Kaip aš galiu nuleisti pečius.

Pečių treniruotė - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - taumu.lt

Nugaros pratimams pločiui priskiriami tie pratimai, kuriuos atliekant kaip aš galiu nuleisti pečius leidžiasi žemyn ir atgal už nugaros.

kaip aš galiu nuleisti pečius numesti svorio nustatymas

Tai tie pratimai, kurie daro jūsų torsą V raidės pavidalo. Pratimai nugaros masei priskiriami visų tipų traukos: štangos trauka prie krūtinės pasilenkus, svarmens arba vieno štangos galo trauka prie krūtinės, pratimai su treniruokliais, kuriuose lynas horizontalus arba einantis kampu. Kaip aš galiu nuleisti pečius raumuo atsakingas už pritraukimo veiksmus pvz. Trapecinis raumuo trapezius : viršutiniai pluoštai Upper Fibers — kelia mentę; viduriniai pluoštai Middle Fibers — pritraukia prie stuburo; apatiniai pluoštai Lower Fibers — traukia žemyn.

Didysis rombinis raumuo rhomboideus major — padeda stabilizuoti žastikaulį, padeda platiesiems nugaros raumenims iškelti žastikaulį aukštyn ir žemyn.

Pečių treniruotė - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - taumu.lt

Pratimai nugarai Prisitraukimai prie kaklo Pagrindinis krūvis tenka nugaros plačiausiems raumenims ir didiesiems apvaliesiems, rombiniams raumenims ir apatinei trapecinio raumens daliai. Papildomai apkraunami dvigalviai žastų ir dilbių raumenys.

gerti kavą praranda riebalus

Pasiruošimas Plačiomis rankomis pasikabinkite ant skersinio. Atlikimas Prisitraukite kol skersinis palies kaklą. Leiskite kūną kol rankos ir pečiai bus pilnai ištiesti.

Skauda galvą? Pagrindinės priežastys ir greiti būdai padėti sau

Prisitraukimai prie krūtinės Pagrindinis krūvis tenka nugaros plačiausiems raumenims ir didiesiems apvaliesiems, rombiniams raumenims ir apatinei trapecinio raumens daliai. Atlikimas Prisitraukite kol smakras pakils virš skersinio. Štangos trauka pasilenkus Pagrindinis krūvis tenka viršutinei nugaros raumenų daliai.

Pečių treniruotė Peržiūrų skaičius: Pagrindinis pečių raumuo - deltinis raumuo - yra trikampio, išlinkusio pagal peties gaubtumą, formos. Išsiskiria trys vizualiai matomos dalys, kurios gali susitraukti nepriklausomai viena nuo kitos ir atlikti skirtingas funkcijas: priekinė dalis traukia žastikaulį į priekį ir suka jį j vidų; vidurinė dalis didžiausia iš visų trijų - kelia žastikaulį iki horizontalios linijos; užpakalinė dalis traukia žastikaulį atgal ir suka jį į išorę.

Papildomai apkraunami liemens tiesiamieji, dvigalviai kaip aš galiu nuleisti pečius ir kojų raumenys. Tai vienas iš pagrindinių pratimų nugaros raumenų viršutinės dalies masei vystyti. Pasiruošimas Atsistokite kojomis pečių plotyje. Pasilenkite, kad jūsų nugara būtų kiek galima daugiau lygiagreti grindims.

Navigacija tarp įrašų

Suimkite štangą iš viršaus šiek tiek plačiau nei pečių plotyje. Kojas šiek tiek sulenkite. Laikykite štangą ištiestomis žemyn rankomis.

Atlikimas Traukite štangą tiesiai prie pilvo apačios. Grįžkite į pradinę padėtį.

  • Aistė Gustė Skauda galvą?
  • Кожа их была очень смуглой, во всех движениях проявлялись сила и грация, которые и нравились Элвину, и слегка пугали .
  • Pratimai nugaros raumenims
  • Kaip mesti svorį natūropatiniu būdu
  • Svorio metimo jardiance
  • Но, прежде чем он мог предаться отдыху и обрести покой, ему предстояло принять еще одно решение.

Viso judesio metu galvą laikykite pakėlę, o nugarą tiesią. Nesiūbuokite ir neužsimetinėkite svorio.

Skauda galvą? Pagrindinės priežastys ir greiti būdai padėti sau – ADITI

T-Bar trauka Pagrindinis krūvis tenka viršutinei nugaros raumenų daliai. Pasiruošimas Užsidėkite svorį ant vieno štangos galo, patartina kuo nors prispausti ir kitą galą, kad jis neslidinėtų ir nepakiltu. Apsižerkite štanga ir pasilenkite į priekį kiek galima daugiau, kad liemuo būtų lygiagretus grindims. Šiek tiek sulenkite kelius.

kaip aš galiu nuleisti pečius svorio metimo šventa dvasia

Suimkite štangą abejomis rankomis šalia svorių. Atlikimas Kelkite štangos galą aukštyn rankas lenkdami per alkūnes, kol svoriai palies krūtinės apačią. Nuleiskite štangą į pradinę poziciją. Nenuleiskite štangos iki grindų. Naudodami daug mažų svorių, vietoj vieno didelio jūs padidinsite judesio amplitudę.

Straipsniai

Judesio metu laikykite nugarą tiesią, o galvą pakeltą. Lyno trauka prie pilvo Labiausiai apkraunama apatinė nugaros plačiausiųjų nugaros raumenų dalis bei didieji apvalieji raumenys.

Papildomai apkraunami trapecinis, rombiniai bei deltinių raumenų užpakalinė dalis, žastiniai stipinkaulio raumenys.

Kaip pakeisti būseną, įveikti nerimą, baimę, kaip pakeisti ir valdyti mintis? - Eimantas Venckus

Pasiruošimas Atsisėskite ant platformos šiek tiek sulenktais keliais ir suimkite lyno rankeną. Atlikimas Traukite lyną link juosmens tuo pat metu tiesdami nugarą. Išlenkite pečius atgal ir atkiškite krūtinę į priekį.

Svarbi informacija