Ar galite numesti svorio ant clif barų, Luna baro svorio kritimas - Actas ir medus receptas dietai

Į viršų 10 baltymų juostos 2020

Ką turėčiau valgyti po važiavimo?

numesti svorio su hctz

Pagrindiniai kuro deginimo proceso tikslai yra papildyti glikogeną saugomą gliukozės kiekį ir palengvinti raumenų remontą bei atsigavimą. Jei mažai ar vidutinio intensyvumo metu dirbsite trumpiau iki 90 minučiųturėtumėte pasiekti šiuos tikslus įprastiniais mitybos įpročiais darant prielaidą, kad jau naudojate subalansuotą mitybątodėl nereikia valgyti specialiai atsigauti. Tačiau po ilgų bėgimų ar labai intensyvaus treniruotės, jūs norite papildyti energiją kuo greičiau.

Susijusios Žinutės

Tyrimai parodė, kad per pirmas 30 minučių po fizinio krūvio raumenys labiausiai jautriai reaguoja į glikogeno atsargų atnaujinimą. Jei valgysite netrukus po ilgų ar intensyvių treniruočių, galite sumažinti raumenų sustingimą ir skausmą.

riebalu deginimo treniruote

Jūs norėsite iš esmės vartoti angliavandenius, bet neignoruokite baltymų. Gerai nuleidžiamojo maisto taisyklė yra 1 gramo baltymų santykis su 3 gramų angliavandenių.

Fresh articles

Angliavandeniai pakeis naudojamą glikogeną, kuris paprastai laikomas jūsų raumenyse ir kepenyse. Baltymai padeda atstatyti raumenis, ar galite numesti svorio ant clif barų buvo sugadinti ir sugadinti jūsų paleidimo metu.

riebalų nutukimas svorio netekimas halo riebalų nuostoliai

Po to galite atnaujinti savo tipišką subalansuotą mitybą. Ką turėčiau valgyti? Gliukozės pavidalo angliavandeniai yra paprasčiausi suskaidyti ir būti naudojami kaip kuras. Taigi geri glikemijos indeksiniai maisto produktai, pavyzdžiui, bulvės, makaronai, duona ir ryžiai, yra geras pasirinkimas dezinfekuoti raumenis. Susiekite vieną iš tų maisto produktų, kurių sudėtyje yra baltymų, tokių kaip liesos vištienos arba kalakutienos krūtinėlė 3 oz.

150 kalorijų pietų paplūdimio dietos barai

Arba didelis kiaušinis, ir jūs turite sau kietą po išėjimo pagamintą maistą. Patikrinkite šias greito pietų pasirinkimo galimybes kai kurioms idėjoms. Žinoma, jūs galite ne visada turėti laiko ar energijos pasiruošti valgio po paleisti. Mitybos barai, tokie kaip jokio svorio metimo slauga barai, "Kind" barai arba "Power bars", yra patogu, sveiki pasirinkimai.

Kaip dažnai valgyti?

Ieškokite barų, kurių angliavandenių ir baltymų santykis yra 3: 1. Kiti greito maistingųjų medžiagų pakeitimo pavyzdžiai būtų su žemės riešutų sviestu, baltymų kokteiliu, bananais ir jogurtu arba vaisių ir jogurto skutimosi bageliu. Gaukite receptų skanių pomirtinių skutimosi metu. Jei jaučiate, kad ilgą laiką negalėsite skrandti kieto maisto, pabandykite gerti šokoladinį pieną. Šokoladinis pienas suteikia reikiamą baltymų ir angliavandenių kiekį, taip pat yra vitaminų B - tai puikus regeneravimo gėrimas.

Viduržemio jūros dieta sveikai

Ir šaltas šokoladinis pienas skonis gana gaivus po bėgimo. Rehidracija yra svarbi, per daug Nepamirškite rehidruoti vandeniu ar sporto gėrimu ar galite numesti svorio ant clif barų savo bėgimo.

Po ilgų laikų, rehydrating su sporto gėrimas, pavyzdžiui, Gatorade, suteikia papildomos naudos, papildant kai kuriuos tą glikogeną, kurį naudojate paleidžiant.

liekna viršutinė nugaros dalis

Jei praėjo mažiau nei 90 minučių, jums nereikės rehidratuoti su sportiniu gėrimu - paprastas vanduo yra gerai. Lengvas būdas patikrinti, ar esate rehidratuotas, yra pažvelgti į jūsų šlapimą. Jei po tavo paleidimo tamsiai geltonos spalvos, tuomet reikia palaikyti rehidratavimą.

ba guan svorio metimas

Tai turėtų būti lengva limonado spalva. Negalima perduoti Nors svarbu kažką valgyti ir ilgą laiką papildyti skysčiais, būkite atsargūs, kad nenusipirktumėte ir nenaudotumėte daugiau kalorijų nei reikia.

150 kalorijų pietų paplūdimio dietos barai

Ilgainiui yra viliojanti viską valgyti, nes jūs galvojat apie šimtus kalorijų, kuriuos sudegėte. Tai viena iš labiausiai paplitusių klaidų, kai bėgikai stengiasi numesti svorį. Vartojimas kai kurių baltymų po bėgimo yra labai svarbus, nes jis padės apriboti badaujančias alkis.

Bet kai kurie yra tik pašlovinti saldainių batonėliai.

Gaukite daugiau patarimų, kaip kontroliuoti po potraukio cravings. Daugiau apie "Post-Run" atkūrimą:.

Svarbi informacija