Numesti svorio dėl patarimų.

Keletas patarimų, norintiems numesti svorio

40 Svorio Metimo Patarimų

Žmonėms, kenčiantiems nuo antsvorio, patariama daryti begales dalykų, nepagrįstų jokiais moksliniais įrodymais. Tačiau, metams bėgant, mokslininkai atrado keliasdešimt pasitvirtinusių ir tyrimais grįstų strategijų, kaip numesti svorio.

Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio Mažinkite pridėtinio cukraus suvartojimą Pridėtinis cukrus yra vienas blogiausių šiuolaikinės dietos ingredientų, ir dauguma žmonių jo suvartoja ganėtinai per daug. Tyrimai rodo, kad pridėtinio cukraus ir fruktozinio kukurūzų sirupo vartojimas yra smarkiai susijęs su nutukimo rizika, taip pat ligomis, tokiomis kaip II tipo diabetas, širdies ligos ir kt.

Jei norite numesti svorio, turėtumėte mažinti pridėtinio cukraus suvartojimą.

Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai - taumu.lt

Gerkite kavą pageidautina — juodą Kava ilgą laiką buvo be reikalo demonizuojama. Kokybiška kava gausi antioksidantų ir gali turėti daug naudos sveikatai.

lieknėjimo technologija

Tiesiog svarbu vartoti kavą be pridėtinio cukraus ar kitų aukšto kaloringumo ingredientų. Tai visiškai panaikina bet kokią šio gėrimo naudą.

Straipsniai

Tačiau, natūrali juoda kava, be priedų, tikrai prisideda prie svorio mažėjimo. Gerkite vandenį, ypač, prieš valgį Dažnai girdime teigiant, kad vandens vartojimas gali padėti mesti svorį, ir tai — tiesa.

svorio metimo rezultatai daro zumba svorio metimo juostos

Todėl verta susimąstyti, ar ne per mažai geriame vandens? Gaminkite su kokosų aliejumi Kokosų aliejus numesti svorio dėl patarimų labai naudingas sveikatai produktas. Jame gausu specifinių riebalų, vadinamų vidutinės grandies trigliceridais, kurie įsisavinami skirtingai, nei kiti numesti svorio dėl patarimų.

Įrodyta, kad šie riebalai paspartina medžiagų apykaitą, padėdami sudeginti iki kalorijų per dieną, taip pat sumažina apetitą, kad per dieną suvalgytumėte iki kalorijų mažiau 10 ,  Be abejo, reikia suvokti, kad kalbame ne apie maisto pagardinimą, naudojant kokosų aliejų kaip užpilą ant salotų ar pan.

Kokosų aliejus gali padėti netekti daugiau svorio, jeigu pakeisime juo įprastus maisto ruošimui naudojamus riebalus.

svorio metimo tikslų pavyzdys vyras vs riebalų svorio

Laikykitės angliavandenių suvartojimą ribojančios dietos Jeigu trokštate išspausti kuo daugiau naudos iš angliavandenių ribojimo, apsispręskite dėl nuolatinio šių maistinių medžiagų numesti svorio dėl patarimų ir laikykitės mažai angliavandenių turinčios dietos.

Daugelis tyrimų įrodė, kad tokia dieta ar mitybos būdas gali padėti netekti 2—3 kartus daugiau svorio nei standartinė, mažai riebalų turinti dieta 12 ,  13 ,  Darykite aerobines treniruotes Aerobikos kardio pratimų atlikimas yra puikus būdas deginti kalorijoms ir gerinti Jūsų fizinę bei psichologinę sveikatą.

60 patarimų norintiems numesti svorio (I dalis) | taumu.lt

Aerobiniai pratimai degina pilvo riebalus, taip pat kenksmingus riebalus, kurie linkę kauptis apie jūsų organus, ir lemti medžiagų apykaitos susirgimus   15 ,  Valgykite kiaušinius pusryčiams Kiaušinių valgymas gali turėti eilę pranašumų, įskaitant teigiamą poveikį svorio metimui.

Tyrimais įrodyta, kad pakeitus grūdinėmis kultūromis paremtus pusryčius kiaušiniais, įmanoma suvartoti kur kas mažiau kalorijų per ateinančias 36 valandas, ir numesti daugiau svorio bando numesti svorio, bet jaučiasi išsipūtęs ,  Jeigu, dėl kokios nors priežasties negalite vartoti kiaušinių, nieko tokio.

Bet koks kokybiškų baltymų šaltinis, vartojamas pusryčiams, turėtų suteikti panašų efektą. Turėkite šalimais sveiko maisto produktų, jei išalktumėte Sveiko maisto nešiojimasis su savimi, gali užkirsti kelią norui nesveikai užkandžiauti, jei pernelyg išalktumėte.

Keletas patarimų, norintiems numesti svorio

Keli lengvai paruošiami užkandžiai, kuriuos nesunku nešiotis su savimi, įskaitant vaisius, saują riešutų, mažytes morkas, jogurtą ar kietai virtą kiaušinį ar du visada turėtų keliauti su jumis. Taip apsisaugosite nuo pagundos nesveikai užkandžiauti.

numesti svorio dėl patarimų

Kai kurie tyrimai rodo, kad lėtesnis kramtymas gali padėti suvartoti mažiau kalorijų ir padidinti hormonų, susijusių su svorio mažinimu, gamybą   19 ,  Todėl, siekiantiems numesti svorio, verta išmokti lėčiau kramtyti. Gerkite žaliąją arbatą Žalioji arbata turi galybę privalumų, kaip ir juoda kava, vienas iš jų — poveikis svorio metimui.

numesti svorio dėl patarimų numesti svorio klubams

Žaliojoje arbatoje yra neženklus kofeino kiekis, tačiau ji praturtinta labai naudingais antioksidantais, vadinamais katechinais. Manoma, kad jie numesti svorio dėl patarimų su kofeinu, pagreitindami svorio netekimą 21 ,  Vadinasi, verta susimąstyti, ar ne per mažai vartojame žaliosios arbatos?

Vartokite daugiau baltymų Įrodyta, kad aukšto baltymų kiekio dietos laikymasis paspartina medžiagų apykaitą nuo 80 iki kalorijų per dieną, tuo pačiu padėdamas jums jaustis tokiais sočiais, kad per dieną suvartotumėte iki kalorijų mažiau   23 ,  24 ,  Tai vienas svarbiausių šio straipsnio patarimų.

Patarimų kraitė. 8 patarimai norintiems numesti svorio

Baltymai turėtų tapti dominuojančia dietos dalimi, nes jie yra pagrindinė maistinė medžiaga, kalbant apie svorio metimą. Vartokite gliukomanano savo sudėtyje turinčius papildus Keletu tyrimų buvo įrodytas skaidulų, vadinamų glukomananu, efektyvumas svorio metimui. Todėl verta atkreipti dėmesį į papildus su gliukomananunes jų poveikis svorio metimui įrodytas moksliškai.

Valgykite mažiau rafinuotų angliavandenių Rafinuoti angliavandeniai paprastai yra cukrus, arba grūdai, iš kurių buvo pašalintos visos priemaišos įskaitant baltą duoną ir makaronus.

Tokių angliavandenių vartojimas yra glaudžiai susijęs su nutukimu 27 ,  28 ,  Tyrimai rodo, kad rafinuoti angliavandeniai gali greitai padidinti cukraus kiekį kraujyje, padidindami maisto suvartojimą per artimiausias kelias valandas. Štai kodėl jie yra vieni svarbiausių antsvorio kaltininkų.

Jeigu su tuo sutinkate — greičiausiai ir jūsų gyvenimą kartina įkyrėję papildomi centimetrai ten, kur jų mažiausiai reikia. Specialistai sutinka, kad kova su antsvoriu — tai kompleksiška strategija, apimanti fizinį krūvį, raciono korekcijas ir žalingų įpročių atsisakymą. Dalinamės 60 patarimų, kurių laikydamiesi vis labiau artėsite prie išsvajotų formų. Mitybos patarimai Neatsisakykite pusryčių.

Vartokite daugiau skaidulų Skaidulos dažnai rekomenduojamas svorio mažinimo tikslais. Nors įrodymai skiriasi, kai kurie tyrimai rodo, kad skaidulos ypač klampiu pavidalu gali padidinti sotumą ir padėti ilgiau kontroliuoti savo svorį   30 ,  Todėl dietologai itin rekomenduoja praturtinti savo mitybą šiomis medžiagomis. Vartokite papildų su išrūgų proteinais Vienas tyrimas parodė, kad dalies kalorijų pakeitimas išrūgų baltymais gali sukelti svorio mažėjimą maždaug numesti svorio dėl patarimų kg 8 svaraistuo pačiu, didinant liesąją raumenų masę  Todėl, jeigu jums sunku įtraukti pakankamai baltymų proteinų į savo dietą, verta pagalvoti apie proteinų papildus.

Naudokite mažesnes lėkštes Įrodyta, kad valgymas iš mažesnių lėkščių padeda žmonėms automatiškai suvartoti mažiau kalorijų.

14 patarimų, kaip greitai ir saugiai numesti svorio

Keistas būdas, bet, atrodo, gana veiksmingas Tad kitą kartą įsidėkite maisto į mažesnę lėkštutę. Pakankamai išsimiegokite Miegas yra nepakankamai vertinamas, bet, metant svorį, jis gali būti toks pat svarbus, kaip sveika mityba ir fizinis krūvis.

Tyrimai rodo, kad nepakankamas miego kiekis yra vienas iš stipriausių nutukimo rizikos veiksnių, kuris yra susijęs numesti svorio dėl patarimų 89 proc. Taigi verta atidžiau planuotis dienotvarkę, kad liktų laiko kokybiškam miegui.

Peržiūrų skaičius: Pakeiskite blogus dietos įpročius į šiuos, teigiamesnius įpročius ir mes garantuojame, kad jūs atsidursite svorio metimo kelyje greičiau nei j manote. Tačiau verta paminėti jog, mes "nepaliekame stori" per vieną naktį - taigi nesitikėkite žaibiškų rezultatų. Jums prireiks maždaug tiek pat laiko numesti svorį kaip ir priaugti. Čia vadovauja svarbiausias faktorius - atkaklumas. Numesti svorio yra paprasta, tačiau tai padaryti nėra lengva, jei jūs laikysitės plano - šie patarimai veiks.

Negerkite kaloringų gėrimų, įskaitant gazuotus gėrimus ir vaisių sultis Cukrus yra blogai, bet cukrus skystu pavidalu — dar blogiau Tyrimais įrodyta, kad kalorijos, gaunamos iš skysto pavidalo cukraus, gali būti labiausiai tukinančiu šiuolaikinės dietos faktorių.

Tad, valgykite vaisius, bet venkite ne tik gazuotų saldžiųjų gėrimų, bet numesti svorio dėl patarimų vaisių sulčių, kuriose pridėtinio cukraus taip pat labai daug. Valgykite daugiau daržovių ir vaisių Tyrimai parodė, kad žmonės, valgantys daržoves ir vaisius, linkę mažiau sverti

Svarbi informacija