Ar galite numesti riebalus, neprarasdami svorio

Ar galite numesti riebalus, neprarasdami svorio

Ar Galite Riebalus Paversti Raumenimis?

Ar galite numesti riebalus, neprarasdami svorio

Tiesa ir atvirkščiai: jūsų kūnas taip pat negali paversti raumenų riebalais. Štai kodėl. Raumenys į riebalus?

Jeigu su tuo sutinkate — greičiausiai ir jūsų gyvenimą kartina įkyrėję papildomi centimetrai ten, kur jų mažiausiai reikia. Specialistai sutinka, kad kova su antsvoriu — tai kompleksiška strategija, apimanti fizinį krūvį, raciono korekcijas ir žalingų įpročių atsisakymą. Dalinamės 60 patarimų, kurių laikydamiesi vis labiau artėsite prie išsvajotų formų. Mitybos patarimai Neatsisakykite pusryčių. Rytais daugelis iš mūsų taupo laiką pusryčių sąskaita kitaip tariant, jų tiesiog nevalgo.

Paprasčiau tariant, jūsų kūnas negali riebalų paversti raumenimis. Riebalai ir raumenys yra du skirtingi audinių tipai, ir vienas iš jų negali būti tiesiogiai paverstas kitu, - sakė Niujorko miesto Lehmano koledžo miesto universiteto mankštos mokslų docentas Bradas Schoenfeldas. Jis priduria, kad tai, ką žmogus gali padaryti, yra prarasti riebalai ir raumenys. Bet norėdami numesti riebalus, taip pat neprarasdami raumenų, turite valgyti tinkamą maistą: Jei sumažinsite suvartojamų kalorijų kiekį ir nevalgysite pakankamai baltymų, Ar galite numesti riebalus svorio gali sumažėti ne tik riebalai, bet ir raumenys.

Patarimai riebalų deginimui 4.

Norėdami kompensuoti baltymų trūkumą maiste, kūnas degina ne tik kaupiamus riebalus, bet 2 svarų svorio metimas raumenis, kurie yra pagaminti iš baltymų. Kai tai atsitiks, raumenų ląstelės susitraukia.

lieknėjimo kavos svorio metimas sheiko riebalų nuostoliai

Kad taip neatsitiktų, Schoenfeldas teigė, kad rekomenduoja žmonėms, kurie bando numesti riebalus, bet ne raumenis, suvartoti apie 0,8 gramo baltymų vienam kūno svorio kilogramui per dieną. Pavyzdžiui, asmuo, kuris sveria svarų. Žinoma, ne visi jūsų baltymai turi būti gaunami neprarasdami svorio vieno šaltinio!

Ar galite numesti riebalus, neprarasdami svorio LCD stiklo lieknėjimas

Tai yra baltymų kiekis, kurio reikia kiekvienam, keliančiam svorį, sakė Schoenfeldas - veikla, kuri yra būtina norint numesti svorio ir neprarasti neprarasdami svorio. Kėlimo svoris kaupia raumenis Norėdami įgyti raumenis, turite atlikti du dalykus: suvalgyti pakankamą kiekį baltymų Ar galite numesti riebalus užsiimti atsparumo treniruotėmis kurių metu jūsų raumenys priešinasi jėgaipavyzdžiui, kelti svarmenis, kad apmokestintumėte raumenis ir taip paskatintumėte augimą.

Be svorio kėlimo, prie kitų pasipriešinimo treniruočių formų taip pat reikia prisidėti dirbant su pasipriešinimo juostomis ir atsispirti savo kūno svoriui, atliekant pratimus, tokius kaip pritūpimai ir paspaudimai.

Ar galite numesti riebalus, neprarasdami svorio

Schoenfeld teigė, kad atsparumo treniruotės yra būtinos norint įgyti raumenis ir prarasti riebalus. Visada pasitarkite su gydytoju prieš pradėdami naują mankštos rutiną.

  • Treniruotėms namuose galite sudaryti individualią mokymo programą, kuri atitiktų taisykles: Turėtumėte treniruotis be poilsio pertraukų.
  • Patarimai riebalų deginimui
  • Sėdmenis sudaro trys pagrindiniai raumenys: didysis sėdmens raumuo gluteus maximusmažasis sėdmens raumuo gluteus minimus ir vidurinis sėdmens raumuo gluteus medius.

Kai raumenys stiprėja, raumenų skaidulos padidėja procese, vadinamame hipertrofija. Nors aerobiniai pratimai paprastai yra sveiki, jie nėra tinkami raumenims lavinti, bent jau ne per ankstyvojo treniruotės etapo, sakė Schoenfeldas.

stengiasi numesti svorio menopauzės metu

Tačiau, atliekant aerobinius pratimus, yra riba, kiek žmogus gali apmokestinti savo raumenis, ir to nepakanka, kad raumenys būtų didesni, sakė jis. Galite nerimauti, kad jei atsipūsite nuo sporto salės, pasidarysite suglebę.

Kaip džiovinti raumenims palengvinti vyrams

Ir tai yra pagrįstas rūpestis, sakė Schoenfeldas. Bet taip neatsitiks, nes jūsų raumenys virsta riebalais.

No Comments on 5 mitai apie sportą ir riebalų deginimą Kai suprasite, kad kalorijų deficitas yra vienintelis dalykas, dėl kurio netenkame riebalų, tikriausiai pradėsite sukti galvą apie kitus dalykus, kuriuos girdėjote apie riebalų dingimo priežastis. Tai atskiros temos, kurias apžvelgsime neprarasdami svorio straipsniuose. Aš kalbu konkrečiai apie sportą čia ir apie daugybę riebalų deginimo mitų. Išsklaidykim šiuos mitus. Riebalus galima deginti konkrečios kūno vietos Sklindo idėja, kad yra specialių pratimų, skirtų konkrečių kūno vietų riebalų deginimui.

Atvirkščiai, jei jūs nekeliate svorio ar nedarote kažkokių pasipriešinimo treniruočių, tuomet ne kovojate su su amžiumi susijusiu raumenų netekimu, vadinamu sarkopenija. Nuo 30 iki 40 metų žmonės natūraliai pradeda prarasti raumenis.

Asmeninis treneris atskleidė paprasčiausią būdą sveikai numesti svorio

Tiksliau, žmogaus individualios raumenų ląstelės, vadinamos raumenų neprarasdami svorio, pradeda mirti, sakė Schoenfeldas. Pasak jo, kitos pasipriešinimo treniruotės taip pat gali neutralizuoti sarkopeniją. Moksliniai Atradimai.

Ar galite numesti riebalus, neprarasdami svorio riebalų deginimo kvapas

Svarbi informacija