Judėti, norint numesti svorio. Pagrindiniai svorio metimo principai

Pagrindiniai svorio metimo principai

Atsakymai į tai kaip numesti svorio? Kaip sudeginti daugiau riebalų?

Publikuotas lapkričio 3 Niekas neprieštaraus, kad norint numesti svorio, reikia mažiau valgyti ir daugiau judėti. Bet ar žinote, kaip sulieknėti valgant?

Kaip sveikai numesti svorio?

Tačiau kas jei numesti puse kilogramo per mėnesį Jums judėti per mažai? Sulieknėti norite gerokai greičiau?

judėti, norint numesti svorio 8 kg svorio metimas

Pašalinote iš savo raciono saldumynus ir gaiviuosius gėrimus bei sportuojate kelis kartus per savaitę. Jūs pasieksite dvigubai geresnių rezultatų, jei tai darydami, laikysitės dar ir šių taisyklių.

Ką daryti norint numesti svorio?

Gerkite daugiau vandens, ypač prieš maistą Visi žino, kad vanduo mums yra būtinas. Tačiau nedaugelis suvokia tikrąją jo svarbą. Daugelis žmonių gyvena nuolatinėje lengvos dehidratacijos būsenoje, kuri lemia energijos trūkumą ir svorio augimą.

Tam, kad gerai jaustumėtės ir efektyviai degintumėte riebalus, turite išgerti mažiausiai 2 norint numesti svorio vandens per dienąmažiausiai po stiklinę prieš kiekvieną valgį ir tada, kai jaučiate energijos stygių.

Kaip sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį?

Svarbu įsidėmėti, kad turite gerti gryną vandenį — ne gaiviuosius gėrimus, kavą ar sultis. Esant reikalui, galite paskaninti vandenį agurko ar vaisiaus griežinėliu.

palaimos riebalų degintojas 1- oji forma

Ilgiau kramtykite Viena populiariausių teorijų teigia, kad lėtesnis valgymas gali padėti žmonėms sulieknėti. Mūsų smegenims reikia laiko, kol jos gauna impulsą, kad organizmas jau pasisotino.

judėti, norint numesti svorio svorio prarasti veiksmingas

Kadangi šis impulsas į smegenis patenka ne norint numesti svorio, valgydami greitai, suvalgome daugiau negu mums iš tiesų reikėtų. Mitybos ekspertai, tokie kaip XX amžiaus pradžios dietologė Horace Fletcher, jau seniai teigė, kad lėtesnis valgymas lemia tai, kad suvalgome mažesnį kiekį gali judėti padėti numesti svorio. Paskutinis kinų atliktas tyrimas patvirtino šią teoriją: jis parodė, kad nutukę žmonės valgo gerokai greičiau negu liekni.

Tyrimas atskleidė, kad žmonės, kurie kiekvieną kąsnį sukramtė 40 kartų, numetė 12 procentų daugiau svorio negu tie, kurie judėti kąsnį kramtė tiktai 15 kartų.

  • Svorio netekimas ideali norma
  • Numesti svorio ne taip sunku, kaip gali atrodyti | taumu.lt
  • 5 mitybos patarimai, kaip sulieknėti valgant - taumu.lt
  • Kiek reikia judėti? | taumu.lt
  • Trenerė V. Bražaitė: yra 3 pagrindinės taisyklės, jei norite numesti svorio | taumu.lt
  • Dietos Numesti svorio ne taip sunku, kaip gali atrodyti Antsvoris bei nutukimas — vienas didžiausių ojo amžiaus sveikatos iššūkių.

Jeigu norite numesti svorio, prižadėkite sau kiekvieną kąsnį sukramtyti mažiausiai 20 kartų, tada kiekvieną savaitę padidinkite šį skaičių dar 5 papildomais kartais. Pasivaikščiokite po kiekvieno valgio Atrodo, kad vaikščiojimas nė iš tolo neprilygsta sportui treniruoklių salėje.

Tačiau neapsigaukite, pasivaikščiojimas po valgio yra vienas iš labai svarbių svorio metimo norint numesti svorio.

riebalus deginančios kojinės lieknas lieknas

Taip, vaikščiojimas tikrai nėra geriausias būdas sportuoti ir jo negalime lyginti su rimtomis sporto treniruotėmis. Tačiau netgi lengvas pasivaikščiojimas po valgio aktyvuoja Jūsų GLUT-4 receptorius, kurie skatina raumenis absorbuoti gliukozę, kurią ką tik gavote su maistu.

  • Pagrindiniai svorio metimo principai
  • Riebalus deginanti plyometrija

Tai taip pat neleidžia pakilti Jūsų insulino lygiui, kas paprastai nutinka pavalgius, bet nejudant. Taigi po kiekvieno valgio pasivaikščiokite bent 10 minučių. Savo mitybą papildykite citrinų sultimis, medumi ir cinamonu Yra žinoma, kad sveiką maistą organizmas yra linkęs pasisavinti gerokai lėčiau negu greitąjį maistą.

Pavyzdžiui, vaisvandeniai yra suvirškinami labai greitai.

5 mitybos patarimai, kaip sulieknėti valgant

Laimei, yra būdas priversti jūsų organizmą maistą pasisavinti gerokai lėčiau. Į savo mitybą įtraukę citrinų sultis ir cinamoną, sulėtinsite maisto patekimą iš skrandžio į žarnyną, o tai padės jūsų organizmui kontroliuoti insulino išsiskyrimą ir cukraus kiekį kraujyje.

Cukraus pakeitimas medumi taip pat padės reguliuoti cukraus kiekį kraujyje, todėl, kad medus yra įsisavinamas gerokai lėčiau negu cukrus.

Sekite, ką valgote Daugumai norint numesti svorio netrūksta žinių apie tai, ką jie turėtų ir ko neturėtų valgyti.

Kaip numesti svorio?

Jie žino apie veiksmingas dietas, tačiau jų nesilaiko. Dažniausiai ne tam tikro produkto atsisakymas ar įtraukimas lemia dietos sėkmę, svarbiausia yra sąmoningumas ir atskaitomybė sau.

Todėl svarbu nuolat save stebėti ir fiksuoti, ar dietos laikotės iš tikrųjų sąžiningai.

Žukauskaitės nuotr. Viktė Bražaitė 26 m.

Siekdami kontroliuoti savo mitybą, veskite maisto žurnalą, kuriame rašykite viską, ką suvalgote. Taip skirsite daugiau dėmesio savo mitybai norint numesti svorio jausitės įsipareigoję valgyti sveikiau.

Svarbi informacija