Šiaurės vista svorio metimas

Ką valgyti vakarienei, kad sulieknėtum? – taumu.lt

Pratt svorio Pyk teigia, kad XXI amžiaus gyvenimo būdas suprogramuoja mus nutukimui. Mes išnaudojame kiekvieną dienos sekundę mėgindami pasiekti savo tikslus ir nuolat jaudinamės, kad mums trūksta laiko.

Paranormal.lt

Kaip stresas virsta rubuiliu pilvuku? Kai jaučiame stresą, mūsų smegenys išskiria chemikalus, kurie padeda organizmui teigiamai reaguoti į stresą. Vienas iš šių chemikalų, kortizolis, arba streso hormonas, yra galingas apetito skatintojas. Ir ko gi mes trokštame, kai patiriame stresą? Saldainių, ledų, piragėlių, bulvių traškučių ir t. Šiame maiste gausu angliavandenių ir riebalų, kurie turi daug kalorijų, reaguojančių į stresą. Tačiau kai tai vyksta diena po dienos, jie tampa toksiški ir didėja mūsų svoris.

padėk man deginti riebalus

Pyk atrado, kad papildomos kalorijos, suvartojamos kortizolio apetito skatintojo dėka, yra paverčiamos riebalų atsargomis, kurios kaupiasi vienoje kūno vietoje — ties juosmeniu.

Riebalų atsargos pilvo srityje yra siejamos su širdies ligomis, diabetu, aukštu kraujo spaudimu, širdies smūgiu ir vėžiu.

pradedantiesiems riebalų deginimo vadovas

Didėjančios juosmens apimtys nėra tik tuštybės problema. Tai - pavojus jūsų gyvybei! Norint išvengti toksiškų kilogramų, dr.

Dieta „ABS“

Pyk pataria organizme išlaikyti kortizolį žemiau apetitą stimuliuojančio slenksčio. Dešimt paprastų strateginių žingsnių planuojant mitybą ir laiką gali sustabdyti toksišką svorio augimą. Štai ką rekomenduoja dr.

Svorio metimas. Storuliai. Riebalų deginimas.

Pyk: Dešimt žingsnių, padedančių išvengti svorio didėjimo, kuriuos turėtų žinoti kiekvienas: 1. Būtinai iki 9 val. Praėjus maždaug 3 valandoms po pusryčių suvalgykite nedidelį užkandį. Tai neleis jums persivalgyti per priešpiečius.

kaip mesti svorį ir valgyti desertą

Pasiūlymas: gabalėlis vaisiaus, nedidelis indelis neriebaus jogurto, neriebus ožkos pieno sūris, gabalėlis ar du neriebaus plėšomo sūrio lazdelių. Pasistenkite pietauti ne vėliau kaip Pietus turėtų sudaryti sveikai subalansuotas patiekalas iš aukštos kokybės produktų, kuriuose būtų stresą mažinantys baltymai, riebalai ir angliavandeniai. Tai taip pat yra laikas, kai dažniausiai persivalgoma, o jūs prisikemšate saldainių arba greitų energijos skatintojų.

Vietoj to suvalgykite ką nors, kas šiaurės vista svorio metimas aprūpintų aukštos kokybės žemo streso energija. Idealiai tinka baltymų ir angliavandenių deriniai, tokie kaip neriebus jogurtas ar kaimiškas šiaurės vista svorio metimas su vaisiais.

šiaurės vista svorio metimas

Vakarieniauti reikėtų tarp 18 ir Jos metu patartina suvalgyti salotų ar sriubos, daržovių ir baltymų šaltinį, tokį kaip vištiena, liesa mėsa, žuvis, ankštiniai augalai. Desertui galima suvalgyti vaisių salotų. Pasistenkite užbaigti vakarienę iki 20 val. Atminkite, kad kortizonas ir jūsų polinkis nesąmoningai persivalgyti link vidurnakčio didėja. Moterims, kurioms per 40, nebereikalingi sudėtiniai angliavandeniai makaronai, duona, bulvės ir ryžiai po 17 val.

Stresas moterims neleidžia atsikratyti svorio | taumu.lt

Šie maisto produktai yra galingi kuro šaltiniai ir juos turėtumėte vartoti saikingai, daugiausia dienos metu. Vakarienės metu jais kartais galima pasimėgauti kaip desertu kartą ar du per savaitę, mažomis porcijomis.

Jūsų tikslas — vakarienės metu susilaikyti nuo tirštų kalorijų, gaunamų iš sudėtinių angliavandenių.

šiaurės vista svorio metimas noriu, kad ji numestų svorio

Šis maistas, kuris kadaise buvo laikomas pagrindiniu patiekalu, dabar turėtų tapti nedažnu prizu už gerą mitybą. Atsikratykite savo virtuvėje visų neriebių desertų ir užkandžių. Juose gausu nekokybiškų aukšto stresingumo rafinuoto cukraus. Tipinės restorano porcijos yra vyriško dydžio. Priešpiečių metu moterims patariama suvalgyti tik pusę restorano angliavandenių porcijos, o per vakarienę vengti jų visiškai.

Priešpiečių metu galite suvalgyti riekę duonos. Atminkite: kuo vėliau valgysite sudėtinius angliavandenius, tuo daugiau svorio priaugsite. Visos dienos metu gerkite daug vandens. Dažnai, kai galvojame, kad esame alkani, paprasčiausiai esame ištroškę. Per dieną reikėtų išgerti ne mažiau kaip 2 litrus vandens. Pagal užsienio spaudą.

Svarbi informacija