Geros išrūgos svorio metimui

geros išrūgos svorio metimui

Maistinė informacija

Taigi, darsyk pakartosime, kad baltymai yra maistinė medžiaga, be kurios žmogus neišgyventų. Baltymų yra kiekvienoje organizmo ląstelėje. Baltymų kokteilis ©  Shutterstock Vartoti baltymus paprastai geros išrūgos svorio metimui papildus kai kurie žmonės apsisprendžia siekdami užsiauginti raumenisnumesti svorio ir maksimaliai padidinti treniruočių efektyvumą, t.

Radosi įrodymų, patvirtinančių, kad tuo atveju, jei žmogus reguliariai sportuoja, papildomas baltymų vartojimas išties spartina raumenų augimą ir didina fizinį pajėgumą.

Pusryčių receptas sportuojantiems ir metantiems svorį

Visgi dėl to, koks baltymų kiekis yra būtinas, kada reikėtų juos vartoti, taip pat ar būtini jų papildai tarkim, baltyminiai kokteiliailig šiolei kyla daug debatų. Linkstama manyti, kad žmonėms, kurie intensyviai sportuoja, atsižvelgiant į geros išrūgos svorio metimui tikslą, kasdien derėtų gauti nežymiai normą viršijančią baltymų dozę.

Vis dėlto ne kiekvienas turi rinktis baltymų gausų racioną. Tarkim, asmuo, sveriantis maždaug 70 kilogramų, per dieną turi suvartoti apie 56 gramus baltymų. O štai tiems, kurie norėtų pasijusti tvirtesni ir sveikesni, pasipuikuoti išryškėjusiais raumenimis ir mažiau nuvargti per treniruotes, specialistai rekomenduoja kasdien suvartoti tiek baltymų, kad kiekvienam kūno kilogramui tektų po 1,4—2 gramus.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Vadinasi, 70 kilogramų sveriantis žmogus baltymų turėtų gauti 98— gramų. Tokio kiekio, esą, turėtų pakakti, kad sparčiai gytų treniruojantis įvykstantys audinių pažeidimai ir pavyktų per trumpą laiką atsigauti po treniruotės.

Kilojant svarmenis ir vartojant baltymus stimuliuojama vadinamoji raumenų baltymų sintezė. Tai natūralus procesas, kuriam vykstant vietoj treniruojantis pažeistų audinių užauga nauji raumenys. Manoma, kad, vartojant baltymus prieš treniruotę ir po jos, raumenų baltymų sintezės poveikis sustiprėja.

Kaip tik todėl gerti baltyminius koktelius tuoj pat po treniruotės tapo visiška norma.

Geriausi pusryčiai norintiems sulieknėti

Tik ar išties jie būtini? Optimalus poveikis raumenims Mokslininkai be paliovos diskutuoja, kiek geros išrūgos svorio metimui reikėtų suvartoti vienu ypu.

  1. Įsigykite „Impact Diet“ išrūgas | Svorio mažinimas | MYPROTEIN™
  2. Riebalų praradimas teisingu būdu
  3. Numesti svorio atsisakyti cukraus

Daugelio įsitikinimu, 20—25 gramai baltymų kaip tik tiek esama dozavimo samtelyje baltymų miltelių arba gramų liesos vištos krūtinėlės yra optimalus kiekis, užtikrinantis maksimalų raumenų baltymų sintezės efektyvumą. Baltymų kokteilis ©  Shutterstock Manoma, kad šią dozę viršijantys baltymai naudojami kaip energijos šaltinis arba pašalinai geros išrūgos svorio metimui šlapimu. Ribą, kurią pasiekus raumenų baltymų sintezė laikoma maksimaliai efektyvia, galima pavadinti optimalaus poveikio raumenims tašku.

Dar svarbu atminti, kad raumenų baltymų sintezė spartinama riebalų degintojas mneniq 90— minučių po baltymų pavartojimo, o vėliau vėl normalizuojama. Šio dėsningumo nesutrikdo net amino rūgštys, niekur nedingstančios iš kraujo ir nenustojančios stimuliuoti baltymų sintezės. Pateikti duomenys verčia manyti, kad per kartą raumenys pajėgūs pasisavinti ribotą kiekį baltymų, be to, darosi akivaizdu, kad amino rūgščių kiekis iki kito valgymo turi sumažėti iki bazinio lygio.

  • Glikomakro baltymai GMP yra vieni iš tų, kurie atlieka labai svarbų vaidmenį slopinant jūsų apetitą.
  • Kokie yra geriausi natūralūs riebalų degintojai
  • Ką apie baltymus turi žinoti sportuojantys: įsišaknijęs vienas mitas - DELFI Mokslas
  • Ne visuomenės, ne vietinės kebabinės, bet TAVO.
  • Snoof kūnas plonas

Kad taip yra, buvo pastebėta tiriant išrūgų baltymų sukeliamas reakcijas. Išrūgų baltymai unikalūs tuo, kad su jais gaunamos amino rūgštys greitai patenka į kraują ir jų lygis netrukus pakyla, margaret m lieknėjimo kelnaitės juoda tik trumpam. Dėl šios priežasties išrūgos kartais prilyginamos staigaus poveikio baltymams.

Tyrimai taip pat parodė, kad pieno baltymai t. Taip yra todėl, kad amino rūgštys išsiskiria lėčiau.

RIEBALŲ DEGINIMO PROGRAMA MOTERIMS

Taigi, hipotezė, skelbianti, kad pavartojus baltymų tam tikru momentu prasideda trumpalaikis optimalaus poveikio raumenims etapas, ima kelti abejonių. Gali būti, kad pirmiau aptartas optimalus poveikis raumenims, įvyksta tik tada, kai pavartojama išrūgų baltymų, nes jie išskirtinai sparčiai absorbuojami.

Nors pavartojus 20 gramų viršijančią vienetinę baltymų porciją amino rūgščių oksidacija amino rūgščių skilimas virstant energijos šaltiniu suintensyvėja, kad taip įvyktų, reikia geros išrūgos svorio metimui tik konkretaus tipo baltymus. Įsitikinimas, geros išrūgos svorio metimui per kartą reikia suvartoti daugiau nei 20 gramų baltymų, suvis nėra nepagrįstas, ypač jei vartojami produktai geros išrūgos svorio metimui perdirbti ir, užuot be perstojo gurkšnojęs baltyminius koktelius, žmogus renkasi visavertį maistą.

Baltymai ©  Shutterstock Remiantis specialistų pateiktomis rekomendacijomis, daugelis žmonių per vieną valgymą turėtų suvartoti tiek baltymų, kad kiekvienam kūno kilogramui tektų po 0,25 gramo, kitaip sakant, 20—40 gramų.

geriausi svorio metimo rezultatai per mėnesį svorio netekimas toksinų riebalų

Toks kiekis šiek tiek viršija normą, būtiną raumenų baltymų sintezei stimuliuoti. Vis dėlto raumenų auginimas, aišku, nėra vienintelė priežastis, dėl kurios reikia vartoti baltymus.

geros išrūgos svorio metimui ar uogos padeda numesti svorio

Įrodyta, kad į kalorijų ribojimu pagrįstą racioną integruoti baltymų papildai spartina lieknėjimo procesą. Išrūgų baltymai suaktyvina apetitą mažinančių ir sotumo geros išrūgos svorio metimui didinančių hormonų išsiskyrimą, todėl jų pavartojęs žmogus pasijunta sotus ir neima chaotiškai užkandžiauti.

Išrūgų baltymų papildai padeda neprarasti raumenų masės, jei žmogus laikosi lieknėjimo programos, ir mažina medžiagų apykaitos sutrikimų tikimybę. Verta geros išrūgos svorio metimui, kad baltymų gausus mitybos racionas, į kurį neįtraukta baltymų papildų, yra toks pat efektyvus kaip ir šių papildų vartojimas.

Tai tiesiog gali reikšti, kad visus baltymų papildų pranašumus galima geros išrūgos svorio metimui į vartojimo paprastumą ir patogumą. Apskritai, siekiant numesti svorio, baltymų gausūs mitybos planai gali pasiteisinti labiau nei baltymų papildų įtraukimas į mitybos racioną. Gal nuskambės neįtikėtinai, tačiau daugeliu rekomendacijų, teikiamų raumenų apimtimi besirūpinantiems piliečiams, galima vadovautis ir tada, kai norima numesti svorio.

Dienos norma — 1,2—1,6 gramo baltymų kiekvienam kūno kilogramui, o vienkartinė norma — 25—30 gramų baltymų. Tai yra gairės, kurioms pritaria mokslininkai, ir jos nekinta, nesvarbu, kuriuo keliu baltymai patenka į organizmą — su maisto produktais, ar su papildais. Tad vis dėlto — ar iš tiesų privalome vartoti baltymų papildusjei norime džiaugtis tvirtu kūnu ir puikia sveikata?

kaip skubiai numesti svorio

Veikiausiai ne — bent jau tuo atveju, jei būtiną baltymų kiekį pavyksta užsitikrinti vartojant sveiką maistą. Visgi jei baltymų papildus laikote patogia alternatyva, jokios žalos patirti neturėtumėte.

kaip numesti svorio su idealia forma

Svarbi informacija