Numesti svorio dėl Kalėdų

Geri patarimai, kaip numesti svorio iki Kalėdų | taumu.lt

Kalėdas ar Naujuosius metus? Šį jausmą žino tikriausiai didžioji dalis dailiosios lyties atstovių ir jis tikrai nesaldus!

Nemaža dalis Lieknėjimo ir sveikatingumo centro klientų skundžiasi kiekvienais metais per Kalėdų šventes priaugantys po kilogramą ar pora, kurie po švenčių neretai niekur nedingta. Susibūrę Lieknėjimo ir sveikatingumo centro specialistai dalinasi patarimais, kaip per šventes svečiuose nepriaugti svorio. Sudeginkit kalorijas dar prieš einant į svečius Sudeginkit kalorijas! Prieš einant į svečius pajudėkit! Jei šventės dieną sudeginsit daugiau kalorijų, tai sąžinė bus ramesnė, kai suvalgysite daugiau maisto nei įprasta.

Tačiau šiek tiek pakoregavus mitybą ir gyvenimo įpročius galima džiaugtis puikiais rezultatais prieš šventes. Kalėdos jau ne už kalnų. Ko gero, daugelis turi kalnus darbų, kuriuos reikia pabaigti iki didžiųjų metų švenčių.

Tačiau ar prisimenate, ką pažadėjote sau, pasitikdami Naujuosius metus? Greičiausiai pažadėjote numesti bent kelis kilogramus, gražiau, liekniau, seksualiau atrodyti, labiau rūpintis savo sveikata?

numesti svorio dėl Kalėdų pirmojo svorio metimas

Atėjo metas, tai įgyvendinti! Per savaitę galima numesti 1 — 2 kg.

Facebook draugaukime

Organizmui mažiau kenkiama, kai svoris metamas po truputį, nesiimama drastiškų priemonių. Nesvarbu, ar norima numesti daug ar mažai kilogramų, reikėtų nesumažinti kalorijų suvartojimo iki kalorijų per dieną. Tiek kalorijų per dieną pakaks, numesti svorio dėl Kalėdų nukristų 1 — 2 kg per savaitę iš pradžių gali nukristi net daugiaubet nebūtų labai alinamas organizmas ir nepereitų į badavimo režimą apsunkinantį svorio metimo procesą.

Labai svarbu, iš kokių maisto produktų bus gaunamas tos kalorijų, nes nuo to priklauso, kaip stipriai kamuos alkio jausmas. Štai keletas patarimų, kaip pažaboti apetitą ir alkio jausmą. Makaronai, ryžiai, ankštinės daržovės, duona, vaisiai, daržovės suteikia ilgai trunkantį sotumo jausmą, bet minimaliai kalorijų, žinoma, jei jais nepiktnaudžiaujama.

numesti svorio dėl Kalėdų

Rinktis produktus, kuriuose gausu dietinių skaidulų. Skaidulose nėra kalorijų, todėl jos neskatina svorio augimo. Jos taip pat sulėtina skrandžio išsituštinimą, todėl suteikia ilgiau trunkantį sotumo jausmą.

Be to, skaidulomis praturtintą maistą reikia ilgiau kramtyti, todėl greičiausiai bus numesti svorio dėl Kalėdų mažiau nei paprastai.

Nauja dieta: kaip numesti 5–7 kg iki Kalėdų

Valgyti maisto produktus, turinčius mažą glikemijos indeksą GI. Tokie maisto produktai sulėtina cukraus patekimą į kraują ir padeda palaikyti stabilią energiją. Taigi jie padeda išlikti ilgiau sotiems ir rečiau užkandžiauti.

Aukšto glikemijos indekso maisto produktai sukelia staigų, bet trumpalaikį cukraus lygio šuolį kraujyje, todėl netrukus pajuntamas energijos stygius ir alkis, kyla noras užkandžiauti.

priderinti riebalų deginimo rinkinį

Valgyti maisto produktus, kurių sudėtyje yra daug numesti svorio dėl Kalėdų. Vanduo užpildo skrandį, bet neturi kalorijų. Skysti maistas, pavyzdžiui, sriubos ir troškiniai, gali būti labai sotus, bet nedidinti svorio.

Kaip atsikratyti poros kilogramų svorio iki Kalėdų?

Kita svorį metančiųjų gudrybė — išgerti stiklinę vandens prieš valgį, kad skrandis šiek tiek apgautų smegenis, nusiųsdamas signalą apie sotumą.

Rinktis liesus, baltymų turtingus baltymus: žuvį, vištieną, liesą mėsą. Liesi baltymai slopina apetitą, todėl žmogus gali ilgiau jaustis sotus.

Valgyti kiaušinius. JAV Ročesterio universiteto tyrėjai nustatė, kad kiaušinių valgymas pusryčiams gali padėti suvaldyti apetitą ir sumažinti kalorijų net kcal!

Lieknėkime kartu iki Šv. I dalis Pažengusios pokyčių keliu stokite į vieną pusę! Nusižengusios į kitą! Tikimės, jog jūs per savaitę bent truputėlį pradėjote gyventi sveikiau ir energingiau. Antrąją savaitę stengsimės įsisavinti dar keletą maitinimosi ypatybių, išmoksime naujų sporto pratimukų ir stebėsime pokyčius!

Pusryčių maistinė vertė tiek vienu, tiek kitu atveju kalorijų ir baltymų atžvilgiu buvo praktiškai identiška. Pastebėta, kad tie, kurie pusryčiams valgė kiaušinį, valgė mažesnę pietų porciją.

numesti svorio dėl Kalėdų svorio netekimas bryant arkansas

Idealūs pusryčiai būtų kiaušinis, pilno grūdo duonos riekė ir šviežiai spaustų apelsinų sultys, praturtintos vitaminu C, padedančiu įsisavinti organizmui geležį iš kiaušinių.

Riboti riebalų vartojimą. Riebaluose yra dvigubai daugiau kalorijų negu tokiame pačiame kiekyje baltymų arba angliavandenių. Be to, kad ir kaip keistai tai skambėtų, tačiau riebalai nesuteikia ilgalaikio sotumo jausmo.

Valgyti lėtai. Smegenys tik po 20 minučių nuo valgymo numesti svorio dėl Kalėdų gauna sotumo signalą. Kaip valgyti lėčiau? Šakutę ir peilį keisti į valgomąsias lazdeles. Maistą patiekti dubenėliuose — ilgiau išliks karštas ir nereikės skubėti valgyti.

Southbeach supercharged dieta

Valgant neskaityti, nežiūrėti televizoriaus, nenaršyti internete. Kiekvieną kąsnį gerai sukramtyti — bent 10 kartų. Kramtant maistą peilį ir šakutę padėti ant stalo — senas, geras patarimas, kuris tikrai veikia! Vartoti daugiau skysčių.

Motyvacija judėti. Kaip lengvai numesti svorio?

Neretai alkis sumaišomas su troškuliu. Vanduo ne tik numalšins troškulį, padės numesti nereikalingus kilogramus, bet ir pagerins odos bei plaukų būklę.

10 patarimai numesti svorio po Kalėdų - puslapis 8 - PYMEX

Beje, gazuotas vanduo labiau slopina alkį. Tačiau reikėtų numesti svorio dėl Kalėdų saldintų vaisvandenių.

laikui bėgant riebalų nuostoliai lieknėjimo adata

Laikantis šių taisyklių, netrukus bus galima džiaugtis puikiais rezultatais, maitinsitės sveikiau. Pavyzdžiui, pusryčiams galima suvalgyti pilno grūdo dribsnių ir vaisių, pietums — sriubos, duonos ir jogurto, o vakarienei yra sveiki kūno svorio metimo batonėliai daržovių troškinį su ryžiais ir vaisių desertą.

Jūsų komentaras Komentarų nėra.

Svarbi informacija