Numesti svorio plytos.

numesti svorio plytos

Kodėl vienos merginos nėštumo metu priauga 30 kg, o kitos vos 12 kg?

Visi puikiai žinome, kad norėdami numesti svorio, turime ne tik sportuoti, bet ir riboti suvartojamų kalorijų skaičių. Tačiau kaip žinoti, kokia suvartojamų kalorijų norma yra tinkama ir padės pasiekti savo tikslą? Norėdami susidaryti individualų mitybos planą ir nustatyti, kiek visgi numesti svorio plytos reikėtų suvartoti, norint sulieknėti, numesti svorio plytos reikia apsiskaičiuoti paros energijos sudeginimo normą angl.

TDEE — total daily energy expenditure. TDEE — tai bendra kalorijų suma, kurią organizmas sudegina per 24 valandas.

Tik žinodami šiuos skaičius galėsite racionaliai pasirinkti suvartojamų kalorijų kiekį. Anot fiziologų, vidutinis TDEE moterims yra kalorijų per dieną, o vyrams — kalorijų. Žinoma, tai tik vidurkis, nes sudeginamų kalorijų skaičius priklauso nuo fizinio aktyvumo.

diana penty svorio

Tarkim intensyviai sportuojantis žmogus gali sudeginti du kartus daugiau, nei propoguojantis pasyvų gyvenimo būdą. Kai kuriems sportininkams, norintiems palaikyti esamą svorį, per dieną tenka suvartoti net kalorijų, o tai yra 3 kartus daugiau, nei įprasta.

  1. Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai - taumu.lt
  2. Konsultuoja kilo.
  3. 5 garantuoti triukai, kaip numesti svorio be dietų - DELFI Gyvenimas
  4. Apie mitybą nėštumo metu bei svorio numetimą pagimdžius - SUMANI MAMA
  5. Silikatinės plytos

Nepamirškime ir to, kad kai kurių žmonių metabolizmas medžiagų apykaita yra lėtesnis, taigi jiems paros kalorijų normą reikėtų numesti svorio plytos labiau sumažinti. Yra daugybė formulių, padedančių apskaičiuoti sudeginamų kalorijų skaičių atsižvelgiant į amžių, ūgį, svorį ir aktyvumą. Ir vis dėl to nereikėtų pamiršti, kad šiuo atveju taip pat svarbus faktorius — tai raumenų masė angl.

Nuorodos kopijavimas

LBM — lean body mass. Taigi jei į formulę įtrauktas ir raumenų masės kriterijus — skaičiuoklė bus tikslesnė. Norint numesti svorio: reikia suvartoti kalorijas vienam kilogramui kūno svorio; Norint išlaikyti svorį: reikia suvartoti kalorijas vienas kilogramui kūno svorio; Norint padidinti svorį: reikia suvartoti kalorijų vienam kilogramui kūno svorio.

svorio netekimas kanbera geriausias būdas numesti svorio namuose

Kaip manote, šis metodas iš tiesų labai paprastas, tačiau jis turi trūkumų, nes taip skaičiuojant neatsižvelgiama į kasdienį aktyvumą ir kūno sudėjimą. Itin aktyviems žmonėms gali prireikti didesnio numesti svorio plytos kiekio, antraip organizmas, negavęs reikiamos energijos, paprasčiausiai išseks.

Be to, šiame skaičiavime neatsižvelgiama į kūno raumenų masę, o kuo didesnis raumenų kiekis, tuo didesnis yra kalorijų sudeginimas per parą.

kaip numesti svorio gerai naujos serijos svoris praranda 10 kg per 1 savaitę

Jei žmogaus kūną sudaro nemaža dalis riebalų, jam siūloma kalorijų norma gali būti gerokai iškreipta. Pavyzdžiui  50 metų moteris, sverianti kilogramus, iš kurių 34 procentus sudaro riebalai, nenumes svorio suvartodama kalorijų per dieną x

Svarbi informacija