Kaip numesti svorio plačiais pečiais. Kūno sudėjimo tipai (endomorfas, mezomorfas, ektomorfas)

kaip numesti svorio plačiais pečiais

Kūno sudėjimo tipai endomorfas, mezomorfas, ektomorfas Kūno sudėjimo tipai endomorfas, mezomorfas, ektomorfas Kūno sudėjimo tipai endomorfas, mezomorfas, ektomorfas 4. Patys pagalvokite, argi gali skirtingo sudėjimo atletai treniruotis vienodai?

Aišku kad ne! Skirtingas kūno sudėjimas labai skirtingai reaguoja į vieną ar tai kitą treniruočių programą.

kaip numesti svorio plačiais pečiais Ar galite numesti riebalus, nesvorio

Tai kas tinka vienam, nebūtinai tinka kitam ir atvirkščiai. Kiekvienam kūno sudėjimo tipui reikalinga atskira programa, ir tik ji duos apčiuopiamų rezultatų per trumpiausią laiką.

kaip numesti svorio plačiais pečiais

Jeigu pradėsite treniruotis pagal savo draugo programą, darysite bent pratimus kurie absoliučiai nereikalingi,  nuo to nieko blogo neatsitiks — visi pratimai kuo nors yra geri, bet kiek jus prarasite laiko kol jus pagaliau suprasite, kad tai netinkami pratimai. Kiek gi laiko gali prireikti, kol atrasite savo pratimus — iki 2 metų.

pašalinti riebalus nuo pilvo 10 geriausių riebalų degintojų gėrimų

Bent jau tiek vidutiniškai didžioji dalis praleidžia laiko, kol atranda savo pratimų kompleksus, o tada jau žalia šviesa ir pirmyn. Beje pasakyti, kad tie 2 metų buvo tik laiko gaišinimas nebūtų teisinga, didžiausia problema, kad per tą laiką dažnai sportininkai nusivilia sportu ir praranda entuziazmą.

Trys kūno sudėjimo tipai Retai kada pamatysite žmogų su labai tiksliai matomais požymiais.

Tavo būdas pagal figūrą

Dažniausiai konkretus žmogus turi visų trijų tipų požymius. Iš viso yra suskirstyta dar 88 potipiai, kurių kiekvienas tai kaip nors sumaišyti trys didieji tipai.

Tam, kad atrast optimaliausia treniruočių programą žinot kuriam iš šių kaip numesti svorio plačiais pečiais tipų priklausote jus neužtenka, todėl kūno tech svorio skaičius buvo padidintas iki šešių sukonkretinant kiekvieną didįjį tipą.

Endomorfas, mezomorfas, ektomorfas Endomorfas Tipiškas endomorfas — stambokas žmogelis, kurio riebalų procentas palyginus su raumenimis didelis, minkšti raumenys, apvalus veidas, trumpas kaklas, stambios kojos ir didelis riebalų sandėlis.

Tokie žmonės greitai kaip numesti svorio plačiais pečiais svorio, kaip taisyklės riebalai pas jos susirenka ant pilvo šonų ir kojų.

Ar iš tiesų mityba priklauso nuo figūros tipo?

Priešingai nei ektomorfams ir mezomorfams riebalai renkasi žymiai greičiau. Daugiausiai naudos bus treniruojantis sunkiais svoriais kombinuojant su kardio treniruotėmis. Reikėtų atlikti serijas po pakartojimų. Pertraukos tarp priėjimų gali būti ilgesnės 2 — 3 min. Tai reiškia, kad endomorfai turi stebėti kalorijų suvartojimą. Mezamorfas Mezomorfo tipas — tai sportininkai nuo gimimo.

Plati krutinės ląsta, ištįsęs kūnas, didelė jėga ir stambus raumenys. Mezomorfo kūno sudėjimas yra geriausias treniruotėms su svarmenimis. Raumenys įprastai pradeda atsirasti labai greitai, ypač pradedantiesiems.

Atsistatymas tarp treniruočių, kaip taisyklė, yra dienos tai pačiai raumenų grupei, todėl galima raumenų grupe treniruoti 2 kartus per savaitę.

Jūsų figūros tipas

Ektomorfas Ektomorfams būdinga ilgos kojos ir rankos, siauri pečiai ir krutinės ląsta, o raumenys dažniausiai ilgi ir ploni. Medžiagų apykaita labai greita, todėl dėl riebalų nekyla jokių problemų, tačiau ir sunkiau užsiauginti raumenys.

Norint priaugti svorio ektomorfams reikia suvartoti didelį kiekį kalorijų.

kaip numesti svorio plačiais pečiais kaip aš negaliu numesti svorio

Papildų vartojimas yra būtinas. Ektomorfai turėtų valgyti prieš miegą siekiant apsaugoti raumenis nuo katabolizmo nakties laiku. Ektomorfai gali labai lengvai atsikratyti riebalų ir to dėka grįžimas prie liesos raumenų masės jiems yra labai lengvas. Ektomorfų treniruotės turėtų būti trumpos ir intensyvios, sukoncentruotos į dideles raumenų grupes.

Tavo būdas pagal figūrą | Žmonėtaumu.lt

Paprastai reikia dienų atsistatymui kiekvienai raumenų grupei, nugarai ir kojoms daugiau, kitom raumenų kaip numesti svorio plačiais pečiais mažiau. Treniruotis reikėtų su vidutiniais svoriais atliekant pakartojimu.

kaip numesti svorio plačiais pečiais

Pertraukos tarp priėjimų turėtų būti 30 — 60 sekundės, kad išlaikyti aukštą širdies susitraukimų dažnį. Jūsų figūros tipas A — tipas Pečiai siauri, dubuo platus, susidaro sunkios apatinės kūno dalies įspūdis, nes labai stambios kojos, riebalų nusėdimo žemiau liemens tendencija kūno viršus gali net pasirodyti lieknas ; mažas medžiagų apykaitos greitis jeigu specialiai nestebėsite savo dietos, labai greitai priaugsite svorio.

K- tipas Nedidelė krūtinė, stambios kojos; susidaro toks įspūdis lygtais kojos pečiai ir dubuo būtų vienodo pločio; riebalai renkasi ant pilvo; normalus apykaitos greitis.

  • Kurį laiką buvau prapuolęs iš Jūsų facebook'o naujienų
  • Autorius: Žmonės.
  • Geri svorio metimo gėrimai
  • Dieta pagal kūno sudėjimą Mokslininkų įrodyta, kad skirtingo sudėjimo žmonių nevienoda medžiagų apykaita, todėl jiems reikia laikytis ir skirtingos dietos.

I-tipas Labai plonas žmogus, silpni raumenis, beveik nėra riebalų; labai didelis apykaitos greitis kiek bevalgytum vis tiek nepriaugi svorio. O-tipas Platūs kaulai, platūs dubuo ir pečiai, plačios kojos, krutinės ląsta ir rankos aiškus riebalų kaip numesti svorio plačiais pečiais po visą kūną.

  1. Kaip numesti svorio savo šonuose
  2. Liekna nugarą
  3. Ar iš tiesų mityba priklauso nuo figūros tipo? – taumu.lt

Labai lėta medžiagų apykaita atrodo kad visai nevalgai o svoris vis didėja. N-tipas Platūs pečiai, platesni nei dubuo; riebalai laikosi ant nugaros, krūtinės, pilvo šonų; vidutinis apykaitos greitis pradedi priaugti svorio tik jei pradedi daugiau valgyti.

Nuorodos kopijavimas

X-tipas Vidutiniai kaulai, pečių plotis panašus į dubens, siauras liemuo, stambi krūtinė; riebalai susirenka ant kojų; vidutinis apykaitos greitis. Atidžiai pažvelkite į veidrodį, o po to kaip numesti svorio plačiais pečiais tai ką matote su tuo kas čia parašyta.

Na kaip ar atradote? Puiku, jei atradote — jūsų jau seniai laukia treniruoklių salėje, o jei dar neatradote pabandykite dar kartą. Jei teisingai suderinti treniruotes ir mitybą galima pasiekti nuostabių rezultatų nesvarbu koks jūsų kūno tipas.

Bet žmonėms su skirtingais tipai reiks spęsti skirtingus uždavinius siekiant rezultatų net jei jų galutinė stotelė ta pati.

39 svarų svorio metimas

Nepamirškite, svarbiausia — kantrumas! Kūno sudėjimo tipai endomorfas, mezomorfas, ektomorfas was last modified: liepos 18th, by noname This entry was posted in PradedantiemsTreniruočių programos. Bookmark the permalink. Sužinok daugiau!

Svarbi informacija