Dešimties svorio metimo patarimų. Pagrindiniai svorio metimo principai

dešimties svorio metimo patarimų

poveikis svorio netekimas erekcijos disfunkcija kaip įkvėpti save mesti svorį

Svorio metimas dažniausiai reikalauja daug atsidavimo, disciplinos ir prakaito, bet, net jei ir nenorite praleisti vakarų bėgiodami ar skaičiuodami kalorijas, yra daug paprastesnių būdų, kaip lengvai atsisveikinti su nepageidaujamais skaičiukais.

Štai dešimt patarimų, kaip galite numesti svorio be apsilankymo sporto salėje ar griežtos dietos.

Per 2 savaites - minus 10 kg

Gera dienos pradžia — su stikline vandens: turbūt ne kartą teko girdėti, kad šilto vandens stiklinė su citrina ne tik greičiau pažadins organizmą, bet ir užpildys skrandį ir valgyti norėsis mažiau. Desertui — juodasis šokoladas: jei esate užkietėję smaližiai, drastiškas saldumynų atsisakymas gali tik pakenkti jūsų organizmui. Jei įprastą saldų užkandį, tarkime, sausainius, pakeistumėte kokybišku juoduoju šokoladu, ne tik patenkintumėte savo cukraus poreikį, bet ir nepakenktumėte kūno linijoms.

Viena iš priežasčių, dėl kurios mesti svorį yra tokia sunki užduotis, yra plynaukštės efektas. Tai reiškinys, kai svoris nustoja mažėti nepaisant visų pastangų. Žinoma, kai nėra jokios pažangos, žmonės nusivilia ir linkę nustoti vadovautis sveika gyvensena.

Iš pradžių juodasis šokoladas gali pasirodyti kartus ir visai neskanus, tačiau tuomet jums jo norėsis ne tiek daug ir nesijausite kalti suvalgę per daug. Stebėkite savo porcijas: paprastas triukas dešimties svorio metimo patarimų įprastą porciją dalyti per pusę arba dėti maistą į mažesnę lėkštutę.

Jei turite maisto likučių, sudėkite juos į šaldytuvą, kad vakare nekiltų noras paskanauti dar vienos porcijos iš puodo ar keptuvės. Daugiau judėkite: jeigu jūsų tikslas yra numesti kelis kilogramus, aktyviai lankytis sporto salėje nėra būtina.

riebalų deginimo kvapas svorio stovyklos naujojoje Zelandijoje

Rinkitės laiptus vietoj lifto, jei iš darbo ar paskaitų važiuojate autobusu, išlipkite anksčiau, nei reikia, ir kelias stoteles pasivaikščiokite. Šiltuoju metų laiku nesėdėkite namuose — keliaukite prie vandens telkinio, važinėkitės dviračiu, sparčiai žingsniuokite.

dešimties svorio metimo patarimų

Smagus užsiėmimas — šokinėjimas su šokdyne. Taip populiari dainininkė Katy Perry palaiko dailią kūno formą! Negerkite savo kalorijų: galite atsisakyti nesveiko maisto, tačiau rezultatai nebus tokie efektyvūs, jei ir toliau gersite gazuotus gėrimus, sultis iš pakelio ar dažnai mėgausitės vyno taure su vakariene.

kūno en tinka riebalų deginimas deginti riebalus tyrimas

Paskaninkite vandenį braškėmis, citrinomis, mėtomis, agurkais ir nešiokitės jį su savimi! Per ilgai nebadaukite: nedidelis alkio jausmas — dešimties svorio metimo patarimų, tačiau badavimas, kai visą dieną nevalgote ir prisikemšate vakare, yra labai nesveika.

Sulieknėti norite pakoregavę vien tik mitybą: Sujeta įspėja, kuo rizikuojate taip darydami   21 Metant svorį, nori nenori tenka grįžti prie suvartotų ir sudegintų kalorijų santykio: suvartokite mažiau nei sudeginate ir sulieknėsite. Laikantis dietos, kurią sudaro nedaug angliavandenių turintys maisto produktai, galima greitai numesti perteklinį vandens svorį, tačiau jos laikytis nerekomenduojama.

Įsimeskite užkandžių į rankinuką — vaisių, riešutų maišelį, dešimties svorio metimo patarimų, kad nepakenktumėte savo organizmui. Užkandžiaukite sveikai: venkite užkandžių, kuriuose pilna tuščių kalorijų traškučių, krekeriųrinkitės tokį maistą, kuriame gausu baltymų ir maistinių skaidulų.

30 patarimų, kaip numesti svorio - DELFI Gyvenimas

Pavyzdžiui, pasukos su vaisiais ir sėklomis, dribsniai. Valgykite lengvą, ankstyvą vakarienę: vakare stenkitės valgyti tokį maistą, kuris sudarytų maždaug 25 procentus dienos kalorijų normos ir darykite tai maždaug 2—3 valandas prieš miegą.

kaip numesti riebalus ant liemens padėk man numesti svorio per savaitę

Per didelis kiekis maisto vėlyvą vakarą gali sukelti virškinimo ir miego problemų. Išsimiegokite: jeigu miegoti keliaujate tada, kai kiti ruošiasi keltis į darbą — stenkitės pakeisti miego režimą. Miego trūkumas gali lemti persivalgymą dienos metu ir energijos trūkumą tada, kai turite atlikti svarbiausius protinius ir fizinius darbus.

Pagrindiniai svorio metimo principai 4. Galimi tik du variantai — arba priimti save toks koks esate, arba išmokstate kaip tinkamai juo atsikratyti. Kaip numesti svorio? Prieš pradėdami svorio metimo programą, turėtumėte žinoti 2 pagrindinius faktus: 1. Svorio metimas priklauso nuo energijos balanso.

Stenkitės išmiegoti 7—9 valandas kiekvieną naktį ir dienos darbus baigti iki 22 valandos. Rodyti komentarus.

  • Natūralus riebalų degintojas namuose
  • Svorio metimo simptomų tikrintojas

Svarbi informacija