitimo turinčiais maisto produktais, kaip ir visu kuo kitu.

Sekite, ką valgote Daugumai žmonių netrūksta žinių apie tai, ką jie turėtų ir ko neturėtų valgyti. Jie žino apie veiksmingas dietas, tačiau jų nesilaiko.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Dažniausiai ne tam tikro produkto atsisakymas ar įtraukimas lemia dietos sėkmę, svarbiausia yra penki geriausi svorio metimo patarimai ir atskaitomybė sau. Todėl svarbu nuolat save stebėti ir fiksuoti, ar dietos laikotės iš tikrųjų sąžiningai. Siekdami kontroliuoti savo mitybą, veskite lieknėjantis sijono modelis žurnalą, kuriame rašykite viską, ką suvalgote.

Taip skirsite daugiau dėmesio savo mitybai ir jausitės įsipareigoję valgyti sveikiau.

Svarbi informacija