Kaip deginti adductor riebalus, Pranešti klaidą

kaip deginti adductor riebalus

Grybelis Plonas, atspalvių kojos - moterų svajonė ir pavydas, vyrų susižavėjimo ir patrauklumo objektas. Tačiau, norint užkariauti jaunuolį tiesiog purtant klubą, verta vertinti puikų darbą. Su šlaunų priekiniais ir galiniais raumenimis viskas aiškesnė - jie bent jau įtempti įprastomis kasdienėmis apkrovomis: vaikščiojimas, kinkavimas ant kėdės, bėgimas.

Veiksmingi pratimai vidinei šlaunų daliai. Geriausi namų vidinės šlaunies pratimai

Jis naudojamas tik tada, kai šoninė šliaužiasi ir šlaunys sukasi pirštu. Taigi tai buvo kūno evoliucija, kad visos papildomos kalorijos per dieną lengviau patenka į apatinę kūno dalį. Kad kojos būtų plonos, nepakanka vien tik valgyti. Jei neįmanoma eiti į kaip deginti adductor riebalus salę, privaloma pateikti efektyviausius pratimus vidinei šlaunies daliai namuose, kurie pateikiami toliau.

Vidinis paviršius reikalauja didesnio dėmesio: derinant širdies ir galios apkrovas. Energijos apkrovų kompleksas sukelia ploną šlaunies vidinės pusės odą ir padeda pašalinti riebalus.

Nuorodos kopijavimas

Jūs galite naudoti svarmenis, svorius, fitballą, išplėtimą ar gimnastikos juostą, kad atliktumėte svorio netekimo pratimus šlaunies viduje. Sušilkite Aukštos kokybės kūno treniruotė - produktyvios kaip deginti adductor riebalus pagrindas.

Tai bus puiki galimybė pradėti sušilti lengva širdies kaip deginti adductor riebalus - veikia vietoje, šokinėti virvę, šokinėti.

  • Geriausi namų vidinės šlaunies pratimai Kas yra šlaunų pririšėjai, jiems skirti pratimai - šie klausimai domina.
  • Veiksmingi pratimai vidinei šlaunų daliai. Geriausi namų vidinės šlaunies pratimai
  • Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z - taumu.lt
  • Didžiausios kliūtys svorio metimui
  • Intensyvus bėgimas ir daugiau Kaip matai, norint sudeginti riebalus, nebūtina apsigyventi sporto salėje ir pamiršti apie dienos šviesą.
  • Lengvi svorio metimo patarimai namuose

Nepamirškite kruopščiai šildyti sąnarius. Kojinių, kelio, dubens dalies sukimasis - reikalingi studijų taškai.

kaip deginti adductor riebalus

Šildymas turėtų trukti bent minutes. Jūsų dėmesiui pristatome geriausius vidinės šlaunies pratimus. Per vieną treniruotės pratimus. Kaip deginti adductor riebalus metodų ir pakartojimų skaičius nurodomas kiekvienai parinkčiai atskirai.

Veisimas kojomis į šoną Šioje treniruotėje apkrova tame rajone, kuriam reikia, vedant į šlaunų raumenis, puikiai dalyvauja šioje apatinėje spaudos dalyje. Puikiai pašalina riebalus tarp kojų.

Veislinės kojos ir žirklės

Sunkumas - vidutinė, jei reikia, gali būti sudėtinga dėl svorio. Geras įtempimas. Naudingas poveikis reprodukcinei sistemai, sudarantis kraujo skubėjimą į gleivinę.

Pradinė padėtis - guli ant nugaros, rankos yra šalia kūno, kojos pailgintos ir pakeltos iki 90 laipsnių, lyginant su grindimis; Įkvėpimas giliai, lėtai paskleiskite kojas į šonus iki pat patogiausio taško, laikykite kelias sekundes; Kai iškvepiate, lėtai grįžkite į pradinį tašką.

Jei norite gauti daugiau informacijos, žiūrėkite vaizdo įrašą: Skiedimas turėtų būti pradėtas nuo kartų metodais, palaipsniui didinant apkrovą. Veisimo pabaigoje sekundžių nereikės išsilaisvinti išsiskyrusių kojų 4 savaitės norint numesti riebalus, o po to truputį ištraukti raumenis. Atsargiai Pagrindinis veisimo dalykas - tikslumas ir lėtumas, veiksmai su pernelyg uolumu gali sukelti raiščio tempimą.

Pliebas Squats yra geriausi apatinio kūno apvalkalai.

Geriausi vidinės šlaunų pratimai - geriausi 7 geriausi variantai - Grybelis

Be berniukų viduje, taip pat sustiprėja glutaliniai raumenys, keturgalviai ir veršeliai. Didelio sudėtingumo pratimas.

Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.

Squattings su hanteliais, kėlikliais ir kitais kaip deginti adductor riebalus yra labai veiksmingi. Atkreipkite dėmesį į mūsų 30 dienų pritūpimo programą, ji padės pašalinti riebalus nuo klubų. Pradinė padėtis - kojos, platesnės už pečių plotį, kojų pirštai, žiūrintys į šonus, nugaros tiesiai, sulenkti atgal, akys tiesiai į priekį; Įkvėpus, mes lėtai einame lygiagrečiai prie grindų. Pakabinkite kelias sekundes; Išnykę lėtai grįžkite į pradinę padėtį. Rekomenduojama, kad pritūpimai būtų vykdomi nuo 10 iki 12 kartų metodais.

Atkreipkite dėmesį!

Kai kurių žmonių organizmai riebalus degina greičiau, kai tuo tarpu kitiems net kelis papildomus kilogramus sunaikinti yra itin sudėtinga.

Šis pritūpimas bus daugiafunkcinis ir veiksmingas, jei pakilsite į žemiausias kojines. Didėja pastangos palaikyti koordinavimą, o veršeliai yra gerai pakrauti. Nesudėtingas, sudėtingas rankose esančių hantelių. Jis veikia ne tik mums reikalingą plotą, o lunges sugriežtina glutealinius raumenis. Kojos yra platesnės už pečių plotį, nugara yra tiesi, presas yra įtemptas, rankos yra ant diržo arba priešais jus, laukiame; Įkvėpus, nusileidžiame į dešinę koją, kelio padėtis yra 90 laipsnių, kairė kojelė yra tiesi, pėdos tvirtai prispaudžiamos prie grindų.

numesti svorio cheerleading

Pasilikite sekundę; Grįžtame prie kaip deginti adductor riebalus padėties ir pasislinkime į kitą pusę. Taikyti išpuolius turėtų būti kartų kiekvienoje kryptimi metodams. Gerai sušildykite dubens srities raištis prieš lunges. Priešingu kaip deginti adductor riebalus galimas raiščių tempimas ir blogiausiu atveju netgi ašarojimas.

Užfiksuokite kamuolį Statinis pratimas, pagrįstas raumenų susitraukimu ir vėlavimu šioje būsenoje. Be reikalingos zonos, sėdmenų raumenys sugriežtėja. Sunkumas yra mažas, sutelktas į koncentraciją ir ištvermę.

Pradinė padėtis - gulėti ant nugaros, keliai sulenkti, kojos tvirtai prispaustos prie grindų. Padėkite kamuolį tarp kojų į kelio zoną nuo mažo gumos iki vidutinio dydžio futbolo ; Dėl įkvėpimo su pastangomis išspausti kamuolį ir likti šioje būsenoje porą sekundžių; Iškvėpti, atsipalaiduoti kojas, bet kamuolys neturėtų kristi. Pakartokite tokius veiksmus nuo kartų metodams. Rutulio tvirtinimas taip pat gali būti atliekamas sėdint ant kėdės, sofos, kėdės.

Vykdymo taisyklės yra tos pačios.

Paruošta vidinės šlaunų treniruotės schema

Tik sėdint, būtina ar kofeinas privers mane mesti svorį nugaros kreivę - tiesią liniją su vidiniu juosmens. Pasukite kojas ant šono Yra kelių rūšių sūpuoklės. Žemiau žiūrime į 3 rūšis.

svorio prarasti skurdus

Kiekvienas jų yra unikalus veiksmų amplitudėje, sudėtingumo galia. Visi jie puikiai dirba vidiniame šlaunies paviršiuje, jungdami sėdmenis, išorines ir galines šlaunų dalis. Padėkite atsikratyti kelnių. Pirmasis variantas Pradinė padėtis - gulėti ant šono, pritvirtinimas ant alkūnių arba šonuose, kojos tiesios, viena ant kitos; Įkvėpus, pakelkite viršutinę koją kiek įmanoma aukščiau ir kelis sekundes pritvirtinkite pozą; Išnykę grįžkite į pradinę padėtį.

svorio netekimas punta gorda

Įgyvendinus tam tikrą skaičių kartų vienoje kaip deginti adductor riebalus, mes apverčiame kitą pusę ir atliekame panašius veiksmus. Antroji galimybė Pradinė padėtis - gulėti ant šono, tvirtinimo prie dilbio, apatinės kojos tiesiai išilgai kūno, viršutinės kojos sulenktos kelio ir gulėti ant dugno; Įkvėpkite, sulenkite kojos kelį į priekį; Išnykę grįžkite į pradinę padėtį.

Pasibaigus spektakliui ant vienos kojos, pasukite ir atlikite kitą. Trečias variantas Pradinė padėtis - gulėti ant šono, apatinės kojos tiesiai, viršutinį lenkimą kelio ir vietos priešais kūną, jos koja tvirtai prispaudžiama prie grindų; Įkvėpus išimame ištiesintą koją nuo grindų; Jūs iškvėpti, nuleisti kojas į grindis. Pakartokite šį pratimą ant kitos kojos. Į mokymą galite įtraukti kelias judesių parinktis ir galite pasirinkti labiausiai patinkamą. Jums reikia įdiegti šliaužimų per šoną metodais.

Sudėtingumas gali būti pridedamas prie kojų svorio.

  1. Id svorio metimas
  2. Колонны эти -- за исключением одного сектора,-- перекрывая друг друга, полностью укрывали от взоров центр всего сооружения, и Алистра, не желая рисковать, проникла в усыпальницу сбоку.

Pirmajame įgyvendinimo variante galite naudoti gimnastikos juostą, pritvirtintą prie kojų. Mahi kojų stovėjimas Norėdami įgyvendinti šiuos veiksmus, jums gali prireikti paramos.

  • Įtaką svorio ir riebalų netekimui gali daryti ne tik tinkama mityba ir sportas, bet ir daugybė kitų veiksnių.
  • 14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus - DELFI Sveikata
  • Pasakė, kaip deginti riebalus: pavyks neprakaituojant | taumu.lt
  • Geras riebalų praradimo būdas
  • Он взглянул на робота, которого привел из Лиза, и задумался, как же построить свой следующий шаг.

Kėdė, sofos nugara, fotelis, durys ar tiesiog siena. Šį judėjimą galite atlikti be palaikymo. Galima atsukti dviem kryptimis - pirmyn kaip deginti adductor riebalus atgal arba į šoną.

Pirmajame variante taip pat yra pakraunami priekinio ir galinio dėklo paviršiai, o antrame kaip deginti adductor riebalus išorinis paviršius.

Vykdymo taisyklės yra viena. Atlikti veiksmus turėtų būti ritmiškai, kad raumenys susitartų kuo dažniau, iš kurio rezultatas bus pasiektas. Sunkesnę užduotį galima atlikti naudojant gimnastikos juostą. Jis turi gerą pasipriešinimą, kuris padidins apatinę kūno dalį. Žirklės Veiksmai, kurie atneša toną ne tik klubams, bet ir spaudai. Veiklos sudėtingumas - vidutinio atsparumo. Gulėti ant nugaros, tiesios kojos ištemptos, rankos išilgai kūno; Kvėpuokite, pakelkite kojas iki 45 laipsnių iki grindų ir padarykite kojų svyravimą, imituodami žirkles iki galo; Po kurio laiko iškvėpkite, nuleiskite kojas į grindis.

Patartina pradėti žirklę per vieną minutę metodais, palaipsniui didinant vėlavimo laiką. Rekomendacijos mokymui Vykdydami pratimus vidiniams šlaunų raumenims ant grindų, būtinai naudokite gimnastikos kilimėlį, kilimėlį ar bent jau rankšluostį, kad išvengtumėte sumušimų; Nepamirškite apie apšilimą ir apie prikabinimą. Tempimas po treniruotės sumažins raumenų skausmą ir padės jums atsipalaiduoti; Tarp raumenų grupės turi būti treniruotės pertrauka.

Būtina suteikti raumenų poilsį ir atsigauti. Jei nėra grietinėlės, sumaišykite kosmetinį molį su vandeniu ir pridėkite porą lašų pipirmėčių, cinamono ar gvazdikėlių į mišinį. Negalima laukti momentinių rezultatų.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Pirmieji matomi pokyčiai pasirodys tik po mėnesio reguliaraus mokymo ir mitybos; Gaukite pakankamai miego, vaikščiokite daugiau ir mėgaukitės gyvenimu.

Kiti, lygiai taip pat veiksmingi treniruotės apatiniam kūnui. Laikydamiesi paprastų taisyklių ir veiksmų, galite pakeisti savo gyvenimą nepripažįstamai.

Tiesiog paimkite kumštį ir atlikite pirmą treniruotę. Ne rytoj, bet šiandien. Ir tada nereikia prarasti svorio pagal Naujųjų Metų, gimtadienio, vasaros. Jūs visada būsite nenugalimas!

Šios problemos sprendimas bus specialus mokymas, kurio vykdymo metu dėmesys sutelkiamas į šią konkrečią zoną. Todėl šiandien mes Jums siūlome 7 geriausių efektyviausių pratimų vidinės šlaunies dalies apžvalgą. Yra daug pratimų, kurių metu dalyvauja kojos. Tuo pačiu metu yra keletas labai sėkmingų ir veiksmingų pratybų, padedančių pašalinti flabbiškumą ir sumažinti daugelio moterų ir vyrų probleminės srities apimtį.

Mes apie juos pasakysime toliau. Kompleksas gražioms kojoms Tiems, kurie domisi klubų raumenimis ir tvarko kojas, naudinga žinoti kūno struktūros savybes. Tai leis suprasti, kaip veiksmingi tam tikri pratimai šlaunies vidinei pusei. Vidinė šlaunų dalis yra suprojektuota taip, kad lenkimo ir sukimosi kaip deginti adductor riebalus yra galimi dėl didelių, trumpų ir ilgų adduktorių raumenų, taip pat smulkių ir šukų.

Pilnas vidinės šlaunies treniruotės modelis

Jie yra svarbiausi ir praplėtę, aktyvuojami, kai lipa, vaikščioti po žingsniais. Tuo pačiu metu jie laikomi silpniausiais, kaip žmogus retiausiai naudojasi kasdieniame gyvenime. Ir būtent jiems buvo sukurtas pratimų rinkinys, leidžiantis atkurti probleminės srities tonas ir patrauklumą.

Lygiagrečiai, vykdant raumenis yra susiję raumenys, kurie yra atsakingi už puikią kojų išvaizdą, ypač klubo ir gervės vidinę dalį. Be to, pratimai, skirti adduktoriams suaktyvinti, ne tik padeda stiprinti raumenis, bet ir leidžia jums gauti daug gražių premijų. Tarp pagrindinių tokio mokymo privalumų: Sumažinti traumų riziką, lieknas svorio metimas yra įmanoma kaip deginti adductor riebalus šlaunų kaip deginti adductor riebalus silpnumo; Šios srities patrauklumas ir plonumas; Geresnis koordinavimas ir stabilumas stovinčioje padėtyje, taip pat vaikščiojant ir judant; Eismo patrauklumas; Teisinga ir graži laikysena.

kaip deginti adductor riebalus

Pajuskite jokio svorio metimo slauga visą treniruotės žavesį ir privalumus, jei jūs prisiimate atsakomybę išspręsti šią problemą ir dirbsite reguliariai namuose, lauke ar sporto salėje. Taigi pradėkime. Pratimai Nr. Jis yra labai paprastas ir prieinamas daugeliui, ir norint padidinti apkrovą, galima atlikti svorį.

Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z

Vykdant tokį pratimą, verta kontroliuoti probleminės srities raumenų darbą. Labai svarbu, kad vidinė šlaunų pusė būtų pumpuojama.

Norėdami tai padaryti, pritūpimai turėtų būti atliekami nuo pradinės padėties - stovint su kojomis, kurios yra plačiai atskirtos, ir pirštai pasukti į šonus.

Suvirinimo metu reikia sulenkti kelius, kad jie atrodytų ta pačia kryptimi kaip kojinės. Išėmę pradinę padėtį, ištiesinkite nugarą ir užrakinkite rankas krūtinės lygyje. Lėtinkite, kaip įmanoma, kad pajustumėte įtampą, kurioje yra vidinė šlaunies dalis.

Raumenų patempimas

Po sekundžių pauzės grįžkite ir sklandžiai. Galite pradėti nuo kepimo, didindami jų požiūrių ir pasikartojimų skaičių. Kai būsite pasiruošę rimtesniems kroviniams, galite naudoti svorinį agentą, kad padidintumėte pritūpimų poveikį. Būdamas sporto salėje, šiems tikslams galite naudoti svorį arba svarmenis, o namuose - butelį, pripildytą smėliu. Laikydami svorį abiem rankomis, pritūpęs, švelniai nuleidžiant į teisingą kampą keliuose, taip pat sklandžiai grįžkite į pradinę padėtį.

Pradinė padėtis - gulėti ant nugaros su kojomis tiesiai ir rankomis lygiagrečiai kūnui. kaip deginti adductor riebalus

30 geriausių pratimų šlaunies + paruošto pamokų plano viduje - Masažas

Kitas metodas yra kaip deginti adductor riebalus pats, bet kryžkelėje pakeiskite kojas. Rekomenduojama atlikti komplektus ir metodų kiekviename.

Šis žirklių variantas taip pat naudingas pilvo raumenims, nes jo įgyvendinimo metu ši sritis yra gerai įtraukta. Kaip rezultatas, jūs galite pagerinti ne tik klubų išvaizdą srityje tarp kojų, bet ir sugriežtinti spaudą, kuris yra labai svarbus daugumai merginų. Pastaba: pratimas draudžiamas pilvo raumenų diastazėje. Jis atliekamas iš pradinės padėties - stovint tiesiai su kojomis, o peties pločio atstumas nuo rankų uždarytas krūtinės lygyje.

Vienos pėdos pėdos pusėje, kai keliai ir kojinės nukreiptos ta pačia kryptimi. Laikydami nugarą tiesiai, stebėkite kitą koją.

Svarbi informacija