Juodųjų serbentų nauda numetus svorio. JUODŲJŲ UOGŲ NAUDA SVEIKATAI

Svetainė neegzistuoja

Pradedame ruošti organizmą rudeniui: juodai pasidabinusios uogos ir jų nauda sveikatai Patalpinta: Sveikatos klubas Rugpjūtis — puikus metas pradėti ruoštis rudens bei žiemos sezonui ir stiprinti savo organizmą papildomomis dozėmis vitaminų.

JUODŲJŲ UOGŲ NAUDA SVEIKATAI

Permainingos vasaros metu sunokusios uogos leis šaltųjų metų sezonų laukti ramiau, o žiemai paruoštos uogienės leis prisiminti vasariškos saulės spindulius. Rugpjūtis — puikus metas pradėti ruoštis rudens bei žiemos sezonui ir stiprinti savo organizmą papildomomis dozėmis vitaminų.

juodųjų serbentų nauda numetus svorio numesti svorio su zija

Vasaros mėnesiai kviečia gyventojus pasiruošti žiemos sezonui, kai šviežios uogos ar daržovės tampa retesniu kiekvieno stalo lankytoju. Po sultingų braškių ar geležimi aprūpinančių žemuogių sezono vasaros pabaigoje turtiname organizmą kitų gamtos gėrybių maistingosiomis medžiagomis.

Juodieji serbentai Serbentų naudą sveikatai žino daugelis, tačiau neverta pamiršti, kad naudos organizmui gali atnešti ne tik šių krūmų uogos, bet ir lapai, naudojami arbatai. Viena vertingiausių uogų — juodieji serbentai, galintys aprūpinti reikiama vitamino C ir P doze. Skaičiuojama, kad šių vitaminų reikiamą dienos normą gauti galima suvalgius vos po 50 g serbentų uogų.

Svetainė neegzistuoja

Uogose esantys pektinai skatina šlapimo išsiskyrimą, gerina miegą, mažina kraujospūdį. Juodieji serbentai taip pat rekomenduojami norint pašalinti iš organizmo sunkiųjų metalų druskas, cholesterolį. Uogose taip pat aptinkama karotino bei įvairių mineralinių medžiagų, papildančių hemoglobino ir geležies kiekį kraujyje. Vis dėlto reikėtų turėti omenyje, kad juodieji serbentai turi kraują tirštinančių savybių, didina kraujo krešumą, todėl vyresnio amžiaus žmonėms siūloma šių uogų valgyti saikingai.

Taip pat su šiomis uogomis reikėtų būti atsargesniems gyventojams, jaučiantiems padidėjusį skrandžio sulčių rūgštingumą.

Svetainė neegzistuoja

Juodose ar tamsiai mėlynose uogose taip pat gausu A ir B grupės vitaminų. Kaip ir juodieji serbentai, gervuogės išskiriamos, kaip turinčios daug vitamino C. Be jau išvardytų medžiagų šiose uogose yra kalio, vario, mangano.

juodųjų serbentų nauda numetus svorio svorio metimas su pkd

Gervuoges valgyti patariama diabetu sergantiems žmonėms ir tiems, kurie nori numesti svorio. Uogas galima valgyti ne tik šviežias, bet ir džiovinti. Pernokusios uogos tinka laisvinti viduriams, neprinokusios — turi atvirkštinį poveikį. Aronijos Mokslininkai yra nustatę, kad kuo tamsesnė uoga, tuo daugiau joje naudingųjų medžiagų — antioksidantų.

Peržiūrų skaičius: Subalansuota, sveika mityba yra neatsiejama sveiko žmogaus organizmo dalis ir ligų profilaktikos elementas, tai sveikos gyvensenos pagrindas, nuo kurio priklauso fizinis ir protinis žmogaus vystymasis, darbingumas, gyvenimo trukmė. Dėl šios priežasties kasdien vertėtų rinktis kuo daugiau augalinės kilmės produktų: vaisių, daržovių, uogų, nes juose gausu, mūsų organizmui naudingų mineralų, mikroelementų ir vitaminų.

Dar vienos iš juodųjų uogų, atnešančių naudos sveikatai — aronijos. Aronijų krūmai naudingi ne tik uogomis, bet ir lapais, kuriuos patartina rinkti iškart po žydėjimo.

kaip umji numetė svorio

Uogos renkamos tik visiškai prinokusios — rudenį. Džiovintas uogas ir lapus galima laikyti iki 2 metų.

Juodieji serbentai – tikra vitaminų superžvaigždė

Vis dėlto uogas galima juodųjų serbentų nauda numetus svorio išlaikyti ir šviežias. Tam reikalinga juodųjų serbentų nauda numetus svorio ir vėsi ne aukštesnė nei 1 laipsnis šilumos aplinka. Taip uogos gali išsilaikyti iki pusmečio.

Šios uogos padeda mažinti cholesterolio kiekį kraujyje, normalizuoja kraujo spaudimą, gerina kraujagyslių elastingumą ir stangrumą. Taip pat šios juodosios uogos stiprina imuninę sistemą.

  • Skinami asiūkliai, aviečių lapai, žemuogių ir mėlynių lapai su uogomis, barkūnai, baltašaknės, takažolės, dilgėlės, notrelės.
  • Kas turėtų valgyti daugiau juodųjų serbentų, o kas – vengti?
  • Biblijos Raštas svorio metimui
  • JUODŲJŲ UOGŲ NAUDA SVEIKATAI - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - taumu.lt

Ypač naudingos — aronijų sultys. Jų rekomenduojama suvartoti po 2 šaukštus per dieną.

  • Sveikatos Patarimai | Liaudies Medicina | Puslapis 44 | taumu.lt Naujienos
  • Uogų dieta: ką reikia žinoti | taumu.lt
  • Pradedame ruošti organizmą rudeniui: juodai pasidabinusios uogos ir jų nauda sveikatai
  • Prinokę ir žali bananai turi skirtingą poveikį sveikatai: ką reikia žinoti?
  • Kaip sudeginu pilvo riebalus
  • Les mills riebalų deginimas
  • Kaip iš tikrųjų prarasti kūno riebalus

Nereikėtų pamiršti, kad šios uogos gali pagerinti virškinimą, tačiau kartu didina rūgštingumą. Šilkmedžio uogos Priklausomai nuo rūšies, šilkmedžiai gali dovanoti baltas, raudonas arba juodas uogas.

Juodosiose šilkmedžių uogose gausu B grupės riebalų nuostolių operacijos, vitamino K, angliavandenių gliukozės, fruktozėsaskorbo rūgšties. Tarp naudingųjų savybių taip pat įvardijami taninai ir pektinas, kalis, kalcis. Valgant šias uogas vertėtų atkreipti dėmesį, kad jų poveikis organizmui gali skirtis nuo uogų prinokimo lygio.

Pradedame ruošti organizmą rudeniui: juodai pasidabinusios uogos ir jų nauda sveikatai

Pavyzdžiui, neprinokusios uogos gali padėti sustabdyti viduriavimą, tačiau jei uogos prinokę ar net pernokę, jos gali padėti palengvinti vidurių užkietėjimą. Vis dėlto per daug smalyžiauti šilkmedžio uogomis dėl didelio cukraus kiekio nerekomenduojama žmonėms, turintiems cukrinį diabetą. Šeivamedžio uogos Šeivamedžio uogos subręsta derliaus nuėmimui rugpjūčio-rugsėjo mėnesiais. Rekomenduojama vaisius pirmiausiai apvytinti ir tuomet džiovinti laipsnių temperatūroje.

Kaip ir kitos anksčiau minėtos juodos uogos, šios yra taip pat geras vitamino C šaltinis.

Uogų dieta: ką reikia žinoti

Be to, šeivamedžio vaisiuose randama ir kartino. Šiose uogose randama medžiagų, turinčių antivirusinių, uždegimą mažinančių, savybių. Iš šeivamedžio uogų gaminami sirupai, naudojami gelbėtis nuo vidurių užkietėjimo, sąnarių skausmų, kosulio, peršalimo.

Svarbi informacija