Numesti svorio kolos nulis

Kaip aš per metus be pastangų numečiau 18 kg | Donato Pociaus blogas.

Sauliaus sėkmės istorija: dvi valandos per savaitę, keičiančios gyvenimą Atsistoji ant svarstyklių ir jos, o kaip netikėta, ima artėti link kg ribos. Reikia kažką daryti! Tačiau kaip atrasti laiko sportui, kai tavo darbo diena tęsiasi nuo 7 valandų ryto iki 20 valandos vakaro?

Sauliaus sėkmės istorija: dvi valandos per savaitę, keičiančios gyvenimą

Kaip teisingai maitintis, kai niekada negamini pats, o tenka kliautis viešųjų maitinimo įstaigų pasiūla? Ne vienas prisipažintų, kad šis scenarijus iki skausmo pažįstamas. Bet tai erių metų Sauliaus istorija. Sėkmės istorija, įrodžiusi motyvuoto noro ir teisingai paskirstytų prioritetų galią.

lieknėti

Nuo ko prasidėjo tavo sėkmės istorija? Niekada iki šiol aktyviai ir nuosekliai nesportavau. Tiesiog neužsikabindavau ilgesniam laikui — keletą kartų buvau bepradedąs sportuoti klube, tačiau po mėnesio kelią ten jau pamiršdavau.

numesti svorio kolos nulis

Nors mano laisvalaikis gana aktyvus — esu orientacinių žaidimų fanas, tačiau numesti svorio kolos nulis tikrai nepakako palaikyti sportiškai fizinei formai. Vidutiniškai sverdavau apie kg, tačiau šių metų kovą iš atostogų šiltuosiuose kraštuose grįžau savo svorio bagažą papildęs dar penkiais. Ir štai, aš jau 99 kg… — mano rekordas, deja visai nedžiuginantis. Tai ir buvo pirmasis signalas, privertęs susimąstyti bei veikti.

Apytikslis Kremliaus dietos meniu mėnesiui. Kremliaus dietos receptai. Paslaptinga dieta elitui

Manęs visai neviliojo storo ir ligoto vyro perspektyva, tad pasiryžau surasti laiko sportui. Na, o vienas aktyviai sportuojantis draugas parekomendavo asmeninį trenerį Andrių, propaguojantį teisingą požiūrį į sportą bei mitybą.

  • Sporto klubas kaune Fankas
  • Apytikslis Kremliaus dietos meniu mėnesiui. Kremliaus dietos receptai. Paslaptinga dieta elitui
  • Bandau numesti svorio

Neužilgo aš jau vykau į pirmąją trenruotę. Tačiau pradžia nebuvo tokia lengva — esu labai užimtas, tad kiekvieną savaitę rasti po du vakarus sportui atrodė misija neįmanoma. Tačiau nusprendžiau pamėginti viską suderinti ir man pavyko. Kokius tikslus sau išsikėlei pradėjęs sportuoti? Kas labiausiai motyvavo siekiant rezultatų?

Aš nežinojau, ko tikėtis iš šio savo pasiryžimo sportuoti, be abejo noras numesti svorio buvo didelis, tačiau nuojauta sakė, kad koncentruotis vien į svorį nėra protinga. Tai patvirtino ir treneris, rekomendavęs dirbti ties riebalų masės procentų mažinimu.

O kelyje į jį labiausiai motyvavo mintis, kad būsiu tvirtesnis, lieknesnis, stipresnis ir turėsiu daugiau energijos. Vėliau, pradėjus ryškėti pokyčiams, sportui įkvėpdavo pastoviai krentantis svoris ir sutvirtėję raumenys. Kaip galvoji, asmeninis treneris — prabanga, ar būtinybė? Asmeninis treneris yra prabangi būtinybė.

Asmeninis treneris atskleidė paprasčiausią būdą sveikai numesti svorio

Individualus darbas su treneriu nepalyginamai efektyvesnis, nei bandymai viską nuo nulio išmokti pačiam. Manau, pagrindinė priežastis, kodėl iki šiol vis pradėdavau ir mesdavau sportą — aiškaus tikslo, ilgalaikio veiksmų plano nebuvimas.

Juos man padėjo išsigryninti būtent asmeninis treneris. Neslėpsiu, kad tikslų efektyviau padeda siekti ir griežtas prievaizdas, stebintis kiekvieną tavo judesį ir profesionaliai parenkantis krūvius.

Įrašų navigacija

Tik pradėjęs sportuoti su treneriu Andriumi supratau, kad iki šiol neteisingai darydavau pratimus, nesugebėdavau pasirinkti tinkamo svorio bei atlikimo technikos. Taip savivaliaujant galima pasidaryti daugiau žalos nei naudos. Kokią individualią programą treneris pasiūlė jums? Kadangi neturiu tikslo tapti profesionaliu sportininku ir negaliu sportuoti kasdien, nusprendėme sportuoti po valandą du kartus per savaitę ir aktyviai prižiūrėti mitybą.

Tad dabar du vakarus numesti svorio kolos nulis savaitę po darbų skubu į sporto klubą ir lieju prakaitą. Pradėjome nuo pačių paprasčiausių pratimų — pirmi mėnesiai faktiškai buvo ant kilimėlio — įtupstai, susilenkimai, numesti numesti svorio kolos nulis kolos nulis, kojų pakėlimai.

Na, o dabar jau darau tokius pratimus, kokių anksčiau negalėdavau atlikti.

numesti svorio kolos nulis

Kartais nustebinu ne tik save, bet ir Andrių. Šiandien, praėjus trims mėnesiams nuo starto, mano treniruočių pagrindas — jėgos bei tempimo pratimai. Gal įtraukęs dar ir kardio treniruotes būčiau pasiekęs geresnių rezultatų, tačiau jos man labai nuobodžios, tad savęs neprievartauju.

Vitaminizuoti gėrimai tiek pat sveiki, kiek dešrelės?

Kokius trenerio patarimus labiausiai vertini? Ką naujo iš jo sužinojai? Labiausiai vertinu tai, jog Andrius kantriai ir tiksliai parenka krūvį pagal mano galimybes — lėtai, bet užtikrinai didinam svorius, kiekius ir sudėtingumą. Taip pat džiaugiuosi, kad Andrius išmokė bazinius pratimus atlikti preciziškai tiksliai. Šie pagrindai man leidžia sportuoti nežalojant nugaros ir sąnarių. Ar siekiant tikslo reikėjo peržiūrėti mitybą?

Mitybos peržiūrėjimas pernelyg švelnus išsireiškimas. Man ją numesti svorio kolos nulis pakeisti kardinaliai. Mano mityba prieš tris mėnesius buvo maždaug tokia: numesti svorio kolos nulis picų, kolos, koldūnų, padažų, čipsų ir kitų skanių, bet labai nesveikų dalykų. Dabar tai praeitis… Andrius kasdien gauna iš manęs beveik viso mano suvalgyto maisto nuotraukas.

Viską, ką deduosi į burną stengiuosi nufotografuoti. Tai jau tapo smagia pokalbių tema susitikimuose su klientais, kai prieš pradėdamas gerti kavą, ją nufotografuoju.

Svarbi informacija