Daugiau judama svorio metimui, Gydytojų giriama šarminamoji dieta – svoris mažėja nesikankinant

daugiau judama svorio metimui

Aš labai rekomenduoju ją tiems, kurie nori numesti svorio. Ir kas yra šarminamoji dieta?

daugiau judama svorio metimui

Victoria Beckham paskelbė, kad už liekną figūrą ir gerą sveikatą dėkinga būtent šarminamajai dietai. Kadangi ta dieta tapo labai populiari tarp Holivudo žvaigždžių labiausiai dėl svorio metimoprasidėjo diskusijos ir dėl dietos, ir dėl rūgščių ir šarmų balanso.

Kalbant apie rūgščių ir šarmų balansą, reikia atkreipti dėmesį, kad pirmiausia tai — pusiausvyra. Mes šį balansą organizme matuojame pH — vandenilio jonų koncentracija tirpale. Matuojama tarp 0 ir 14, kur 7 pH yra neutralus tirpalas, mažiau nei 7 pH — rūgštinis kuo mažesnis, tuo labiau rūgštinisdaugiau nei daugiau judama svorio metimui pH — šarminis kuo didesnis, tuo labiau šarminis.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Kraujo tyrimas parodo kraujo pH, jis šiek tiek šarminis, norma — 7,35—7,45 pH. Bet reikia žinoti, kad kraujo pH visada, išskyrus labai sunkias ligas, normalus. O įvairių organų, audinių pH labai skirtingas.

Pavyzdžiui, šlapimas daugiau rūgštus, skrandžio sultys labai rūgščios — 1,5 pH. Moterų makštis turi būti rūgštinė, kad apsisaugotų nuo bakterijų, oda yra rūgšti. Kasa ir skrandis yra vienas šalia kito, be skrandžio sultys labai rūgštinės, kasos — šarminės ir labai šarminės.

Spirulina Lieknėjimui - Ar padeda mesti svorį? - Powdi

Noriu pabrėžti, kad organizmui reikalingos ir rūgštys, ir šarmai, bet svarbiausia — pusiausvyra. O jeigu jis dešimtąja dalimi didesnis arba mažesnis? Jis gali būti truputėlį daugiau šarminis ar truputėlį mažiau šarminis, bet visada atitiks normą. Jei pH yra mažesnis nei 7, žmogus praranda sąmonę, jei 7,7 — miršta.

Daugiau judama svorio metimui ir šarmų pusiausvyra mums svarbi, nes organizmui galime patys padėti, kad jam būtų ne taip sunku dirbti, kad daugiau judama svorio metimui ir kiti organai nebūtų perkrauti.

Daugiau judama svorio metimui svarbiausių kraujo pH reguliatorių ir apskritai viso organizmo rūgštingumo ir šarmingumo reguliatorių yra kvėpavimas. Tai — balansas tarp deguonies ir anglies dvideginio. Kvėpavimas visada šarmina.

Norint atsikratyti nepageidaujamų kilogramų, pirmiausia reikia nepamiršti, kad tai būtina daryti sveikai, kitaip su antsvoriu galima netekti ir brangios sveikatos. Pagrindinė sveiko gyvenimo taisyklė — nuosekli, reguliari mityba 5 kartus per dieną, derinama su fiziniu aktyvumu. Keli patarimai, kaip numesti svorio Svarbiausia — nepersivalgyti. Norint numesti svorį, visada turi būti jaučiamas nedidelis alkis; Valgyti kuo liesesnius produktus — vietoje gyvulinių riebalų geriau rinktis aliejų, bet ir jį vartoti saikingai, mėsą valgyti liesą vietoje kiaulienos — jautieną, triušieną, vištieną tik be odelėspieną ir daugiau judama svorio metimui produktus — kuo mažesnio riebumo; Valgyti kuo mažiau saldumynų ir cukraus; Dienos racioną kuo labiau papildyti šviežiomis daržovėmis ir vaisiais, kadangi juose gausu vitaminų, mineralinių medžiagų ir maistinių skaidulų, kurios padeda iš organizmo pašalinti riebalus; Vengti druskos ir aštrių prieskonių, nes jie žadina apetitą, o norint numesti svorio labai svarbu kontroliuoti suvalgomo maisto kiekį; Apriboti alkoholio ir kofeino vartojimą; Geriausia valgyti nedidelėmis porcijomis, bet dažnai, taip nuslopinant apetitą; Valgyti lėtai ir gerai kramtant maistą; Suvalgius pirmą patiekalą, palaukti 10 — 15 minučių. Tuomet antro patiekalo jau norėsis mažiau; Valgyti kuo ilgiau — bent 20 — 30 minučių net tiesiog užkandžiaujant ; Gerti daug skysčių tik ne gazuotų gėrimųypač paprasto geriamojo vandens.

Kitas reguliatorius — inkstai. Jei kraujyje kaupiasi per daug rūgščių, jas pašaliname su šlapimu, todėl šlapimas rūgštus. Jei šlapimas labiau rūgštus, tai rodo, kad inkstai gerai dirba.

daugiau judama svorio metimui

Rūgštys kraujyje taip pat gali būti blokuojamos kalciu ir kitais mineralais. Jos išsiskiria respiracijos kvėpavimometabolizmo, ląstelių atsinaujinimo, organų darbo metu, judant ir t.

Gydytojų giriama šarminamoji dieta – svoris mažėja nesikankinant

Kai dieta daugiau rūgštinė, rūgščių kiekis daugiau judama svorio metimui dar labiau padidėja ir inkstai kartais nesugeba jų pašalinti ypač tai būdinga vyresniame amžiujetodėl rūgštinės atlieka lieka kraujyje ir audiniuose, ilgainiui kietėja, o atliekų perteklius paverčiamas kietomis sankaupomis.

Jos ima kauptis įvairiuose audiniuose, raumenyse, sąnariuose. Jei rūgščių kiekis padidėja ir trūksta mineralų, reguliuojant kraujo pH, bus paimti mineralai iš nagų, plaukų, odos, jei trūks — iš dantų, jei dar trūks — iš daugiau judama svorio metimui. Dar reikia pridėti, kad daugiau judama svorio metimui rūgštinimo prisideda modernus gyvenimo būdas: uždara patalpa, gryno oro, judėjimo stoka, rūgštinėmis atliekomis užteršta aplinka.

Kaip numesti svorio: pirmi žingsniai

Įtampa, stresas, pyktis ir visos negatyvios emocijos įrodyta mokslininkų rūgština organizmą. Prie pH tinkamo balanso prisideda mūsų gyvenimo būdas ir lėkštės turinys.

Koks tas lėkštės turinys turėtų būti? Kalbant apie saldumynus, visi bičių produktai šarmina.

uvm svorio metimas pašalinti riebalų padažą

Galima daugiau judama svorio metimui agavų, rudųjų ryžių sirupą. Žinoma, jais piktnaudžiauti negalima, nes jie vis tiek turi cukraus, bet tai natūralūs saldikliai, ir kartais, kai labai norisi saldžiai, galima. Absoliučiai visos daržovės, ypač žaliosios, turi šarminančių mineralų magnio ir kt. Puikiai šarmina morkos, salierai, imbierai, svogūnai, špinatai ir kopūstinės daržovės. Taip pat — vaisiai ir uogos: ypač juodieji serbentai, obuoliai, melionai, arbūzai, papajos, datulės, mangai, citrinos, vynuogės, abrikosai, kiviai, apelsinai, granatai.

Įdomus saldus produktas — razinos. Jos saldžios, bet atlikti tyrimai parodė, kad galutiniame procese jos yra šarminės.

Jūros druska turtinga mineralų, prieskoninės žolelės, ypač sidabražolė, cinamonas, garstyčios. Iš arbatų geriau rinktis žaliąją ir baltąją. Kitos arbatos turi rūgštinamąjį poveikį.

  • Gydytojų giriama šarminamoji dieta – svoris mažėja nesikankinant - DELFI Sveikata
  • Unitedhealthcare svorio metimo rinkinys
  • Rezultatai prarasti svorio
  • Mažai riebalų deginimas
  • Negali atrodyti, kad praranda riebalus
  • Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT

Bet visada reikia pusiausvyros — turi būti visko. O kokie yra ne tokie daugiau judama svorio metimui arba apskritai nesveiki? Labai rūgština fermentuoti sūriai, balta duona, balti ryžiai. Bet vėl noriu sugrįžti prie pusiausvyros. Proteinai būtini organizmui, tik tais produktais, kurie labai rūgština, nereikėtų piktnaudžiauti.

Draugaukime FB!

Pavyzdžiui, mėsą galima valgyti kartą per dieną ar kas antrą dieną, galima pakeisti žuvimi, augaliniais proteinais ir t. Įdomu, kad produktai, kurių reikėtų vengti, yra ir riešutai, išskyrus migdolus, kokoso riešutus ir kaštonus. Visi grūdai, išskyrus grikius ir soras, rūgština. Bet viso grūdo patiekalai yra sveikas maistas, jokiu būdu negalima jų atsisakyti.

Rafinuotas cukrus — didžiausias nuodas. O pieninis šokoladas turi oksalinės rūgšties, kuri labai skatina akmenų formavimąsi inkstuose. To išvengsite, jei vartosite juodąjį šokoladą. Vynas, alus, spiritas, dirbtinis actas, kava, arbata išskyrus baltąją ir žaliąjąvisi gazuoti gėrimai, sultys su dirbtiniais saldikliais, majonezas, apdorotas maistas, praktiškai visi cheminiai daugiau judama svorio metimui — visa tai mums netinka.

Beje, rabarbarai, bruknės, spanguolės, slyvos — vaisiai, kurie rūgština, bet kartu jie turi medžiagų, kurios labai reikalingos organizmui, todėl mes juos vartojame. Kai kurie mokslininkai teigia, kad kraujo induose tos riebalinės plokštelės atsiranda tam, kad apsaugotų sieneles nuo rūgščių. Taip vystosi aterosklerotinės, kraujagyslių ir širdies ligos.

Tyrimai rodo, kad, padidėjus inkstų audinio šarmingumui, gerokai pagerėja toksinų šalinimas, taigi ir organizmo valymas, ir atvirkščiai.

Nuorodos kopijavimas

Surūgštėjusiuose audiniuose ląstelėms sunkiau įsisavinti deguonį, kartu auga rūgštingumas. Rūgštinės atliekos kaupiasi sąnariuose, todėl jie susidėvi. Nervų sistema labai kenčia. Įdomu tai, kad m. JAV paskelbta mitybos studija, nagrinėjusi, kaip keitėsi žmonių maistas per įvairius šimtmečius. Paaiškėjo, kad, kuo žmonės geriau gyveno, tuo rūgštesnis buvo jų maistas. Be to, atsisakius mėsos, dieta tinka daugiau judama svorio metimui, veganams. Ji praktiškai tinka visiems.

Aš labai rekomenduoju šią dietą tiems, kurie nori numesti svorio. Be to, jos laikantis nereikia taip kodėl daugiau nebemesiu svorio, kaip pasirinkus kitą dietą.

Ji tinka sergant sąnarių ligomis, osteoporoze. Taip pat — jei matote, kad dažnai sergate, jei silpni plaukai, nagai, gresia širdies ir kraujagyslių ligos, padidėjęs cholesterolis, spaudimas, esate alergiški, sergate autoimuninėmis ligomis.

Svarbi informacija