Medžiagų apykaitos greitis prarasti svorį. Medžiagų apykaitos stiprintuvus – kaip padidinti medžiagų apykaitą

Pamirškite dietas: raktas į lieknėjimą - medžiagų apykaitos spartinimas
Kaip kovoti su svoriu, kai tau per 40 metų? Moteris Parengė Kristina Karnickaitė Alfa. Taigi, tik pagalvok, kas tavęs laukia po metų kitų! Kai buvai dvidešimties ar trisdešimties metų amžiaus, prarasti svorio buvo ne taip ir sunku. Tereikėjo valgyti kiek mažiau, o sportuoti daugiau.

Svorio netekimas: Abs dietos maistas ir metabolizmas - Svorio Metimas - Svorio netekimas: Abs dietos maistas ir metabolizmas - Svorio Metimas - Turinys: Spartusis svoris? Greitas maistas. Ne toks klounas ir karalius stengiasi nugriauti mūsų gerkles, o valgomieji amfetaminai - maisto produktai, kurie veikia kaip greitis riebalų lydymo varikliams, vadinamiems mūsų metabolizmu.

medžiagų apykaitos greitis prarasti svorį

Valgykite šiuos maisto produktus ir garantuojate daugiau kalorijų. Tačiau pažvelkite į tai: Jei per dieną visą dieną turite keletą iš šių užpildytų užkandžių ir gėrimų, jūs neteksite svorio.

Žalia kava gali padėti deginti riebalus

Ir tai, jei nieko nedarote. Įsivaizduokite, jei jūs nustosite klausytis savo skrandžio serenadinimo ir iš tikrųjų pradėtumėte naudotis? Taigi paimkite šakutę; atėjo laikas įtraukti degalus į ugnį. Tai gerai, nes insulino gamybos šuoliai siunčia kūnui signalą, kad atėjo laikas pradėti saugoti riebalus.

Apie riebalų apykaitą

Ir norėdami kaupti riebalus, jūsų kūnas turi sulėtinti medžiagų apykaitą, sukeldamas mažiau kalorijų, sako Margaret McNurlan, Ph. Kadangi avižiniai skrandyje lėtai suskaido, ji sukelia mažiau šlapimo insulino lygiu nei maisto produktai, tokie kaip bageliai. Be to, padedant išlaikyti insulino gamybą, valgant pusryčius taip pat gali padėti užsikrėsti jūsų kalorijų. Kai JAV laivynas ištyrė savo personalo grupės medžiagų apykaitą ir valgymo įpročius, jis nustatė, kad pusryčių valgymas padėjo net 10 proc.

Padidinti vyrų metabolizmą. Kalcio kiekis piene taip pat yra medžiagų apykaitos stimuliatorius. Tenesio universiteto tyrimas parodė, kad dietos, medžiagų apykaitos greitis prarasti svorį nuo iki miligramų mg kalcio per dieną, prarado beveik dvigubai daugiau svorio, nei dietos, kurių kalcio kiekis sumažėjo.

Svorio netekimas: Abs dietos maistas ir metabolizmas - Svorio Metimas - 2020

Visai neseniai atliktas tyrimas iš Lavalo universiteto Kvebeke nustatė, kad kavos vartoję vyrai ir raudonųjų pipirų pakuotės užkandžiai ir valgiai galėjo deginti beveik daugiau kalorijų per dieną nei kontrolinė grupė. Maži užkandžiai taip pat gali padėti jūsų kūnui neveikti degalų užkrato. Tai leidžia lengviau pakuoti ant svarų ir sunkiau juos vėl sudeginti.

Kuo greičiau užsidega jūsų širdis, tuo daugiau kalorijų sudeginsite.

medžiagų apykaitos greitis prarasti svorį

EGCG veikia panašiai, bet vietoj to, kad pagreitintų jūsų širdį, jūsų smegenys ir nervų sistema vėl pradės veikti greičiau ir padės jums sudeginti daugiau kalorijų. Tyrimuose mokslininkai nustatė, kad kofeino ir 90 mg EGCG dozės, vartojamos tris kartus per dieną, derinys gali padėti jums sudeginti dar 80 kalorijų per dieną.

Ir tai tik tada, kai jūsų kūnas yra ramioje vietoje.

kaip numesti riebalus neprarandant jėgų

Kanados vyriausybės atliktas tyrimas parodė, kad kareiviai, vartoję kofeiną per 12 valandų iki fizinio tinkamumo testo, ne tik sugebėjo ilgiau dirbti, bet ir suvartojo daugiau deguonies. Kūno deguonies poreikis yra tiesiogiai susijęs su spėlionės sparta, kas yra jūsų metabolizmas, taigi kuo daugiau deguonies naudojate, tuo daugiau kalorijų, kurias deginate treniruotės metu. Kai Arizonos valstybinio universiteto mokslininkai palygino didelės baltymų dietos ir didelės angliavandenių dietos naudą, jie nustatė, kad žmonės, valgę didelį baltymų kiekį turinčio dietos, valandomis po valgio sudegino daugiau nei du kartus daugiau kalorijų.

Dar geriau, Danijos mokslininkai nustatė, kad vyrai, kurie savo mityboje pakeitė baltymus 20 proc.

medžiagų apykaitos greitis prarasti svorį

Angliavandenių, galėjo padidinti jų metabolizmą, didindami kalorijų, kurias jie sudegino kiekvieną dieną, skaičių iki 5 proc.

Keletas neseniai atliktų tyrimų rodo, kad leptinas tiesiogiai veikia jūsų metabolizmą, nustatydamas, ar deginate kalorijas, medžiagų apykaitos greitis prarasti svorį laikote jas kaip riebalus. Viskonsino universiteto mokslininkai nustatė, kad mažos leptino koncentracijos pelėms yra greitesnis metabolizmas ir jie gali greičiau deginti riebalus nei gyvūnai, turintys didesnį leptino kiekį.

Geriausias būdas sumažinti leptiną? Valgykite žuvį.

Laida „Laikas veikti“: kaip numesti svorio ir jį išlaikyti?

Mayo klinikos tyrinėtojai, tiriantys dviejų afrikiečių genčių, kurių viena dažnai valgė žuvis, mitybą ir kurių vienas nerado, kad žuvų valgytojai leptino koncentracija buvo beveik penkis kartus mažesnė už genčių, kurie daugiausia valgė daržoves, kiekį. Geros naujienos, jei jums nepatinka žuvys: Žuvų aliejaus papildai gali veikti taip pat, kaip ir svarstyklės. Prancūzijos mokslininkai nustatė, kad vyrai, kurie savo mityboje pakeitė 6 gramus riebalų 6 gramų žuvų taukų, galėjo padidinti jų metabolizmą ir per 12 savaičių prarado vidutiniškai 2 svarus.

Svarbi informacija